Ana içeriğe atla

Yılın Son Biten Ürünleri

100. yazımmış bu:)
Hemde yılın son bitenleri.
Kırmızı ile yazdıklarım size uygunsa, özellikle araştırıp kullanın diyebileceklerim.
Bakın ben neleri bitirdim.
Bu biraz ters bir foto oldu, watermark yaptığım için tekrar düzeltmeyeyim dedim :)
1.Cino Islak Mendil: Genelde Hobby'de 1 TL oluyor. PH 5.5 ve Parapen içermiyor. İçinde 60 tane ıslak mendil bulunuyor.. Fena değil. Evde lazım olur diye bittikçe gördükçe alıyoruz.

2.Pearly Wet Towel Wipes: 15 adet var içinde, 3lü şekilde 1-1.5 TL ye almıştı kardeşim. Bu sonuncusu. Karpuzlu diye almıştı sanırım ama hiç öyle hoş aman aman bir kokusu yok. ph 5.5 ve Alkolsüz. Kokusu için almak isterseniz, yanılmayın :)

3. Oriflame fondoten süngeri: Kendi yaptığım BB kremi sürerken kullanıyordum. Eskidiği için atıyorum. 2-3 tane daha var bunlarda. 2'li olarak 1-1.5 TLye satılıyor genelde. Bu arada kendime fırça edinmeyi düşündüğüm için bar olanlarda bitince pek sünger almam heralde. Ama hangisine elim yatkındır, rahat ederim belli olmaz: )

4. Totes Meer Maske: Bu maskeyi çok araştırdım ama birşey bulamadım pek. 1-2 Alman bloggerda vardı ama Almancam olmayınca... Mit Algen'den anladığım kadarıyla Deniz mineralllerinin bulunduğu bir maske. Kil sanmıştım ama değil.. Denizdenerede nin hediyesiydi. Fiyatı nedir, nereden bulabilirsiniz Türkiye'den bilemiyorum. Ben koca yüzüme 6 yada 7 kez yaptım. Biraz kuru cıkarmak zor oluyor içinden. Kimi zaman banyodan sonra kimi zaman normalde kullandım. Kullanan bir daha ister yazıyordu ama bence öyle mükemmelliği yoktu. 


1.Loreal RevitalLift Göz kremi numuneleri: 1-2 testerda bir önceki bitirdiklerimde vardı. Nemlendirmesi  fena değildi ama Dermalogica kadar değil. Çünkü o çok çok iyi bir nemlendirmeye sahip, gece yatarken sürüp uyandığımda nemini hissedebiliyorum. 0,5 ml olmasına rağmen 3-4 kez kullanıma yetti.

2.Loreal Revitalift Gece Kremi: Yine nemlendirme ortalama. 1 ml olmasına ragmen 2 kez rahat kullandım. Alırmıyım bilmiyorum çünkü şuan kullandığım ECOCERT sertifikalı oriflamenin gece kremi çok daha iyi nemlendiriyor. 22 yaşındayım, pek bir kırışıklık yada başlangıcı da olmadığından önceliğim nemlendirme.

3. Lirene gece-gündüz: folik acidolan güzel bir kreme benziyor. +30muş bilmiyordum. 2 kere sürdüm ama nemlendirmesi 1 tık daha iyiydi diyebilirm Loreale göre. Ama diğer etkileri gözlemleyebilmem için yeterli süre kullanmadım ki yaşıma da uymuyor.

1. Oriflame 2fx maskara: Çok memnundum. Ama dibi geldi :) Elimde 1-2 rimel var. Başka rimellerde denemek istiyorum. Bu nedenle şuan almam ama ilerde yine alabilirim. 11-12 indirimli hali o civarlarda olmalı. Maskaranın ayrıntılı resimleri ve etkisi şuradaki postta.

2.Avon Chrome Foil Işıltılı Kremsi Far: Yarısını belki kulandım. 2010 yılbaşı ayıydı yanılmıyorsam özel çıkmıştı almıştım. Bitmedi yıllar geçti. Artık 2013'ü görsün istemeyip, çantada yer açtım. :)

3.Avon Gynthia Rowlen  Plum Orchid far: 2007'de almıştım. Beyaz kısmı hemencik bitti diğer renkleri neredeyse hiç ellememişiz. Boşuna beklememli direk çöpe ki 5 sene bitmiş, yuh! :)

4. Alix Avien Oje: 4-5 tl civarına aldığım 4-5 kez kullanmadan hemen katılasan asitonlada pek normale dönmeyen bu güzel  221 kodlu oje de çöpe. Rengi merak edip tırnaklarımda görmek isterseniz Tıklayın.

5. Triple Colour ruj: Şuradaki rujlar yazımda kendisini görebilirsiniz. Eğer linkteki yazıda da bahsettiğim gibi hem kremsi, hem simli yapıda rujları seviyorsanız öneririm, deneyin.
 İçinde kalan az kısımla kendi kendime ruj yapmıştım.  Ama İzmirli bloggerların Ayşegül hanımla olan buluşmasında evde yaptığımız bb krem ve rujların zararları olduğu konuşulmuş. Bunu okuyunca amannn dedim çöpee :)

6.Avon ruj testerı: Dışı kremsi şeffaf ortada ruj, pek sürülmüyordu testerı. Dudağımı nemlendirsin diye evde sürdüm. Pek birşey anlayamadım ortadaki kısım çok zor renk veriyordu. Yeni çıkan rujlardandı kendisi. Kremsiliği hoş ama düzgün bir testerla test etmek lazım...



1.Oriflame Optimals Even Out Gündüz Kremi: Tüm cilt tipine ve yaşlara uygun bir krem. E vitamini ve 20 faktördü, bunu koyu lekeleri hafifletici konsantre(Doğal prowhite kompleks ile meyan kökü özütü, C vitaminiiçeriyordu)  ile set olarak kullanıyordum. Çenemde baya koyu bir pigmentasyon bozukluğu vardı. Şuan eskiye göre durumu kat be kat iyi. Ama başka serumlarda denemeye başladım (Bioclicten) Hangisi gerçekten etkili bilmiyorum ama bununda etkisi olduğuna eminim, çünkü arkadaşım Ayşe'nin önerisi ile almıştım bunu. Almadan araştırmıştım, bir göz atmanızı öneririm.Yabancı bloggerlardan da olumlu şeyler yazan vardı. Tekrar alırmıyım belki, elimde aldığım kremler bitince (Mart-Nisan'ı bulur) Bioderma serisini denemeyi planladığım için şimdilik sanmıyorum. Ürün 20 TL civarı fiyattaydı aldığımda.

2.Kendim yaptım dıy bb krem: Zaten bitirmek üzereydim, yüzümde birşeye sebep olmadı. Ama yine İzmirli bloggerlar toplantısında kendin yap ürünlerin zararı çok fazla diye okumamdan dolayı çöppppppp :)
3. Kendim yaptım dıy lipgloss: Aynı sebepten çöpppppp..


1.Oriflame HairX serum: Kırıkları onarma konusunda ne kadar iş yaptığı şüpheli. Saç uçlarını yumuşatıyor,  parlaklığı arttırıyor, kokusu hoş bir ürün. Avon argan serisine geçtim bugünlerde. Bununda bitmesiyle serumuda hemencik açtım. Saçlarımın şuanki ve ürün bittikten sonraki haline ilerde bakacağız. Kırık uçlar için almayacağım bir ürün. Diğer özellikler için başka şeylerde denemek istediğim için yakın zamanda tekrar almam.
2. Oriflame Volare Edp: Kaç kere bitti diye yazdım, ne ben diyeyim ne siz. Ama bu kesinlikle sonuncuydu. Erkek arkadaşıma verdiğim Volare Magnolia'ymış meğersem. Bunu da beğendim ama o size ballandıra ballandıra anlattığım parfüm bu değilmiş, bir fark var diyordum ama :)) Neyse Volara magnolia ile devam edeceğim indiirmde girince. Ara sıra alacağım bir koku, çiçeksi kokularla aşırı anlaşamasam da her ikisini de hem ben hem çevremdekiler çok beğenip, sordu durdu. Bu 30 ml'lik şişeler kimi zaman 4 tl kimi zaman 12 tl arasında satılıyor. 4 tl olan fısfısın olmadığı şişede. Buna çözümünüz yoksa alırken sorun :) Ben ilk aldığımda kalmıştım öyle, ama artık alıştım :D

3. Elidor Mat ve Cansız Saçlara Işıldayan Parlaklık: Hadi ordan diyorum, almam diyorum ayrıntısı şurada.


Evet böyle işte bittiler ve gittiler.
Sevgiler.
:)

Yorumlar

  1. Ooohh bir sürü ürün bitmiş canım. Baya bir hafiflemiştir makyaj çantan =) Bir tek Avon'un nemlendiricili rujundan kullanmıştım bu yazdıklarının arasında. O benim de hiç hoşuma gitmemişti. Öylece duruyor bir kenarda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettttt, bir posta daha boyle bitirirsem yeni ve güzel şeylere yeken açacağım:) Hmm, uzun zamandır avondan ruj almıyorum. Elimde denemelik 5-10 tester var. Rujlarım hep dibe yaklaştı. ( Chubby planlıyorum ama bakalım. )Hiç bulaşmayayım o zaman. Pek renk vermiyor gibi geldi o avon ruj bana.

      Sil
  2. Ne kadar çok şey bitirmişsin, darısı başıma :) Avon'un o 4lü farından bende de var. Oje ve rujun rengi de süpermiş aslında .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett, :)) Avon'un 1-2 farı ve allığı daha var. Alalı 2 ylı geçtiler. Bitmekte bilmiyorlar. Ojenin rengi aynen :) Yazın 3-4 kere kullanmıştım, birde geçen. Kurumasaydı, akışkanlığı gitmeseydi...

      Sil
  3. Bir suru sey bitirmissin ne guzel, yeni yilda daha guzelleri senin olsun insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Daha güzelleri sizlerin olsun :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey