Ana içeriğe atla

BİTTİ GİTTİ #67

Denediğim yorumladığım ürünler

Aslında Ocak ayından beri bitenleri ayırıyorum resmen dev bir koli biten ürün var desem ? Özellikle çok beğendiğim ya da bahsinin geçmesini istediklerimi ayıklayıp artık post yapıp atsam iyi olacak çünkü 1 yılda neler bitirdim yazısını düşünemiyorum :D O nedenle çerez bir yazı olmasını umarak yirmi beşe yakın ürünü aldım ve kısaca özet geçiyorum. Hadi gelin son aylarda neleri severek bitirdim, neler bitti diye sevindim bakalım;

Yağlı Saçlar İçin Şampuan Önerileri

Watsons Herbal Collection Botanical Shine Shampoo: Eşimin çok beğenerek kullandığı bir şampuan oldu. Saçlarını kurutmadı, kepeğe sebep olmadı. Temizleme başarılıydı. Çabuk yağlanan saçlarını daha hızlı yağlandırmadı. Yağlandırmayı ekstra yavaşlattı denilemez ama saçını kuruttuktan sonra canlı görüntüsü hoşuna gitmiş. Birde pompalı şişesini çok beğendi.   

Yağlı saçlar için şampuan

Daycare Zeytinyağlı Tüm Saç Tipleri için Şampuan: Benimde severek kullandığım bu şampuanı çoğunlukla eşim kullandı. Market şampuanı için oldukça başarılı bir şampuan. Saç diplerimi kurutmadı, güzelce temizledi. Kepeğe sebep olmadı. Saçlarımın karışmasına ve kurumasına sebep olmadı. Normal kuru saç tipine sahip biri olarak ben bile beğendim. Kapak tasarımı bas aç olması da güzeldi.

Colgate Plac Çay & Limon işe yarar mı?

Colgate Plax Çay & Limon: Ağır alkollü bir yapısı yok. Ağzınızı çalkalarken tadı ve yapısı rahatız etmiyor.  Listerine alışınca garip gelebilir. Plaka karşı ne kadar etkili bilemiyorum. Ağızda bir tahriş yapmıyorum, aşırı ferahlama sağlamıyor. Fiyat uygun ama performansına emin değilim. Dişlerimi yeni temizletmişken plak, tartar açısından bir kere daha alıp, takip edebilirim.

Avon Senses Kremsi Duş Jeli ( White Peach & Vanilla Orchid) : Şeftalinin vanilya ile buluşması, beyaz çiçek kokusu derken çok beğendiğim bir duş jeli oldu. Nemlendirmesi iyi, kurutmuyor. İçerisinde macadamia oil bulunmasının etkisi olsa gerek. Hem aynısını hem de serideki farklı bir duş jelini yine alırım. Fiyat/performans açısından Avon duş jellerini genelde beğeniyorum.

Daycare Duş Jeli – Avokado: Fiyat/performans açısından File Marketlerde satılan Daycare duş jelleride beğendiklerim arasında. Ürün paraben içermiyor. Köpürmesi güzel, kurutmuyor. Temizlik hissi güzel. Koku olarak ne kötü ne aklımda kalan bir şekildeydi. Farklı çeşitlerini yine tercih edebilirim.

Uygun fiyatlı yüz temizleme köpüğü

Nivea Canlandırıcı Yüz Yıkama Köpüğü: Nivea’ nın bu yüz köpüğü ve bir başka çeşitini kız kardeşim kullanmam ve yorumlamam için baka bırakmıştı. İki versiyonunu da kıyaslayarak yazmak isterim aslında. Lotus çiçeği içeren bu köpük temizleyici cildimi kurutmadı, sabah yağlanmış cildimi temizlemek için kullanarak bitirdim. Yeterli bir temizleyiciydi.

Avon Care Radiant With Rosewater & She Butter El kremi: Normal elleri olanlar için gayet yeterli nemlendirme yapan bir ürün. Hızlı emiliyor, elde kaygan his ya da yapış yapış yağlı bir his bırakmıyor. Ara sıra denk gelince yeni çeşitlerini deniyorum.

Mizon Skin Barrier Cream

Mizon Water Volune Ex Cream e bayıldım. Tam boyunu alabilirim. Mizon Intensive Skin Barrier Cream bu da çok beğendiğim bir tester oldu. Hatta bunu retinol kullandığımda denemiş yine çok beğenmiştim. İkisinin de tam boyunu düşünebilirim. Simple Moisturising Facial Wash, kurutmadı, germeden temizledi. Fena değildi, uygun fiyatlu temizleyici arayanlar bakabilir bence. Özellikle yağlı cildi olan eşiminde çok beğendiği Mizon Water Ex’ e kalp bırakıyorum.

Cettua Hydrating Facial Mask: Güneşten yorulan cildime ilaç gibi geldi diyebilirim. Ara ara nemlendirici kağıt maskeler kurtarıcı olabiliyor. Nemlendiricimi annemde unutmuştum, yanımdaki kağıt maskeler ve testerlar günü kurtarmamı sağladı.


Rexona Menn Xtra Cool ve Rexona Invisible: Rexona’ nın Motion Sense ürünlerinden sıklıkla aldığımız ikililerden. Giysilerde iz bırakmamaları, ter kokusunu önlemeleri bakımından eşimin favorisi.

biten kozmetik yorumları

Avon Advance Techniques Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Serum: Banyodan sonra nemli saçlarıma uyguluyorum. Annemin çok sevdiği bir ürün. Bu kez bir pr kutusundan çıkmıştı. Saç uçlarımı yumuşattığı için severek kullandım.

Incandessence Lotus: Çiçek kokusu çok hoşuma gitti. Hem ferah hemde temizlik hissi veren bir koku. Incadessence’ nin klasik versiyonu biraz anne kokusu fakat bu gençlere de gayet uygun bir koku olmuş, sizce de öyle değil mi???

Flormar Care & Go Nail and Cuticule Oil: Alıp alıp kullanmayı unuttuğum bir ürün daha. Çok uzun süre kullanamadım ama kullandığım zaman tırnak çevreme, tırnak etine verdiği yumuşaklık ve bakımı beğendiğimi hatırlıyorum.

Huncalife Color Illusion Quick Dry Top Coat: Eskiden çok daha iyiydi. Hatt farklı markanınkini almazdım hep önerirdim. Bu resmen rezalet çıktı kullanamadım. Keçe gibi sert fırçası var alttaki ojeyi bozuyor. Yeniden almam…

Fraternikus Çeşme Limonu Kolonyasını beğendim, çanta boy spreyli şişe çazip, Bausch + Lomb lens suyunu kullanırken oldukça memnundum, göz doktoruna gidemedim bu ve büyük şişesi beklemekten çöp oldu. Benri pamuk, bazen çok kötü içinde tanecikler olan bir halde çıkıyor ya deliriyorum. Artık pek almıyorum ama evde 3-5 paket var ara ara kullanıp bitiriyorum. Kendine bir çeki düzen ver gari… İpelina Makyaj Düzeltme Çubuğu, eyeliner çekerken büyük yardımcı :D

soğuk ağda, burun bandi

Daycare Sir Ağda Bantları Yüz: Yüzüme lazer yapıldığı için aslında kullanamıyorum. Fakat marka gönderisi olunca denemek zorunda kaldım. Bende kaş bölgesinde değerlendirdim ürünü. Pandemi zamanı kuaförler kapalıyken oldukça işime yaradı. Herhangi bir tahrişe, alerjiye sebep olmadı. Küçük tüylerde oldukça başarılı.

Watsons Nose Pore Strip: Kutuda 10 tane vardı. Eşim kullanıp bitirdi. Onun için yeterli ve başarılı bir ürün. Uzun zamandır bu tip ürünleri kullanmıyorum. Exfoliasyon yaparak temizleme yöntemi diğer yöntemlerden daha cazip geliyor.

Daycare Islak Bebek Havlusu: Petek dokusu sayesinde klasik ıslak mendillerden daha konforlu. Kremsi yapısı ile kurutma yapmıyor. Alkol ve paraben içermiyor. Alerjen yok, el altında bulundurmayı seviyorum.
Ortak denediğimiz ürünler var mı? Yeni bitenler yazısında görüşmek üzere. 

Sevgiler,

İlke.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey