Ana içeriğe atla

YAZLIKTA NELER BİTİRDİM? BİTENLER #65 TEMMUZ 2020

En son Nisan ayı bitenlerini blogta yazmışım. Üzerine bir ton ürün bitirdim. Mayıs ve Haziran ayı bitenlerini bu ay içinde youtube anlatmayı planlıyorum fakat yazlıkta bitenler daha az olduğu için Temmuz bitenlerini sizinle burada paylaşacağım. Haydi o zaman güzellik blogumda, son biten ürünleri kısaca inceleyelim:

Ürünlerin çoğu yazlıkta ailecek kullandığımız şeyler. Bu nedenle birden fazla çeşitinin aynı anda bittiğine şahit olabilirsiniz. Yazlıkta gelen giden arkadaş çok olunca günlük kullanım ürünleri çok daha hızlı tükeniyor. Saç ürünleri, duş ürünleri, parfümler ve güneş kremlerinin bol olduğu bir yazıya hoşgeldiniz.

1. ZIAJA GOAT'S MILK STRENGTHENING HAIR MASK WITH KERATİN - Keçi Sütlü Keratin Saç Maskesi: Nemlendirme ve yumuşatmada başarılı bir maske. Saçıma verdiği özel bir parlaklık olduğunu düşünmüyorum çünkü bitene kadar neredeyse tek başıma kullandım. Sonra tatilde bitsin diye yanıma almıştım. Parlaklık değildi aradığım ama elektriklenmeye daha iyi gelir diye düşünerek almıştım. Saçlarımı sakinleştirdi ama üst kısımlardaki elektriklenmede maalesef bir fayda göremedim. O nedenle bana sıradan geldi. 200 mL olan bu maskeyi indirimde Rossmann' dan 15-16 TL'ye almıştım. Ortalama bir ürün tekrar alacağımı düşünmüyorum.

elseve komple onarıcı 5 saç maskesi içeriği
elseve komple onarıcı 5 saç maskesi deneyenler




2. LOREAL PARIS ELSEVE KOMPLE ONARICI 5 SAÇ MASKESİ: Yapılandırma, güçlendirme, canlılık, ipeksi dokunuş ve sağlıklı parlaklık olmak üzere 5 tane vaadi var. Yapılandırma vaadi için uzun süre kullanmak lazım bence bunu sadece 3 hafta kullandım. Haftada iki veya üç kere kullandığım düşünülürse; havuz ve deniz sonrası saçlarımı yumuşattı, ipeksilik verdi, kabarma konusunda ziaja'dan bir tık daha başarılı geldi. Diğer vaadleri için belki alıp uzun süreli deneyebilirim. Fiyatını bilmiyorum çünkü ürünü kızkardeşim getirmişti ama alıp deneme isteği uyandırdı diyebilirim.

bee beauty duş jeli kullananlar
3. BEE BEAUTY DUŞ JELİ - COFFEEMANIA: Gratis indirimlerinde 5-6 TL 'ye alınabilecek uygun fiyatlı bir duş jeli. Duş jelinden beklenilen temizleme işini yapıyor, cildimde herhangi bir kurulukta vermedi. Karamel, kahve arası kokan o koku kalıcı olsa defalarca alınabilir :D

Nivea Micellair Skin Breathe makyaj temizleme suyu karşılaştırması

4. NIVEA MICELLAIR SKIN BREATHE EXPERT ÇİFT FAZLI MAKYAJ TEMİZLEME SUYU: Suya dayanıklı makyajda bile daha etkili olan yapısı ile tekrar alabilirim isteği uyandırdı bende. Ben yanıma sadece Bioderma' mı almıştım. Yine sevgili kardeşim 2 parmak kalan ürünlerini bitsin diye getirmişti. Sanırım 5-6 akşam makyajımı bununla temizlemiş olabilirim. Özellikle maskaramı kirpik dökmeden temizlediği için bir ara tam boyunu denemek için alacağım. Eski siyah versiyonunu denemiştim, o da fena değildi diye anımsıyorum.

5. NIVEA MICELLAIR SKIN BREATHE MAKYAJ TEMİZLEME SUYU: Aynı şekilde her makyajı çıkarırken yüzün bir tarafında bunu da denedim. Diğerinde kalıntı neredeyse yok denecek kadar az iken, bununla temizleyip üstünden çift fazlıyı geçince pamuğa her seferinde kalıntı geliyordu. O nedenle tekrar alacak olsam üstteki benimle eve gelirdi. Performans olarak siyah micellair önde içerik detaylarına girmiyorum ürün yazısı olmadığı için ama fotoğraflardan onlarıda kıyaslayabilirsiniz :)
neutrogena visibly clear pink grapefruit yüz temizleme jeli kullananlar
6. NEUTROGENA VISIBLY CLEAR PINK GRAPEFRUIT YÜZ YIKAMA JELİ: Özellikle migros indirimlerinde alınabilecek fiyat performans açısında başarılı bulduğum Neutrogena ürünlerinden birisi. Geçen sefer  gittiğimde babamda bırakmıştım, bu sefer bitti. İçerisinde yüksek bir salisilik asit yok, temizleme ajanı sls. O nedenle yağsız nemlendiricisine olan aşkım ve beğenim bunda da devam ediyor diyemem ama sırt bölgemde akne olduğu için ben bazen duş sırasında çıkmadan yüz ve sırtımı bunla temizliyorum. Cildimi kurutmuyor, kullandığım süreçte yağlanmasını da dengelemişti o nedenle yaz aylarında kullanıp bitirdiğimiz bir ürün oldu =) Elime çok daha güzel temizleyiciler var, yüzüm için almam ama sırt bölgesi için aklımda olan başka bir eczane ürününü bulamazsam ( Prozinc Salicade kullanan varsa sırtı için yorum bekliyorum ) belki alabilirim.
NEUTROGENA VISIBLY CLEAR PINK GRAPEFRUIT YÜZ YIKAMA JELİ DENEYENLER
7. MINEADERM BRIGHTENING CLEANSING FOAM: İçerik olarak tabi ki Neutrogena' dan çok çok daha iyi.  ( Amino asitler, lineoik asit, shea butter,  üzüm çekirdeği, zeytin yaprağı ve at kestanesi ekstratı bulunması, sls, sles ve paraben gibi içerikler içermemesi ile mineaderm revaçta ) Evde kullanmayan kalmadı diyebilirim. Ben özellikle sabahları kullandığım Mineaderm yüz temizleme köpüğünden memnun kaldım. Cildimi germeden temizledi, dengeledi, canlılık verdi. Memnun kaldım, fiyatı siteden siteye değişmekte en uygun 45 TL civarına alınabiliyor. Medikal bir firma ve tecrübesi ve içerikleri ile tekrar alma isteği uyandırıyor. Özellikle Mineaderm lipozomal C vitamini ilk alışverişte benimle eve gelecek. Bu türk markasını ilk defa bu yazı ile tanıyorsanız blogumu kurcalayın ve içeriklerini araştırın. Eminim denemek isteyeceğiniz ve tekrar alacağınız ürünler olacak.
Mineaderm temizleme köpüğü kullananlar
8. HUNCALIFE XX EDP: Bunun blogumda detaylı yazısı var. Meyvemsi çiçeksi bir koku, içeriğinde frezya ve vanilya olunca görüp almıştım. Detaylar için yazısına bakabilirsiniz. Tekrar alma isteği uyandırmadı farklı farklı kokular denemeyi seviyorum.
9. AVON LIFE COLOUR BY KENZO TAKADA HER EDP: Yine yazısı blogta olan parfümlerden biri. İsmine tıklayıp okuyabilirsiniz. Favorim oldu diyebileceğim bir koku değildi. Tekrar almayı düşünmüyorum.
avon life colour by kenzo takada her edp kullananlar
10. CK IN2U HER EDT: Siz diyin 5 ben diyeyim 10 senedir tekrar tekrar alınan parfüm. 2010 falandı sanırım bu parfümü ilk kez aldığımızda. O gün bugündür yılda en az 1 kere yenisi alınır. Bu parfümü ilk görünce akla gelen kişi tabi ki @cadininikiziblog :) Önceden indirim zamanı 100 TL'nin altında alabiliyorken şimdi 200 TL'ye bulabilirsek, kaçırmayalım diyoruz... Detaylı yazısı blogta var ismine tıklayıp yine okuyabilirsiniz.
calvin kleain ın 2 u kadın parfümü kullananlar
11. Paco Rabanne - Paco Unisex EDT: Naranciye kokularını seviyorsanız, yazın ve baharda zevkle kullanılacak bir koku. Kalıcılığı hiç fena değildi. İçindeki yasemin özellikle bende merak uyandırmıştı. Uzun yıllarca almak isteyeceğim bir koku diyemem ama beğendiğim bir koku oldu. 100 mL boyunu ancak indirimlerde 300 TL civarına buluyorsunuz, o nedenle aklımdaki almak istediğim kokular listesinde çok sonlarda. Ama denk gelirseniz kokusuna muhakkak bakın.
paco rabanne parfüm yorumu blog
12. DERMOSKIN BE BRIGHT PIGMENTYL SPF 50: Detaylı bir yazısını yazmak istediğim için burada kısaca bahsedeyim. Yapısı yoğun; o nedenle kuru ciltler sevebilir ama normal, karma ciltlere de uygun olduğunu düşünüyorum. Parlak bir bitişi var, günlük kullanıma yapısı ağır gelebilir ama benim gibi sahil kenarında kullananların koruyuculuğundan memnun kalacağı bir güneş kremi olacaktır. İçerik olarak niacinamide, vitamin c, vitamin e gibi yapıların olması UVA ve UVB 'den koruması yine markanın artılarıydı. Birden kireç gibi olmamak için az az gerekli miktarı uygularsanız memnun kalırsınız. Yoksa 2-3 parmak kuralını uygulayacağım diye tek seferde ürünü yüzünüze oturmak isterseniz pişman olabilirsiniz. 
dermoskin, niacinamide, güneş kremi, yağlı ciltler

13. HC CARE UV DEFENSE SPF 50: Dermoskin gibi kalın bir yapısı var ama şehirde günlük kullanıma daha uygun bir yapıda. Ürün yine her cilt tipine uygun ama kuru, normal ciltlerin karma ciltlerden daha memnun kalabileceğini düşünüyorum. Beyaz iz bırakmıyor, ölçülü olarak gerekli miktarı kullanınca oldukça memnun kaldığım bir üründü. Yüzümde tek başına ya da makyaj altında ağırlık hissettirmedi. T bölgesinde pudralama yapma gerektirebiliyor. Yağlı ciltler yapısı nedeniyle bundan pek hoşlanmayabilir. Koruyuculukta yine başarılıydı yeni tanıştığım bir ürünü daha çok sevmeseydim hemen yenilerdim. Cilt tipi ve beklentiye göre çevremdekilere önerebileceğim bir ürün  oldu.
bioderma photoderm apres soleil güneş sonrası sütü kullananlar
14. LIRENE PHOTOSTABLE SUN PROTECTION LOTION SPF 50: Kızkardeşimin arkadaşı vasıtası ile keşfettiği marka, içerisinde birkaç gün kullanacak kadar ürün vardı. Ürünle ilgili ilk söyleyebileceğim beyaz iz bırakmadı, kolay uygulandı. Koruması başarılı duruyordu, seneye bu markayı detaylı inceleyip yüz ve vücut için güneş kremi almayı planlıyorum. 

15. BIODERMA PHOTODERM APRES SOLEIL GÜNEŞ SONRASI SÜT: Bioderma 'nın bu kremi geçen senelerin gözdesiydi. Bu senede değişmedi, direk yenilendi ve ailecek kullanıldı. Yeni ürün denemeyi seven birisi olmama rağmen yerini dolduracak ürün bile aranmadı. Detaylı yazısı blogta var, ismine tıklayıp okuyabilirsiniz. 

16. HUNCALIFE SUN CARE SPF 15 MEDIUM: Geçen seneden içerisinde kalan ürünü tatilin son bir iki günü batıklı, izli bacaklarımda renk kırsın diye kullandım. Bronz tenin görüntüsünü hepimiz seviyoruz belki ama özellikle yüzümü koruduğum kadar vücudumu da korumaya çalışıyorum. Zaten lazer epilasyon yaptırdığım için kol ve yüzüme özellikle dikkat etmeliyim. Üründen daha önce bahsetmiş miydim anımsamıyorum ama içerisindeki filtreler endokrin bozucu olarak sınıflandırıldığı ve biraz sansasyonel olduğu için bronzlaştırıcı kullanıyor olsam bile tekrar almazdım.
huncalife sun care spf 15 bronzlaştırıcı kullananlar
17. EDA TAŞPINAR YOĞUN BRONZLAŞTIRICI YAĞ: Bunu babet, terlik vs giydiğimde oluşan ayak üstü görüntümü düzeltmek için kullandım. Gerçekten ayakkabıdan terliğe geçince siyah beyaz görüntü çok komikti. Geçen sene çekmecede bırakmışım ayaklarımı tek renge getirmeye yetti.  Detaylı yazısı blogta var, okuyabilirsiniz.

18. REXONA MUSK DEODORANT: Genel olarak Rexona ürünleri başarılı. Koltuk altında hızlı kuruması iyiydi. Ara sıra alıyorum ama genelde aluminyum olmayan deodorantları almaktayım.
19. BIOMED SENSITIVE DİŞ MACUNU: Bunu daha önce kullanıp memnun kalmıştım. Kardeşimde edinmiş ve yanında getirmişti.  Bu çeşitini çok beğensemde hindistan cevizlisini hiç beğenmemiştim. Yazısı blogta var, okumak isteyenler ürünün adına tıklayabilir.
biomed diş macunu kullananlar
20. NBL OSTEO FORMULA: Denebunu exclusive kutusundan 15'li bir paket çıkmıştı. Bende 15 gün boyunca spora başlamışken kullandım. Psikolojik mi bilmiyorum ama hani spora yeni dönünce ya da başlayınca bir ağrınız, bir hamlamanız olur birkaç gün sürer ya, hiç öyle bir durum yaşamadım bu kez. İlk kez denediğim bu ürüne bağladım bunu da. Yenisini almayı düşünüyorum. Daha önce böyle bir takviye kullanan var mı?
NBL Osteo formula deneyenler, takviye edici ürünler
Birkaç tane biten tester ürün vardı ama fotoğraflamayı unutmuşum. Onları liste dışı bırakınca biten büyük baş ürünler bu şekildeydi. Ortak bitenlerimiz, memnun kaldığımız veya kalmadığımız ürünler var mı acaba?





Yorumlar

  1. Güneş ürünleri, saç ürünleri yazın en çok bitenleri bende :)

    YanıtlaSil
  2. süper bi bitenler olmuş canım:))
    nbl vitaminden bende kullanıyorum. şuan için durum için:)
    rexona musk vazgeçilmezim benim
    mineaderm ise kullandığım ve sevdiğim ürünlerden biriydi:)
    sevgiler
    makyajlıkareler

    YanıtlaSil
  3. Epey ürün bitmiş İlke, yaz geldi benim tüketim yavaşladı :)) Mineaderm'i merak ettim, senin yorumundan sonra not aldım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey