Ana içeriğe atla

AVON FAR AWAY, GLAMOUR VE INFINITY PARFÜM YORUMLARI

AVON FAR AWAY, GLAMOUR VE INFINITY PARFÜM YORUMLARI

 Yazın son günlerinden sonbahar aylarına geçerken parfüm tercihlerimde bazı değişiklikler oluyor. İşte tamda böyle bir zamanda Avon 'un 25. yılına özel tarafıma yollanmış olan Far Away Parfüm çeşitlerini konuşalım mı? 

avon far away glamour edp, far away infinity edp kullananlar

 Gördüğünüz gibi bu setin içinde Far Away EDP, Glamour ve Infinity olmak üzere üç farklı koku bulunmakta. Aslında seride Far Away Gold, Bella ve Exotic Edp adlı ürünlerde var fakat henüz onları denemedim. Her birinin kendine has akılda ve vücutta kalıcı kokuları olduğunu düşünüyorum. 

FAR AWAY GLAMOUR EDP

 Klasik kokuyla bundan yaklaşık 15 sene önce tanışıp şişe şişe kullanan biri olarak Far Away Edp çeşitlerini denemek beni aşırı heyecanlandırdı. Gelen üç parfümden hangisi ilk tercihin olurdu derseniz kesinlikle Far Away Glamour EDP derim.

Avon Far Away Glamour edp kadın parfümü deneyenler

 Parfümü ilk sıktığım zaman Frenk üzümü belki biraz greyfurt ve portakal çiçeği karışımı bir kokunun, nergis ve vanilya ile olan harmanını hissediyorum. Bir sürü sonra biraz misk biraz paçuli kokusu... Aklıma gelen ve hissettiğim kokular kesinlikle bunlar. 

 Oldukça yumuşak, vanilya temelli meyveli ve hafif baharatlı bir koku. Güçlü ve feminen bir koku olduğunu düşündüğüm için hatırlanmak isteyen kadınlara bu parfümü denemelerini öneririm.

ÜST NOTA: Pembe biber, Siyah Frenk Üzümü, Greyfurt

ORTA NOTA: Nergis, Portakal Çiçeği ve Madagaskar Vanilyası

ALT NOTA: Siyah misk ve Paçuli


FAR AWAY INFINITY EDP

 Kokuyu ilk sıktığımda rüzgar ile birlikte gelen kokusu denizi hatırlattı bana. Sonra ne koktuğunu anlamaya çalıştığımda gardenya kokusunu, biraz yasemin ve portakal çiçeği kokusunu duyumsadım. Zaman geçtikçe vanilyayı saran bir kokuyu alıyorum. Aklıma nedense temizlik hissini, sabunu hatırlatan bir vanilya kokusunu getiriyor.

Avon Far Away Infinity edp kadın parfümü deneyenler

 Oldukça naif, yumuşak ve temiz hissettiren bu kokuyu yaz akşamları bile rahatlıkla kullanabilirsiniz diye düşünüyorum. 

ÜST NOTA: Bergamot, Kadife Çiçeği ve Gardenya

ORTA NOTA: Portakal Çiçeği ve Yasemin

ALT NOTA: Vanilya, Paçuli ve Sandal Ağacı


FAR AWAY EDP:

 Öğrencilik zamanlarında tanıştığım bu parfümü eskiden kış aylarında ne kadar çok kullanırdım! Tam bir nostalji yaşadım şu an. Eskiden şişesi buzlu görüntüde kapağı ise siyahlı pembeli şekildeydi. Her neyse, yukarıda bahsettim kokulara kıyasla bana en ağır geleni ve tam kış parfümü diyebileceğim Far Away çeşiti bu klasik olan edp. 

 İlk sıktığımda bile vanilyayı bariz hissedebildiğim bu kokuda üstlerde diğerlerinden farklı kılan ylang ylang kokusunu sonra belki biraz şeftali, portakalı duyumsuyorum. Ardından yasemin, gardenya, frezyadan oluşan çiçek kokularını, en son hepsini sarmalayan vanilya amber ağırlıklı oryantal kokuyu alıyorum.

Avon Far Away  edp kadın parfümü deneyenler
 Oldukça kadınsı, kendini hatırlatmak isteyen ve benim kokum bu demek isteyenlerin seçeceği bir koku. Kalıcılığıda oldukça iyi olan çiçeksi ve oryantal, kült Avon kadın parfümlerinden birisi. Bilindik kokuları kullanmayı sevenlerdenseniz, buna da bakmalısınız.

ÜST NOTA: Kara karounde, Ylang ylang, Portakal, Hindistan Cevizi ve Şeftali

ORTA NOTA: Yasemin, Osmanthus, Gül, Menekşe, Gardenya ve Frezya

ALT NOTA: Vanilya, Sandal Ağacı, Misk ve Amber

Far Away parfümlerin hepsi klasik görünüşlü ama şık kesimli cam şişelerini süsleyen püskülleriyle makyaj masamda yerlerini aldılar. İçinizde Avon Far Away kadın parfümlerini deneyen veya kokularını bilenler var mı?

Ürünleri satın için bana ait online dükkana tıklayarak güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

Yorumlar

  1. Normalde klasik Far Away'i kullanamayan biriyim. Fakat, Infinity favorilerim arasına girdi.

    YanıtlaSil
  2. bu seriyi severek kullanıyorum favorim tabi siyah olanı:-))

    YanıtlaSil
  3. Far away serisi kalıcı bir seri,kış için kullandıklarımdan.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey