Ana içeriğe atla

L' OREAL ELSEVE DREAM LONG BUHAR MASKESİNİ DENİYORUM

dream long saç buhar maskesi

Loreal Elseve' in ilk kendiliğinden ısınan saç maskesi hakkındaki ilk izlenimlerimi youtube kanalım İlke Çevik'te uygulamalı olarak anlatmıştım. Şimdi de güzellik blogumu takip eden ve buradan yenilikleri takip etmeyi tercih eden blog okuyucularım için Dream Long Buhar Maskesi ile ilgili görüşlerimi anlatmaya geldim. 

SAÇ TİPİM: Kalın telli,  uçları kuru, diplere doğru normal. Boyasız ve boy uzunluğu omuz hizasında.

Daha önce Dream Long Şampuan ve Saç kremini (kendim satın alarak) uzun süre kullanıp youtube hesabımda anlatmıştım. Buhar maskesi çıktığı zaman, bir mail üzerinden denemem için yollamak istediklerini söyleyince kabul ettim. Zaten kendimde aldım ama ilk gönderi Loreal tarafından gerçekleşti.

Buhar maskesi nedir o da yeni trend mi? diye düşünenler olacaktır. Evet, saç bakım rutinlerine eklenebilecek yeni bir trend diyebiliriz. Fakat evde sizde sıcak havluya saçlarınızı sarıp, çeşit çeşit yağları saçınızda bekletmemiş olamazsınız, değil mi? Açıkcası pratiklik bir yöntem ile bunu hayata geçirmiş oldu Loreal Elseve. Peki neden sıcak? Çünkü saç tellerimizin nemin içeriye girmesini izin vermesi, ürünü absorbe etmesi böylelikle saçtaki kütikülleri kapatması ısı ile mümkün.


Elseve Dream Long Buhar maskesinin vaadleri neler?
- Tek kullanımda saçı %100 onarmak,
- İçeriğindeki bitkisel keratin, hint yağı ve vitaminler ile saçı derinlemesine beslemek,
- Kırık saç uçlarında sağlıklı bir görüntü elde etmek,
- Saça parlaklık ve yumuşaklık vermek şeklinde.

Elseve Dream Long Buhar maskesini kimler kullanmalı?
Özellikle saçları yıpranmış, boyalı ve hasarlı saçların etkisinden memnun kalacağını düşündüğüm için denemelerini tavsiye ederim. Fakat saçına derinlemesine bakım yapmak isteyen veya saçlarını hızlı uzatmak isteyen herkes saç buhar maskesini rahatlıkla kullanabilir. Kırık saç uçlarına tabi ki ilk çözüm önerim kırıkları aldırmak tamamen geçirecek bir ürün olduğunu sanmıyorum ama çatallı, tiftik tiftik görüntüyü alıp, sakin, bakımlı saç uçları sağladığını söyleyebilirim. Sadece saç durumunuza göre tekrarlamak için ihtiyaç duyulan sürenin, farklılık göstereceğini söyleyebilirim.

Elseve Dream Long Buhar maskesi nasıl kullanılır?
Paketin hemen arkasında anlaşılır şekilde ürün kullanımını anlatmışlar. Ürünü alırken dikkat ettiğim şeylerden birisi kesinlikle bu. Maske iki kısımdan oluşuyor. Üst kısımda 20 ml yoğun saç bakım balsamı, alt tarafta ise ısınan bone bulunmakta. Maskeyi temiz, ıslaklığı alınmış ve taranmış saça uyguluyorsunuz.

İlk olarak maskenin balsam olan kısmını açınız.  Saç boy ve uçlarına tüm balsamı yedirin. Ardından eşit dağılmasını sağlamak amacıyla tarayınız. Saçlarınızı topuz yaptıktan veya topladıktan sonra bone kısmını açıp, başınıza yerleştirin. Bonenin üzerinden saçlarınızın dibine 3-5 dk kadar masaj yapın. Toplam 10 dk bekledikten sonra saçlarınızı yıkayın.

Elseve Dream Long Buhar Maskesini Kimler Kullanabilir?

Elseve Dream Long Buhar maskesi yorumlarım:
- Öncelikle paket oldukça cezbedici, renklerin kesinlikle satışta etkisi olduğunu düşünüyorum. Sağlam ambalajını beğendim fakat uygulama için her iki yanı anında açmamak lazım. Özellikle ısınan maskenin sıvısı istemeden akabiliyor. Ters noktalardan maskelerin açılması bence çok daha başarılı olabilirdi. 
- Maskenin içerisinde 20 ml yoğun saç balsamı çıkıyor. Balsamın yapısı kalın ama kremsi, uygulaması kolay. Çok gür ve çok uzun saçını varsa yeterli gelmeyebilir.
- Parfümlü bir yapısı var, yumuşak ve çiçeksi bir koku. İçeriğini inceleyince naranciye, yasemin ve gardenya kokularını görüyorum.
- Saç bandı ısınmayı sağlayan ve yağ ile kaplı. Yoğun balm gibi net bir kokusu yok.
- Uygulama sonucu, saçım çok daha yumuşaktı. Özellikle saç uçları ve boyları yumuşaklık dışında sakin, parlak ve esnek bir yapıdaydı. Tarak saçımda gerçekten aktı gitti. Uygulama sonucu kafam hafiflemiş gibi hissettim. Ürün ağırlık hissi vermedi, saç dökülmesine de sebep olmadı. Tek kullanımda böyle bir etkiyi görmek insanı memnun ediyor. Tabi durum herkeste aynı olur mu bilemiyorum. 
- İçeriğini incelediğim zaman Niacinamide gibi vitaminler, Ricinus Communis Seed Oil, Castor Seed Oil gibi çeşitli yağlar ve soya proteini, mısır proteini, keratin gibi proteinler yer almakta. İçerik oldukça başarılı görünüyor. Balsamın içeriğinde parfüm olduğunuda belirtmeliyim.

Ürünün etkisi ikinci yıkama sonunda bile vardı diyebilirim. Tabi öyle haftalar sürmüyor etki. Üçüncü yıkamadan sonra fark belli olmaya başlıyor. Elseve Dream Long Buhar Maskesi ayda bir yada iki ayda bir saç bakım rutinimde kullanabileceğim bir maske oldu. Şimdiye kadar iki kere kullandım. İndirimlerde tekrar alacağım maskenin normal fiyatı 24 TL. Bu fiyatı biraz yüksek ama %50 fiyatındayken depolamayı hakkediyor :)

Elseve Dream Long Şampuan ve Saç Kremi hakkında görüşlerimide yakında yazacağım. Peki siz bu seriden ürün kullandınız mı? Özellikle Dream Long buhar maskesini kullandıysanız, deneyimlerinizi aşağıda paylaşmayı unutmayın.

İpeksi görünen, sağlıklı saçlar için en iyi saç maskesini bulmanızı dilerim.

Sevgiler,

İlke 


Yorumlar

  1. ben de sevdim bu maskeyi , özellikle kullanım kolaylığını ... sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merak ediyordum bunu,sosyal medyada çok karşıma çıktı.. Birara alıp deneyeyim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey