Ana içeriğe atla

YENİ NEUTROGENA VISIBLY CLEAR SİVİLCE KARŞITI GÜNLÜK TEMİZLEME JELİ

neutrogena visibly clear serisi, sivilce karşıtı temizleme jeli, sivilceli ciltler, karma cilt, cilt temizleme, cilt bakım rutini

#evdekal dediğimiz Coronadays günlerindeyiz. Tüm önlemleri aldıktan sonra eşimle homeoffice işlerimizi yapıyoruz. Bir yandan öğrencilerim için #tatildeğiluzaktaneğitim diyerek onlara destek verecek içerikler hazırlıyorum. Hazır bu rutinler yerine oturmuşken kalan zamanda da bloguma yeni yazılar girmeye geldim. Bu ay güzellik blogumda bitenler yazı dizisinde göreceğiniz ürünlerden biri Neutrogena Visibly Clear Sivilce Karşıtı Günlük Temizleme Jeli olacak. Hadi gelin lafı uzatmadan konuya geçelim;

Neutrogena Visibly Clear Siyah Nokta Temizleyici Tonik hakkında görüşlerimi yazmıştım. Hem o dönem hem de daha sonra sivilce karşıtı temizleme jelini kullandım. Sanırım bu bitirdiğim 2 ya da 3. paket. Aralıklı olsa bile tekrar tekrar kullanmış olmanın verdiği deneyim ile görüşlerim oturdu diyebilirim. Neutrogena bu yıl ürünlerde yenilemeye gitti, bendeki ürün son çıkan çeşiti değil.

Ürünün vaadi sivilceleri temizlemek ve yeni sivilcelerin oluşumuna karşı cildi korumak. Tabi hepimizin aklına bu konuda başarılı mı ve bunu nasıl yapıyor? soruları geliyor. Başarılı olma konusuna en son değineceğim şimdi gelin  nasıl kullandığımı, etkilerini ve içeriğini konuşalım.

Nasıl kullanıyorum? Yapısı jölemsi, çok katı değil. Islak elime aldığım 1 tam pompa ürünü köpürtüp kuru ya da ıslak yüzüme uyguluyorum. Bazende ıslak yüzümde direk jeli sürüp, temizlemeye başlıyorum. Fakat alışkanlık haline getirdiğim ve cildimdeki etkisinin daha iyi olduğunu düşündüğüm kesinlikle ilk uygulama yöntemim. Sonuç ne? derseniz; cildimin asit mantosuna zarar vermeden fazla yağı alıyor, cildimdeki yararlı yağları sömürmediği için olsa gerek germeden temizliği tamamlamamı sağlıyor. Mevcut sivilceleri düzenli cilt bakımı ile söndürdüğünü düşünüyorum. Bu ürünü kullandığım dönem içinde menstrual döngü zamanları dışında sivilce sorunu yaşamadığımı söyleyebilirim. Yani regl döneminde sivilcelenme durumunuz mümkünse bu ürünü kullanılca hiç sivilce çıkmayacak beklentiniz oluşmasın. En azından benim hormonal dengemde durum böyle.

temizleme jeli kullananlar, cilt bakımı, neutrogena

Peki içeriği nasıl? kısmına gelecek olursam: Visibily Clear serisinde aktif içerikler var. Mesela %2 salisilik asit içeriği ilk 5'te yer alıyor. Bundan ne anlamam gerek derseniz; salisilik asitten önceki içeriklerin en az %2 veya üzerinde sonrakilerin %2'den az olacağını. Salisilik asitin ne olduğunu bilmeyenler için kısaca sebum ve biriken ölü hücreleri temizleyip, cildinizin yağlanma dengesinde etkili bir asit olduğunu söyleyebilirim. İçeriğin ilerleyen alt basamaklarında Laktik asit mevcut; böylelikle cildi nazikçe eksfoliye etmeyi sağlıyor. Glycerin ve panthenol gibi hümektan nemlendirici, nem tutucular da mevcut. Daha önceki eski serisindeki gibi alkol ve sülfatlar ise yok. Sles yerine hindistan cevizinden elde edilen (Cocamidopropyl) daha az kurutucu sürfaktan kullanılmış. Kokusu meyveli, tropik. İçeriğinde parfüm var hassas ciltleri etkiler mi bilmiyorum ama bende bir olumsuzluk oluşturmadı.

Pompalı ambalajı oldukça kaliteli. Ürünü sonuna kadar rahatlıkla kullanıyorsunuz. Ayrıca renkli şeffaf şişe tasarımı sayesinde ışığa doğru tutup, ne kadar kaldı ki acaba demenize gerek kalmıyor :) Ambalajını temizleyip, değerlendirebilirim aslında :)

Drugstore ürünü olarak tam fiyat/performans ürünü. Birçok kozmetik mağazanın yaptığı indirimler ile Neutrogena Visibly Clear Sivilce Karşıtı Günlük Temizleme Jeli 200 ml 'yi 15 TL civarlarında fiyata almanız mümkün. Özellikle sivilce ve akne sorunu yaşayan gençlerin memnun kalacağı bir ürün olduğunu düşünüyorum.



Yorumlar

  1. İçeriğinden dolayı kullanmadığım bir ürün ama ciltten cilde etkisi değişiyordur elbet..

    YanıtlaSil
  2. bunu kullanmıştım ama sivilce için yeşil renkli olandan daha çok fayda gördüm ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşil olanını hiç denemedim, aklımda olsun.

      Sil
  3. detaylar için teşekkürler göz atacağım :)

    YanıtlaSil
  4. Cildim çok kuru olduğundan ara verdim bu ürüne :) Çok memnun kalmıştım kullandığım dönemde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kuru dönemlerde uzak duruyordum bu üründen ;)

      Sil
  5. Yeğenlerim sevebilir bunu. Aklımda olsun İlke..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey