Ana içeriğe atla

MART AYI BİTENLER #56

Merhabalar,

bitenler blog, biten ürünler
Aylar sonra mı diyeyim yıllar sonra mı diyeyim bilemiyorum, ilk defa 1 ay boyunca ne renkli ne renksiz hiç kozmetik ürün almadım. Bu büyük başarıyı bugün yine güzellik blogumda #bikutubitenler yazısı ile kutlayayım. Çekmece çekmece ürünü dağıtarak bitiremedim, almayarak belki bitirebilirim, kim bilir... Bu arada instagram hesabımda ( @ilkecevikofficial ) bu hafta kim ister çekilişi ile kullanmadığım veya birkaç kez kullanıp yüzüne bakmaya fırsat bulamadığım ürünleri isteyen birilerine hediye edeceğim. O nedenle takip etmiyorsanız, takipte kalın. Haydi gelin hemen hızlıca bitenler neler bakalım.

at kestanesi ağrı kremi, huncalife bioten horse chestnut gel cream

Huncalife Bioten Horse Chestnut Gel Cream - At Kestanesi Kremi: Ağrı denilince aklıma ilk gelen ürün bu. Migrende, boyun, bel, ayak, kas ağrıları... hepsinde yardımcı olan ürün. Detaylı inceleme yazısı blogumda mevcut. Bende yedeği var.

güzellik blogu, makyaj blogu, garnier, ipelina, simple skin, orly nail, biota, golden rose

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Çıktığı yıldan bu yana ara ara aldığım bir misel su. Makyajımı ilk fazlalığını bunla çıkarıp, daha sonra temizleyicim ile üzerinden geçmeyi seviyorum. Daha önce çok bitirdiğim için muhakkak bitenlerimden birinde bahsetmişimdir. Uygun fiyatlı olanlar arasında bana göre en iyilerden biri.

Simple Senstive Skin Experts Water Boost Hydrating Gel Cream: Severek kullandığım bu kremi hem instagram sayfamda hem de blogta detaylı olarak yazmıştım. Ürünle ilgili tek sıkıntım kış için yeterli olamayan bir ürün olmasıydı. Bence karma ciltliler bahar ve özellikle yaz aylarında severek kullanacaklardır. Okumak isterseniz ürün adına tıklamanız yeterli.

kolay oje çıkarma yöntemleri

İpelina Oje Temizleme Pedi: En son nereden aldığımı anımsamıyorum ama bulursam tekrar alacağım ve yedekleyeceğim bir ürün. Çantada taşımak için oldukça pratik. Tırnakları ve tırnak etlerini kurutmamasıda artısı.


güzellik blogu, bitenler blog, ipelina, ipelina oje

Orly Nail Lacquer Meet me Under the Mistletoe: Elimde kalan tek tük orly ojeler birer birer milatlarını dolduruyor.  2 katta rengini çok güzel veriyordu. 


biota makyaj ürünleri

Biota 59 Elements Natural Blush 01: Bu allık 2 senedir elimin altında. Ne zaman bu ürünle makyaj yapsam hep allığımı soruyorlar. Kalıcılığı da oldukça başarılı. İçerisinde E vitamini ve macadamia oil var. Yoğun renk veriyor, mat ve doğal bir bitişi var. Bittiğine üzüldüğüm bir allık oldu. Elimde başka allıklar ve kit içi setlerdeki ürünler olmasa, tekrar alırdım. Bu allıklara bakın diyorum. İçeriği de şu şekilde:
bioata 59 elements blog

Golden Rose Matte Lipstick Crayon - Mat Kalem Ruj 08: Son 10 gündür tek kullandığım ruj bu. Gül kurusu, pembe bitişli rujları çok seviyorum. Özellikle mauve tonları hep elimin altında olmalı.



Biota 59 Elements Shea Hand & Body Soap: %100 doğal zeytinyağı ve fındık yağı içeren formülüyle cildi besleme ve nemlendirme vaadinde. İçindeki E vitamini ve shea yağı sayesinde kurutmadan temizliyor ve mis gibi kokuyor. Son günlerde sabun tüketimine geçtiğim için bol bol sabun deniyorum.

Nivea Men Active Clean Duş Jeli: Aktif karbon içeren bu ürün saç, yüz ve vücuda kullanılabiliyor. Normalde böyle geniş kullanım alanı olan ürünler kullanmam ve kullandırmam. Zaten bu ürünü deodorantın yanında hediye olduğu için almıştım. Neden kullanmadığımı hep takip edenler bilir, bahsedilen bölgelerin nemlilik, kuruluk, pH vs gibi durumları hep farklı olduğu için bölgeye özel ürünler kullanmayı daha doğru buluyorum. Neyse gelelim beni şaşırtan kısıma... Eşimin saçındaki kepeklenmeyi ve yağlanmayı azalttı. Özellikle kepeklenmeyi azaltması bizi çok şaşırttı çünkü ne ürünler denemedik ki! Ciddi bir çözüm sunmasa da, çözüm olacak gibi yapılan reklamlardan çok daha başarılı. Bulursam eşime tekrar alırım. Deodorant ile birlikte set hali 15 TL falandı. İçeriği şu şekilde;

Emotion Ocean Fresh Deodorant: Pudrasız, aluminyum içermeyen ve 48 saat koruma vaadi olan bir ürün. Terlemenizi engellemiyor ve ter kokusuna da sebep olmuyor. Bakalım sıcakların yaklaştığı şu günlerde nasıl performans gösterecek. Verdiği kuru his muhtemelen içeriğindeki alcol denattan.


aluminyumsuz deodorantlar blog

Rituel de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı: Yılların yaşlandıramadığı ve vazgeçiremediği ürün diyorum artık. Eşimle standart olarak ayda 1 kutu bitiriyoruz. Blogta detaylı incelemesi mevcut, ürün ismine tıklayıp okuyabilirsiniz.



Signal Ultra Complet Diş Macunu: Seyahat setinde vardı. İşini gören bir ürün, temizlik hissi veriyor, farklı bir durum gözlemlemedim.

For You Beauty Makyaj Süngeri: Orta sert yumuşaklığı ve ürün yayışını beğensemde 3. kez kullanım sonucu sağdan soldan yırtılması ile buna 16 TL vereceğime RT süngeri 25-30 TL' ye alıp 1 sene kullanırdım diyorum...

Benri Kare ve Disk Pamuk bitenlerin klasikleri. Ayrıca LR törpüde miladını doldurdu. Sleepy Hijyenik Ped son 1 yıldır sürekli aldığım ürün. Molped günlük ped benim için yeterli fakat Molped hijyenik ped pamuklu yüzeyiyle gönlümü çalsada emişin az oluşu, kokuyu hapsetmeme gibi durumlardan ötürü elimde olan diğer paketi bitince yenilenen bir formülü olmazsa alınmayacak.

hijyenik kadın pedi markaları inceleme

Bu ayın bitenleri bu şekildeydi. Ortak bitenlerimiz var mı? 

Sevgiler,

İlke.


Yorumlar

  1. Burun bandı olabilir, ama bir süredir almıyorum minik tüyleri çeksin diyede alıyordum çekmiyor :D emotıon hiç güzel değil evet oda parfümü olarak bitirilebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bana yeterli geliyor, işime yarayacak kadar iyi. Ama çok derin siyah noktaları, yağları vs olanlara yeterli gelmez sanırsam. Emotion için çok kararsız kaldım, bilmiyorum sanırım tekrar almam.

      Sil
  2. güzel bi bitenler yazısı olmuş canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. hiç bir şey almadığım alışveriş yazısını boş geçtiğim bir ay olamadı daha :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şoklardayım inan 1 TL bile harcamamışım. Zaten bu ay AVM'ye gidecek zamanım bile olmadı ki :(

      Sil
  4. Bu aralar ben de sıklıkla, elimde bitmek üzere olan ürünleri kullanıyorum. Sıkıldım, bitsinler artık.
    Bu arada tebrik ediyorum, 1 ay boyunca hiçbirşey almadan eldekileri değerlendirmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hiç eksikliğinide yaşamadım, insanlara anlatmak için o kadar alıp alıp uğraşıyoruz. Çoğunluk emeğinin hakkını almıyor bile. Kendimiz için yapmaya devam :)

      Sil
  5. bioten merak ettiğim bir üründü. Yazını okuyup karar vereceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun kalmıştım, yazıya bekliyorum.

      Sil
  6. tebrikler canım. bende bu ay bayağı bir ürün bitirdim eee o zaman gelsin yeniler:))

    YanıtlaSil
  7. Bu ay bayağı ürün bitirmişsin, tebrikler. Eldekiler kullanıp tüketmeye çalışmak bile bence büyük başarı. Bu sayede bitmez dediklerimiz bitiyor. Biota markasını seviyorum, ürünler de temiz içerikli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temiz içerikli ürünleri bende seviyorum =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey