Ana içeriğe atla

BİTENLER #54


Merhabalar,

Ocak ayınıda yolcu ettiğimize göre hoşgeldin Şubat! Hoşgeldin kutlu doğum ayım :D En son bikutubitenler yazısını Kasım'da yayınlamışım. O günden bu yana çokta şey bitirmiş sayılmam aslında. Bol tembellik yapıp, bakımı aksattığımı bile söyleyebilirim. Hadi gelin  güzellik blogumda yazmaktan keyif duyduğum bitenler blog yazısına hemen başlayalım:

Bitenler blog yazısı, bikutubitenler

Elidor Esmer Parlaklık Şampuan: Bundan 1 şişe daha var. Temizlemesi, köpürmesi vs gibi konularda sıkıntı yok. İçerik maalesef klasik market şampuanları ile aynı. Saçımı ağırlaştırmıyor, kremsiz bile yumuşak oluyor. Fakat parlaklık konusu bence tartışılır. Saç kremi ile birlikte kullandım. Hani şu yemek yerken içeceği denk getiremezsin ya son lokmaya, şampuanlar içecek, saç kremleri lokma gibi hep. Neyse 2.şişe ve kremde bitince belki bir yazı ile anlatırım, neden olmasın.

Revox At Kuyruğu Bitki Yağı: Revox ürünlerini çok başarılı buluyorum. Bu üründe oldukça başarılıydı. Tek hatam birden fazla saç bakım ürününü, birini bitirmeden diğerini açmam ve köşeye atıp bir başka ürüne yine aynı şeyi yapmamdan dolayı. Kendim alınca tabi açmayı bekletebiliyorum ama araya marka gönderileri gelince en az 1 ay denemem gerekiyor. Dolayısı ile açık olanlar bekliyor ve bir döngü şeklinde bu iş çoğu üründe ister istemez tekrar ediyor. Neyse gelelim sadette bozulup aşırı bitkisel, ağır bir kokulu ürün hakine dönmeden önce saçlarımı güzel nemlendiren, parlaklık veren bir üründü. İlerleyen zamanlarda yine şans verebilirim.

Palmolive Naturals Delicate Care Duş Jeli: Sabuna geçmeden önce son kullandığım duş jeli. Süt ve badem özü çekici geldiği için Kim markette görüp almıştım. Sanırım 5 tl falandı. Kokusu güzeldi, köpürmesi fena değildi. Tabi ki koku kalıcılığı yok. Banyo sorası kaşıntı ya da kurulukta yapmadı. Severek bitirdik.

Listerine Geliştirilmiş Koruma Hassasiyet İçin Ağız Suyu: Listerine benim en başarılı bulduğum ağız suyu markası. Her defasında elim deneme merakından başka bir ürüne de gitse, elbet sonraki ay tekrar ona dönüyorum.

8x4 Men Markant Deodorant: Bergomot, kişniş ve paçuli tam bir kış kokusu. Eşim beğenerek kullandı.

Lr Aloevera Deo Roll On: Açıkçası Lr Beauty temiz içerikli olmasıyla övünen bir marka. Fakat roll onlarında alüminyum olması onu benim için sıradanlaştırdı. Temiz içerikli, doğal vs ismiyle pahalıya satılan ürünleri alırken özellikle içeriğe çok daha dikkat edin. Bunun üzerinden pazarlama yapıp, aksini yapmamalılar. Bana bir temsilci tarafından denemem için yollanmıştı. Şahsen para verip almam. Markanın parfümlerini sevdiğimi ve kalıcılıklarını beğendiğimi söylemeden geçmeyeyim.

Bee Beauty Spring Blossom Invigorating Natural Sabun: Evdeki tüm duş jeli deposunu bitirdim.  Markete falan gittiğimde de kendimi engelleyip almıyorum. Çünkü 20’den fazla sabunu beğenip beğenip almışım ve hiç kullanmaya kıyamamışım :D Dev bir sabun koleksiyonuna dönüşmeden önce kullanmaya başlasam iyi olur dedim ve ilk açtığım sabunda bu oldu. Köpürmesi güzel, cildi kurutmuyor, hafif belli olmayan çiçeksi bir kokusu var. Özellikle cildimi kurutmadığı ve banyo sonrası kaşıntıya sebep olmadığı için sevdim.

bitenler blog yazısı, huncalife, avon, hccare, bikutubitenler


Nivea MicellAir Makyaj Temizleme Suyu: Çok yoğun ve suya dayanıklı makyajlar için tamamen mükemmeldi diyemem. Ama gözlerimi yakmadı, günlük makyajımı ya da porselen ten makyajını güzel çıkarttı. Hiçbir zaman tek başına makyaj temizleme suyu ile makyaj temizlemeyi bitirmiyorum. Tekrar alıp kullanabilirim.

Huncalife All Day Combi Balance Skin Toner: Fena değildi. Cildimi kurutmadı, germedi. Öyle aşk yaşanacak bir tonik değildi benim için. Yeni deneyimlerle yola devam edeceğim. Önerisi olan varsa bekliyorum.


BBoils Gül Suyu Toniği: Uzun zamandır kullandığım en güzel toniklerden biriydi. Cildimi hem sakinleştiriyor, hem germeden, kurutmadan kreme hazırlıyordu. Normalde gül suyundan nefret ederim. Fakat doğal olmasından olsa gerek kokusu beni hiç rahatsız etmedi. Sadece şişedeki fısfıs borusu çok uzundu. İçindeki sıvı azalınca kullanmak zorlaştı. Bende temiz bir makasla kesip, yoluma öyle sorunsuz bir şekilde devam ettim. J


BBOİL Yüz Peelingi: İçerisindeki şeker taneleri biraz iri, diri geldi diyebilirim ama ısıyla ve su ile temas edince çabuk kayboldukları için sıkıntı yaratmadılar. İçindeki yağlar sayesinde kullandıktan sonra cildimi nemlendirmeye ihtiyaç duymadım bile. Instagramdaki Bboils butik dükkanına bakmanızı tavsiye ederim.

Hc Care Eye Renewal Göz Altı Bakım Kremi: Yine çok beğenerek kullandığım ürünlerden biriydi. Yüz nemlendiricimi, toniğimi vs düzenli olarak sabah akşam kullansam da şu göz kremini sürmeye niye üşeniyorum bilemiyorum. O nedenle tarihi doldu ama ürünü bitiremedim. 15 ml bir üründü içinde en fazla 1 haftalık ürün kalmıştır. Nemlendirmesi güzeldi o nedenle tekrar alabilirim. 28 yaşındayım ve benim için şu an en önemlisi nemlendirmesi belki ilk kırışıklıkları engellemesi. Çok fazla bir beklentim yok : )

Avon Foot Works Topuk Yumuşatıcı Krem: Ayak bakımı yapmakta çok vasat olduğumu kaç kere hatırlatsam ki? Her zamanki gibi yarımken tarihi dolup, çöpe giden bir ayak kremi ile karşınızdayım. Yumuşatması hiç fena değildi bu arada.

bitenler blog yazısı, güzellik blogu, maske önerileri

Huncalife Enjoyable & Fresh Mandarine Kolonya: Huncalife’ ın kolonyalarını beğenerek kullanıyorum. Büyük boy kolonyalarından almıştım. Bu ise ilk üye olduğum zamanlarda bana gönderilen tester ürünler içerisinde vardı. Unutup gitmişim ve tarihi çoktan dolmuş. Kokusu halen yeni sıkılmış mandalina suyu gibi J

Bee Beauty Mango Özlü Nemlendirici Kağıt Maske, Who Cares Hydrate It maske, Watsons Oil Control Facial mask, Rituel de Beauty Burun Bandı: Bu ürünler ile ilgili blog yazım mevcut. Hatta maskeleri youtube hesabımda ( Kore Güzellik Ürünleri Deniyorum ) inceleme videosu ile sizlere anlatmıştım. Tekrar alabileceğim ürünler hepsi.


Mendiva Islak Havlu: Bu markanın ıslak bezlerini seviyorum. Hem makyaj masamda, hem mutfakta hem de arabada 1 tane muhakkak bulunduruyorum. Hatta beyaz sabunlu olanını muhakkak deneyin diyorum. Geçenlerde a101’ de indirimde 1.75 TL gibi bir fiyata görmüştüm.


Sleepy Sensitive Cep Boy Islak Mendil: Sleepy’ i genel olarak başarılı buluyorum. Mendilleri aşırı ıslak değil ama buna rağmen çabuk kurumuyorlar. Bittikçe özellikle çanta boy olanlarından alıyorum.

Gillete Simply Venus: 4 adet tıraş bıçağı. Epilasyondan önce kullanmak için muhakkak elimin altında olması gerekiyor. Kullanışlı ve fiyat performans açısından başarılı bir ürün. Şimdi bunlarında fiyatları fırladı gitti sanırım.

Biomed Silver Diş Fırçası: Biomed markasının diş macununu da diş fırçasını da severek kullanıyorum. Fırçası orta sert ama oldukça yumuşak bence. Çok beğendim eskiyince tekrar alabilirim.

Ortak deneyimlediğimiz ürünler var mı? Artık yazıyı da tamamladığıma göre ürün ambalajlarını geri dönüşüme yollayabilirim. 

Sevgiler,

İlke.



Yorumlar

  1. LR roll-on fikrine bende katılıyorum ayrıca abarttıkları kadar da başarılı değiller. Bir de duş jeli almama fikri müthiş, bende sabun stoğumu eriteyim (:

    YanıtlaSil
  2. Artık duş jeli kullanmıyormusun neden :) Güzel bir yazı serisi olmuş canım ..

    YanıtlaSil
  3. baya ürün bitirmişsin ben de bu hafta sonu çekeceğim bitenleri..

    YanıtlaSil
  4. Mendivanın beyaz sabun kokulusuna ben de bayılıyorum ama etrafımdaki kimse sevmedi. Bende mi bir tuhaflık var diye düşünmeye başlamıştım artık :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. BBoils Gül Suyu Toniği'ni ben de deneyeyim. Gül suyu kullanmayı epeydir istiyordum..

    YanıtlaSil
  6. Palmolive duj jelı sevdim, temizlik hissi yok bendekinin ama nemli bırakıyor hafiften cildi zeytınyaglısını almıştım. Banada tonik lazım aslında şöyle adamakıllı ama yok kolay kolay.

    YanıtlaSil
  7. gene de iyi ürün bitirmişsin))
    gelsin yeniler

    YanıtlaSil
  8. Oooo bayağı ürün bitirmişsin. Revox at kuyruğu saç bakım yağını ben de çok severek kullanıyorum, gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey