Ana içeriğe atla

KIŞ VAZGEÇİLMEZİ: 5 İYİ VÜCUT NEMLENDİRİCİSİ

en iyi vücut nemlendiricisi hangisi? atopik cilt için nemlendirici önerileri, palmers, bioderma, organique, eyup sabri tuncer

Kış aylarının cildimiz için sizce de vazgeçilmezi vücut nemlendiricileri değil mi? Tabi, en iyi vücut nemlendiricisini bulana kadar, bu aylarda aldığımız nemlendirici miktarı artıyor :) Şubat ve Mart ayının soğukları kapıdayken güzellik blogumda sizlere son zamanlarda tanıştığım kış vazgeçilmezi 5 iyi vücut nemlendiricisinden bahsetmek istiyorum.


Organique ürünleri deneyenler, kahveli vücut kremi


Organique Coffee Body Butter / 450 ml - 169 TL

Sizler için ilk seçtiğim ürün nemlendirme vaadi dışında ekstra özellikler olan bir krem. İçerisinde selülite karşı ve sıkılaşma için bazı etken maddeler var. En bilineni ise kafein, vücudu uyararak metabolizmayı hızlandırmak, yağların erimesini sağlamak ve yaşlanmayı geciktirmek gibi özellikleri var. İçeriğinde alglerden gelen hücrelerin onarımını hızlandıran PEPHACTIVE kompleksi bulunmakta. İçerdiği E ve C vitaminleri dışında, shea yağı ve gliserin gibi cildi nemlendiren içeriklerde var. 

Ürünün kokusu tahmin edersiniz ki bir harika. Siz diyin eriyen kahveli dondurmanın kokusu ben diyeyim sütlü türk kahvesi kokusu. Oldukça cezbedici bir kokusu var. Benim gibi vücut kremi sürmeyi ihmal edenler sırf bu koku için bir düzen oturtabilir :)) İçeriğin en sonlarına bakınca parfümü görüyorsunuz, bu biraz üzdü ama içerikten sondan 1 önce ve bu çok çok az olduğunu gösteriyor o nedenle çok önemsemiyorum.

en iyi vücut nemlendiricisi, en iyi selülit kremleri

Yapısı fotoğrafta da gördüğünüz gibi ne kremsi, ne losyonumsu. Bana biraz süzme yoğurt kıvamını hatırlatıyor, sert ama yumuşak :) Merak etmeyin kolay dağılıyor ve yapış yapış his bırakmıyor.

Ürüne baktığımda birçok üründe bulunmasını istemeyeceğim içeriklerin olmadığını gördüm, hemen aşağıda paylaşıyorum. Ayrıca Organique 'nin Ecocert sertifikası bulundurması onu daha da güvenilir kılıyor.
cruelty free markalar, organique

İlk defa bu tarz bir ürün kullanacaksanız, sürdükten sonra karıncalanma, hafif kızarıklık veya kaşıntı hissi yapması çok normal. Ürünün çalıştığını gösterir. Ürün her cilt tipi için uygun fakat hassas ciltli iseniz kontrollü olmak amacı ile bölgesel olarak deneyip, herhangi bir alerji, iritasyon yaşamazsanız tüm vücudunuzda kullanmanızı tavsiye ederim. Unutmadan, bu vaadlerin gerçekleşmesini kolaylaştırmak ve kalıcı olabilmesi için beslenme ve sporla destekleyin.

Selülit kremi,  sıkılaştırıcı vücut kremi

Ürünü ORGANİQUE web sayfasından, bazı eczanelerden ya da online diğer sitelerden bulmanız mümkün.

Palmer's zeytinyaglı krem kullananlar, palmers ürünleri deneyenler

Palmer's Olive Oil Body Lotion / 400 ml - 132 TL

Bu ürünle biraz erken tanıştığım için şanslıyım sanırım. Çünkü bu yabancı blogger ve youtuberların çok övdüğü bir üründü ve artık ülkemizde.

Özellikle hamileler, hamilelik çatlaklarını önlemek ve çatlakları azaltmak için kullanmakta. Bu konuda oldukça başarılı olduğunu duymuştum. Bence çok fazla kilo alıp vermekten dolayı ikiz doğurmuşta hiç dikkat etmemiş gibi çatlaklar mevcut. Onlarda işe yarar mı bilmiyorum ama verdiği nemlendirme ve pürüzsüzlük hissi iyi.

Markanın bazı ürünleri vegan ve en güzeli hayvanlar üzerinde test yapmayan cruelty free bir marka. Ürünün şişe tasarımı pompalı ve oldukça kullanışlı.

Palmer's zeytinyaglı krem deneyenler, palmers hamilelik çatlağı

İçeriğinde doğal sızma zeytinyağı, anti aging peptid kompleksi, E vitamini ve antioksidanlar var. Etken içerik yine çok güzel. Bunlar dışıda shea yağı, ayçiçeği, gliserin, limon gibi içeriklerde mevcut. İçerikle ilgili farklı görüşlerin olduğu, içerikte olmasa güzel olurdu diyeceğim petrolatum var. Mesela vaseline markasının ana içeriğide budur ve toksik olmayan beyaz petrolatum kullandıklarını söylemekteler.

Hamilelik çatlağı, hamilelikte vücut kremi

Yapısı losyon olan bir ürün için aşırı akışkan değil. Bazen ürünü sıkarsınız, dağıtayım diyene kadar akar gider ya öyle değil. Elle temas ettikten sonra hızlı bir şekilde yayılıyor. Sürerken mis gibi limon kokusunu alabiliyorsunuz. Çok çok hızlı emiliyor ve yağlı his bırakmıyor. Nemlendirmesini karma cildim için oldukça yeterli buldum. Ürün açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var.

Palmers Heals Softens Cocoa Butter Formula krem kullananlar

Palmer's Heals Softens - Cocoa Butter Formula / 250 ml - 109 TL

Palmer's ın önereceğim denediğim 2. kremide Cocoa Butter Formula <3 Siz diyin çikolata sosu hazırlarken gelen kakao koku, ben diyeyim bitter çikolatayı derin bir şekilde içime çektiğim an, işte öyle bir kokusu var. 

palmers kakaolu vücut kremi deneyenler

İçeriğinde doğal kakao yağı, E vitamini, Hindistan cevizi yağı, gliserin ve bir sürü bitkisel yağ mevcut. Paraben yok, parfüm veya fragrance yok. Mineral yağ ve petrolatum var. İçeriği aşağıdaki fotoğraftan inceleyebilirsiniz.

Bu ürün yine yabancı bloggerlar tarafından oldukça çok beğenilmekte. Özellikle egzamalı ciltlere bile iyi geldiği söylenmekte. Normalden kuruya, tüm ciltlere uygun olabilecek olan Palmer's ürünleri hipoalerjenik ve dermatolojik test yapılmış.

palmers heals softens krem yapısı, kakaolu krem, çikolatalı vücut kremi

Güneş kremlerinin yapısını az çok bilirsiniz. Aynı onlar gibi bir pastacı kreması kıvamında, fazla akışkan değil ama hızlı bir şekilde cilde yayılan aynı zamanda emilen bir ürün. Yapış yapış ve yağlı his bırakmıyor. Açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var.

Bu ürünü nereden bulabiliriz diyenlere Watsons'tan satıldığını söyleyebilirim. 

Bioderma atopik ciltler kremi, atopik cilt, bioderma krem kullananlar


Bioderma Atoderm Creme / 500 ml - 55 TL

Bir online eczane alışverişimde hediye ürün olarak verilmişti. İyi ki de bunu vermişler. Yazdan beri hiç sıkılmadan kullandığım bir ürün oldu. Vaadleri nemlendirme, cilt bariyerini koruma ve cildi besleme.

Seride duş jeli, duş yağı, kalıp temizleyici, el kremi, dudak nemlendiricisi gibi çeşitli ürünler var. Hepsi kuruluk seviyelerine göre sınıflandırılmış. Mesela şu an benim kullandığım normalden kuruya dönük hassas ciltler için.

bioderma atopik, egzamalı cilt kremleri

Özellikle atopik ciltli kişilerin kullanımı için uygun olan bu ürünü her cilt tipinin severek kullanabileceğini düşünüyorum. Eşim yağlı ben karma ciltli biriyim. İkimizde oldukça memnun kaldık. Bu ürün yüz ve vücut kullanımı için uygun. Mesela eşim yüzüne uygulamıyor çünkü bu kez yağlandırmayı arttırabiliyor. Tüm ciltler ve tüm vücut için olan ürünleri bence dikkatli kullanmak gerekiyor. Çünkü en basitinden vücudumuzun her bölgesi aynı hassasiyette ve aynı nem ihtiyacına sahip değil.
Yapısı losyon olmasına rağmen krem gibi, yani çok akışkan değil. Kolay sürülüyor ve hızlı emilimi var. Cilt bariyerinde hemen geçmeyen bir nemlilik hissi veriyor, yağlı ciltlerde bu yapışkan bir hisse dönüşebilir. Sürüldüğünde cildi rahatlatan bir his veriyor. 

bioderma, güzellik blogu, bioderma kullananlar

İçeriğinde paraben yok, yağsız ve parfümsüz bir formüle sahip. İçeriğinde mineral yağ mevcut. Bende ki büyük boy ve pompalı şişe. Pompalı şişelerin kullanım kolaylığını seviyorum. Ürün açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrüne sahip. 

Bu ürüne birçok internet sitesinden ve eczaneden ulaşabilirsiniz. Kampanyalar ile fiyatı çok uyguna gelebiliyor.
eyüp sabri tuncer ürünleri

Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu / 250 ml - 6 TL

İçlerinde bulunması en kolay ve fiyatı en ucuz olanı Eyüp Sabri Tuncer. 

Pompalı şişede olması artısı fakat dikkatli olmak gerekiyor çünkü çok fazla ürün gelebiliyor. Bazen ürün başka yerlere fışkırıyor. Losyon yapısı diğer bahsettiğim ürünler arasında en akışkan olanı. Çabuk emiliyor fakat çok hafif yapışkan bir his bırakabiliyor. Mesela sürdükten yarım saat sonra elleriniz suyla temas ettiğinde hafif kremsi bir his, bir bariyer varmış gibi durum hissediyorsunuz. Bu ürünü özellikle yağlı olan ve kurulukla ilgili sorunları olmayan ciltlerin seveceğini düşünüyorum.

zeytinyağlı el kremi, zeytinyağlı krem, doğal kremler

Kokusu güzel, hafif ve fresh. Sürdükten sonra koku hızlı bir şekilde hafifliyor. İçeriğinde doğal zeytinyağı, shea yağı, vitamin E gibi güzel içerikler var ve paraben yok. İçerik listesinin ortalarında dimethicone isimli silikon çeşiti mevcut.

eyüp sabri tuncer el kremi kullananlar

Nemlendirme oranı diğerleri ile kıyaslayınca çok yüksek değil. Fakat fiyat performans açısından, elleri çok suya değenler için el altında bulundurulacak uygun bir ürün olabilir. Suyla temas bittiğinde daha iyi nemlendirme oranı olan bir ürünle gün sonu bakımını tamamlayabilirsiniz.

Kışın daha iyi bir cilt için cildinizi ve vücudunuzu nemlendirmek çok önemli. Daha sağlıklı bir cilt için denediğim ve önerebileceğim 5 nemlendiriciyi sizler için kısa anlattım. Ortak kullandığımız ürünler var mı? Sizin kışın vücut nemlendiricisi olarak tercih ettiğiniz ürünler neler? 

Organique ve Palmers firma gönderisidir. Görüşlerim objektiftir. Bu yazı işbirliği içermez.

Sevgiler,

İlke.

Yorumlar

  1. Nemlendiriciler ile ilgili ilk defa güzel anlatımı olan bir yazı okudum.Elinize saglik önemli puf noktaları var.

    YanıtlaSil
  2. Cofee body butter i merak ettim. Zeytinyagli vücut nemlendiricisi de severim 😊

    YanıtlaSil
  3. bu kış çok sert geçti ve cildimiz çok kurudu.. Vücut nemlendiricilerin önemi de arttı haliyle.. Teşekkürler öneriler için

    YanıtlaSil
  4. hepsini kullandım sanıyorum ama bioderma'nın yeri ayrı kışın kupkuru bacaklarıma çok iyi geliyor..

    YanıtlaSil
  5. Bioderma ve Palmers iki büyük favorim :)

    YanıtlaSil
  6. Ben pek alışkın değilim sanırım bebe yagı suruyorum ama hafif popomda çatlaklar var kılo alıp vermeden bayağı geçirdi diyebilirim.

    YanıtlaSil
  7. Bahsettiklerin arasında sadece Eyüp Sabri Tuncaer kullandım ve memnun kaldım. Diğerlerini göz önünde bulundurayım canım ,sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Organique Coffee Body Butter ömürlük ürün kullan kullan bitmiyor

    YanıtlaSil
  9. hepsini kullandım bende oldukça iyi ürünler :)))

    YanıtlaSil
  10. Atopik olduğum için Bioderma'nın yeri ben de ayrı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey