Ana içeriğe atla

BU AYIN DUYULARI - TEMMUZ 2018


Uzunca zamandır yazmayı bıraktığım bu seriyi çok özlemişim! Bol bol deniz havası aldık mı? Tenlerinizin güneşle bronzlaşıp yandı mı? Deniz tuzunun kokusunu içinize çekerken, rüzgarın teninizi okşamasına izin verdiniz mi? Tamam o zaman sizde tatilinizi yapmışsınız.
Temmuz ayının 2. haftası tatile çıkarak, tüm yılın yorgunluğunu güzelce attık. Ağustos ayı ile tempo kaldığı yerden devam ediyor. Hadi o zaman, ne duruyoruz?


KOKU:


Bu ayın kokularında  #AvondaFestivalVar ve Pelin Karahan var. 8 saat kalıcı olan üç farklı parfümle karşınızdayım. Bunlardan iki tanesini uzunca süre severek kullandığımı belirtmek isterim. Bir tanesi ise ilk defa deneyimleyeceğim bir koku.





Little Black Dress EDP


Çiçeksi bir koku. Üniversite yıllarında kullandığım ve hep sorulan kokularımdan biriydi. Satın almak isterseniz sipariş kodu: 87395




Far Away EDP




Oryantal bir koku. Bu arkadaşlarım annelerine sürekli aldıkları kokulardan biriydi. 2 yıl kışın bu kokudan vazgeçememiştim. Yine kalıcılığı güzel olan ve parfümün adı ne sorularına maruz kaldığım bir kokuydu. Sipariş kodu: 73904


Surreal Sky 


İşte bu ürün ilk defa deneyeceğim bir koku. Koku sınıfını ferah diye kategorilemişler. Hafif şekerli bir, baymayan bir notası var. Biraz kullandıktan sonra blogta muhakkak yorumlayacağım. Sipariş kodu: 90851

Bunları burada sizinle paylaşmamın bir sebebi de festivale özel ÜCRETSİZ kargo fırsatı. Eğer sizde Avon Kataloğundan sipariş vermek istiyorsanız BEAUTYCLUB9 kodu ile kargo ücretsiz alışveriş yapabilirsiniz. Son gün 20 Ağustos.




DİNLEDİM:

Yıldız Tilbe' nin Yıldızlı Şarkıları albümünde Merve Özbek'in seslendirdiği ''Vuracak'' şarkısı sizce de çok iyi olmamış mı? Bir Yıldız Tilbe şarkısını, başka ağızdan dinleyip kolay kolay beğenmem...



Bunun dışında son zamanlarda dinlemekten hoşlandığım Soho (Mil Pasos), Melek Masso şarkıları ve Erkenci Kuş dizisinin müziği olan Günaydın bu ayın sık sık dinlenen şarkıları arasına girdi.

İZLEDİM:

Bu ay oldukça çok film izledim. Eski dizilerimden bazılarını tamamladım ve çok beğendiğim yeni bir diziye başladım! How to Get Away with Murder dizisini duyan izleyen var mı? Eğer Suits gibi avukatlık dizisini sevdiyseniz, bu diziyi de severek izleyeceğinizi söyleyebilirim. İki dizinin ortak noktası avukatlar ve yalanlar olabilir! Çünkü How to Get Away with Murder' a avukatlar kendi işlediği suçların gizleyebilir, bu suçtan aklanabilir! Bu dizide her an her şey olabilir ve her şeyin bir bağlantısı, sebebi var :)


Film olarak Tau ve The Post oldukça etkileyiciydi. Tau' nun bilim kurgu tarzındaydı. Bittiğinde bu muydu yani diyebilirsiniz fakat kızın filmdeki çabası ve kurduğu bağlar hoşuma gitti. The Post ise günümüz Türkiye' sinin haberciliğini aklınıza getirebilir. ^Basın yönetenlere değil, yönetilenlere hizmet etmelidir.^

Hadi Be Oğlum, geç izlediğime üzüldüğüm bir yapımdı. Türk Sinemacılığında böyle güzel filmleri daha çok görmek istiyoruz. Oyunculuklar, duygu yansıması....izlemeyenler hemen bir bakın diyorum.



Bu iki film dışında Rubinrot Serisi, Avengers:Infinitiy War, The Hitman's Bodyguard, Tom Raider, Coco, Bizim Köyün Şarkısı tatilde film arayışında olanlara önerebileceğim bazı yapımlar.

TAT:


Bu ay Denebunu' nun son kutusunda çıkan Knorr markasının çeşnilerini denedim. İçlerinden sarımsaklı yoğurt çeşnisi olan çeşitini kullanım önerisine uyarak yoğurtla hazırladım. Daha önce yaptığım buzluktaki mantım ile karıştırdım. Eşimden leziz onayını aldığıma göre büyük paketini alabilirim. Seri de Patates, Tavuk ve Baharatlı Sebzeli Çeşni  olmak üzere 3 farklı çeşni daha var. 

Knorr, Çeşni çeşitleri, sarimsakli yogurt cesnisi, denebunu

HİS:

Tatildeyken hele de İstanbul' dan uzakken ne kadar mutluydum! İstanbul' daki koşuşturma halindeki yaşamı sevemedim! Sevmiyorum net. Oysa ki güzel İzmir' im de ne mutluydum... ! Sonra yazlığa Didim'e geçtiğimde... İzmir'de doğdum, genel olarak yaşantımın çoğunluğu oradaydı. Marmaris Aksaz' da geçen bir çocukluk... Ege' de yaşamayan anlayamaz beni... Mutluluğumu anlatırken hüzünlenmeye başlıyorum, kısa keseyim. Tatilin mutlulukla ilgisi olmalı :D 

Didim, Martı Koyu, Güvercin Koyu, Didim'de Koy Turu
Sertap Erener' in uzanmışım kumsala şarkısını mırıldanırken...




Yorumlar

  1. Tavsiyelerine uyacağım canım ama ben tatilde Istanbul' u çok özlüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki seni İstanbul' a bağlayan şeyler var canım.

      Sil
  2. güzel bir liste olmuş..Avon LBD benim de sevdiğim bir parfüm..M.Özbey Y.Tilbe şarkısına bambaşka bir hava katmış ve ben aslından daha çok sevdim. Ben bu ay bolca Biyografik film seyrettim. Amy Winehouse ve Diana'nın farklı bir versiyonla çekilmiş hayatı en çok etkilendiklerim oldu.Hadi be oğlum'u hala izlemedim ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, hatta başta bu şarkıyı daha önce Yıldız Tilbe' nin söylediğine zor inandırdı eşim beni :D Yıldız şarkısı olup, ondan daha güzel söyleyen pek yoktur. Gerçi birazda şarkının versiyonundan kaynaklı bu.
      Biyografi filmi izlemeyi pek sevemiyorum. Diana' yı izledim ama sanki. Hadi be Oğlum Çağan Irmak filmleri tadındaydı. Vaktin olursa tatilde bak derim. O son 10 dk'sını tekrar tekrar izleyebilirm...

      Sil
  3. Ne güzel bir tavsiyeler yazısı olmuş İlke, notlarımı aldım...

    YanıtlaSil
  4. fılmlerını dıkkate alıp seyredecegım, ozellıkle hadı be oglum fragmanını cok begendım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey