Ana içeriğe atla

#BİKUTUBİTENLER - 51

Uzunca bir bayram tatilini de bitirdik mi? Benim tatilim tam 7 gündü. Bu süre boyunca yeni yazılarımı düzenledim, videolar ve fotoğraflar çektim. Edit işlemlerini de yaptıkça artık yavaş yavaş sizlerle paylaşacağım. Bunlardan ilki olan bu ay neler bitirdim konseptli yazıma hoşgeldiniz!!! Bitenleri banyo&duş ürünleri, parfüm&deodorantlar ve cilt bakım ürünleri olarak kategorize edebilirim. Bu ay bitenlerim geçen aya nazaran çok daha az.

1. Cilt Bakım Ürünleri:

Neutrogena, Dermalogica, Clinique, Garnier, Lancome, Bioderma, Beauty Factory, Cyrene

Garnier Nem Bombası - Koruyucu Nemlendirici Sprey spf 30: Bu ürünü özellikle makyaj üzerine uygulanabildiği için aldım. Makyajımda herhangi bir bozulmaya sebep olmadı. Yapışkan his bırakmadı. Kokusu kötü değildi. Tek sıkıntısı çabuk bitmesiydi. Ayrıca nem vaadini yeterli bulmadım. Zaten satın alma amacım bu değildi. Şimdi farklı bir markayı deniyorum.

Bioderma Sebium AKN: Daha önce tam boyunuda bitirdiğim bir üründü. Blogta bahsetmiş olabilirim. Cildimde emildikten sonra soyulması pek hoşuma gitmiyordu. O nedenle gece uygulamayı daha çok seviyordum. Alışverişlerimden birinde çıkmıştı. Sivilceli bölgelere uyguladım bunu, sivilceyi geçirmesede şişkinliğimi alıyor. Ayrıca yağlı bölgeleri absorbe ediyor.

Clinique Fit Post Workout Mattifying Moisturizer: Yapısını çok çok beğendim. Elimde 2 tester vardı severek kullandım. Belki tam boyunu deneyimlemek ve detaylı yazmak için alabilirim.

Lancome The Smoothing & Glow Boosting Liquid Care: İçeriğinde ilk beşte alcol denat var. Kuru ve hassas ciltlerin pek seveceğini sanmıyorum. Yapısı hoştu ama benzer yapıda daha uygun ürünler var.

Cyrene Advanced Micro Exfolianting Scrub ve Epidermal Matrix Age Defying Serum: Cyrene ürünlerini sürekli kullanıyorum ve çok nadir ürününden memnun kalmamışımdır. Fakat fiyatlar birden yükselince ve o çok sevilen kampanyalar azalınca başka markalara yönelir olduk. Kullandığım Cyrene ürünleri için blogta arama yaparak, okuyabilirsiniz.

Dermalogica Ultracalming Cleanser: Testerda krem olunca belki ikinci kez deneme şansın oluyor ama temizleyici tarzı ürünlerde ancak tek kullanımlık ürün çıkıyor. Tek kullanım için temizlemesi hoşuma gitti. İçeriğe bakınca oldukça memnun kaldım. Kendime not, ileride tam boyunu alabilirsin :)

Rituel de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı: Detaylı yazısı blogta var. Her bitenler yazısında yıllardır bahsediyorum. Renkli ürün ismine tıklayıp okuyabilirsiniz.

Beauty Factory Oxygen Bubble Mask- Papatya: Yeni youtube videom bu maske ile ilgili. Aydınlatma ve temiz cilt hissi güzel. Siyah noktalar ve derinleme temizlik hissi almasamda cildin yağını dengelemesini ve kurutmamasını sevdim. Migros Marketlerde indirimde tanesini 3-4 TL ye alabiliyorsunuz. Normalde 4lü paket 32 TL civarında.

Neutrogena Radince Boost Canlandırıcı Hidrojel Işıltı Maskesi: Canlı ve ışıltılı bir cilt vaadini, veriyor. İçerisinde b3 vitamini var. Yeni 2 parçalı maske şeklini beğendim. Cildi sarıp, rahatlıkla hareket etmenizi sağlıyor. 30 ml nemlendirici seruma denk gelen içeriği ise nem arayışında olan ciltler için çok iyi. Maske sonrası cildim yumuşacıktı. 

2. Parfüm ve Deodorantlar:

Watsons Fresh Deodorant, Avon Viva La Vita Parfüm

Avon Viva La Vita Edp Parfüm: Çiçeksi meyveli notaların buluştuğu bir parfüm. Koku tınılarında mandalina, pembe greyfurt, mimoza ve manolyadan oluşmakta. İçeriğinde meyveler olsa da çiçeksi notalar bence daha ağır basıyor. Fiyat performans açısından kalıcılığı ise orta üzerinde. Belki tekrar alabilirim.

Watsons Fresh Men Pudrasız: İçerisinde aluminyum görmediğim için denemek için almıştım.  24 saat etkili bulmadığını, terleme sonucu oluşan kokuyu maalesef engellemediğini söyledi. Bir daha alınmayacak.

3. Banyo&Duş Ürünleri:

Bioblas, Hask Macadamia Oil, Avon Senses, Splat Maximum Bio Active, Sensodyne Promine

Bioblas Organic Oils Kuru ve Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Bitkisel Şampuan: Geçenlerde yine Bioblas' ın farklı bir şampuanını denemiş ve hüsrana uğramıştım. Bu kez oldukça memnun kaldım. Saçlarımı yağlandırmadı, kepek oluşmasına sebep olmadı, şampuanlama sonrası saçım rahatlıkla tarandı. Saç dökülmem normal seviyedeydi. İçerik bakımından biraz daha iyi olabilirdi. 

HASK Macadamia Oil Derinlemesine Nemlendirici Saç Kremi: Kendime ve anneme de almıştım. Saçlarımızı güzel yumuşattı. Annemin işlem görmüş saçlarında bile iyi iş çıkardı. İçeriğe göz attığımda silikon yada sls görmüyorum. Tekrar alabilirim.

Hask Macadamia oil Derinlemesine Saç Maskesi,

Avon Senses Active Cleanse ve Divine Time Duş Jeli: Active cleanse eşime aldığım parfüm ile hediye edilmişti. Kokusunu çok fazla beğenmedik. Erkekler için bir duş jeliydi zaten. Tekrar almayız. Divine Time vanilya içeriği ve kremsi yapısıyla daha çok beğenimizi kazandı.

Le Petit Marseilials Nane ve Limon Ferahlığı: Sadece vücut için kullandık. Normalde yüz, vücut ve saç için olan bir ürün. Özellikle kapağı açtığım zaman taze nane kokusunu alıyorum ve çok hoşuma gidiyor. Erkekler için olsa da bende severek kullandım. Yine alınabilir. Bu arada LPM duş jellerinin 400mL olan bu boyları çoğu yerde 17,90 TL'ye satılırken, KİM MARKETlerde 10 TL'ye satılıyor. O nedenle bu duş jellerini indirimle ya da 1 alana 1 bedava şeklinde satan kozmetik dükkanlarına sadece gülüyorum..

Splat Maximum Bio Active ve Sensodyne Promine Diş Macunu: ikisinide beğenerek kullanıyoruz. İçerik bakımından Splat hep güvenerek kullandığım marka. Sls, fluoride, triclosan vb maddeler yok fakat denebunu kutusundan çıkan Promine ürünü maalesef bu konuda sınıfta kalıyor. 

Mendiva Islak Mendil, Benri Pamuk

Ve son olarak bitenlerim Benri pamuk ve Mendiva ıslak havlu ile sonlanıyor. Ortak bitenlerimiz var mı? Sizin sevip, sevmedikleriniz neler?

Yorumlar

  1. bu ay biten duş jeli ve güneş kremi sayısında patlama olacak :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatil dönüşü cidden baya patlama oluyor o kategoride :)

      Sil
  2. güzel bir bitenler olmuş splatı ben de severek kullanıyorum, garnier nem bombasını oldukça merak ediyorum alsam mı diye düşünüyorum. ben de beklerim bloğuma yorumlarını :)

    YanıtlaSil
  3. Bioblasla yıldızım hiç barışmadı ya saçı çok sertleştiriyor

    YanıtlaSil
  4. Beauty Factory Oxygen Bubble Mask videonu izledim, ilk fırsatta deneyeceğim. Bioblas ın farklı çeşidini kullandım ve memnun kaldım ben. Hemen kesti saçımın dökülmesini.Saçı sertleştiriyor tabii ki ama ben mutlaka sonrasında krem/maske uyguluyorum zaten.

    YanıtlaSil
  5. Diş macunu konusunda gerçekten çok başarılı splat agzımı çalkalarken beni yormayan tek macun :D

    YanıtlaSil
  6. Tam yazlık bitenler olmuş. Bolca duş jeli ve bakım ürünü bitmiş. Bitenlerden sonra insan bir rahatliyor ;)

    YanıtlaSil
  7. tam yaz mevsimine uygun bi bitenler olmuş:)) gelsin yeniler

    YanıtlaSil
  8. Harika, pek çok ürünle vedalaşmışsın bu ay. Ben de bayağı bir çekmece dolap temizledim, ürünleri son kullanma tarihlerine göre ayırdım :)
    Gelsin mi yeniler...

    YanıtlaSil
  9. Yaza yakışır ürünler bitmiş. Darısı kışlık ürünlere olsun :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey