Ana içeriğe atla

#BIKUTUBITENLER - 49

Nisan ayında biten ürünlerimi #bikutubitenler-48 adlı yazımda sizlerle paylaşmıştım. Bugün hazır bayram temizlikleri başlamışken Mayıs bitenlerini ayıkladım ve sizlerle paylaşmak istedim. Bakalım neler bitirmişim;


Megallux Botanicals Care Bakım Şampuanı: Aspir Çiçeği özü içeren şampuan kuru saçlar için besleyici ve onarıcı özellikte. Şampuanı kullanan eşim özellikle çok beğendi. Saçlarına hacim kattığını ve yağlanmasını geciktirdiğini gibi kepek sorununu da azalttı. Benim kuru saçlarım için memnun kalmadığım tek özelliği fazla nemlendirmemesiydi. Genel olarak güzeldi. Eşim için tekrar alabiliriz.


Megallux Botanicals Care Tüm Saç Tipleri İçin Nemlendirici Bakım Kremi: Lavanta özlü ürün, kırık saç ucu oluşumunu engellemeye yardımcı olma, parlaklık ve hacim kazandırma, saçlara ağırlık vermeden ipeksi bir görünüm kazandırma vaadinde. Peki bu kadar vaadi gerçekleştirdi mi???  Saçlarıma ipeksi bir yumuşaklık katmadı. Kalın telli ve çok yoğun saçlarım olduğu için belki bana performansı yeterli gelmemiştir. Firma gönderisiydi, tekrar almam.

Isana Professional 13'IN 1 Yoğun Saç Kürü: Özellikle banyodan sonra nemliyken saçıma uyguladığım az miktarda ürün saçlarımın kolay taranmasını sağlıyor. Ağırlık yapmıyor, saçlarımın kabarmasını bir miktar önlüyor. Ayrıca düzleştirme, maşa gibi olaylardaki ısının zararlı etkilerinden de saçlarımı koruduğunu düşünüyorum. 10/6 PUAN verebileceğim bir üründü.


Holika Holika Essential Petit BB Spf +30 Krem: Bittiğine üzüldüğüm BB krem. Bu ürünü kullandığım zaman yüzümde ne olduğunun ismini öğrenmeye çalışırlardı hep. Elimde başka kalmadığı için üzülerek bitenlerle veda ediyorum. TR' de bulma şansım yok belki yurtdışına çıkan birinden isterim.

Pelomin Peloid Cilt Maskesi: Blogta yazısını yazmıştım. Çok memnun kaldığım maske. Bunu atmamım sebebi tarihinin dolması. Küçük bir yedeğim var neyseki.. Renkli kısıma tıklayarak Pelomin hakkında ne düşündüğümü okuyabilirsiniz zira en çok mail aldığım ürünlerden biri.

Huncalife Suncare Spf 30 Sprey: Geçen yaz sonu kullanmaya başladığım üründü. Kollarıma lazer yaptırdığım için bol bol sürüyorum ki leke vs olmasın. Emilmesi kolay, beyaz iz bırakmıyor. Yapış yapış histe bırakmıyor. Sevdim, tekrar kullanabilirim.

Loreal Nem Terapisi - Aloe Vera Serum: Normalden karmaya olan çeşitini severek kullandım. Benden daha çok ürünü seven ve bitiren biri varsa o da eşim. İçerik olarak ortalama bir ürün. Mükemmel tertemiz bir sicili yok, üzerinden kendisine PR ürünü gelmiyor diye ağlayacak ve millet doğrusunu yazmıyor bir ben yazdım demeye de gerek yok. ( Dipnot: Ürünü görümcem bana hediye almıştı.) X markası, high end olunca ve kendisine ürün yollayınca yuvarlayarak konuşup, Y markasına farklı tavır almamak lazım bence. İçerik analizi senin için önemliyse yaz bilmeyen öğrensin faydan dokunsun. Ama kıvrak olma! Birde kremlerin deri emilim katmanlarını bilen bilir. Sağlığımız için şöyle böyle diye bu kadar konuşup evde kullandığın genel temizlik malzemelerinin içindeki maddeleri inhalasyon ile alınca hangisi daha zararlı diye sana sorarlar? Tek yönlü düşünmeyin lütfen.. Sağlık için bu kadar düşünceli olmanız gerekiyorsa onu sürmeyi ver, yediğin içtiğin, soluduğun her şeye daha çok dikkat et. Seni öldüren krem olmaz ama diğerleri... Çok şey etmeyin... Lütfen işini güzel yapan güzel insalar bu laflara alınmasın..

Biota 59 Elements Daily Hydrating Cream: Yaz için ağır gelen bir krem oldu. Cildi kuru olanların daha çok seveceğini düşünüyorum. Benim cildimde emilimi biraz geç ve cildimde ekstra parlamaya sebep oldu. Verdiği ipeksi his güzeldi. Kışın tekrar deneyebilirim.


Avon Black Suede Erkek Parfümü: Bu parfümün Touch versiyonu eşimin yıllar önce öğrenciyken favorisiydi. Tabi artık onu üretmiyorlar. Uzun zaman sonra bir de bunu deneyelim dedik. Fena değildi tam yaz gelince ağır gelmeye başlamıştı ki bitti. Fiyatına göre kalıcılığı çok güzel. Serin yaz akşamlarında kullanmak için babalar gününde düşünebilirsiniz.

Shiseido Zen Sun Bayan Parfümü: Yakın zamanda detaylı olarak yazmıştım. Renkli isme tıklayıp, parfüm ile ilgili görüşlerime ulaşabilirsiniz.



Garnier Mineral Saf&Temiz, Huncalife Alum ve Huncalife XX Deodorant severek kullandığım ürünlerdi. Garnier eşimin favorisiydi. Alum biraz nemli bitişe sahip olduğu için o pek hoşlaşmadı. Tekrar alacağımız ürünler oldu.


Golden Rose Top Coat kullanamadan donup gidenlerden, Pastel 31' i ve Flormar' ın numarasını hatırlamadığım bu ürününü severek bitirmiştim.



Timeless Truth Apple Colegen kağıt maskeyi severek kullandım. Yedeği var kullandıktan sonra detaylı bir yazı ile paylaşmayı düşünüyorum.

Vichy Mineral 89 Serum: Verdiği nemlendirme ve kadifemsi hissi beğendim. 1-2 deneme boyu daha var. 1 paketi neredeyse 3 gündüz kullanabildim. Onlarıda denedikten sonra ufak bir görüş bildireceğim.


Rituele de Beaute Isıtıcı bant sancılı günlerin kurtarıcısı yine aynı markaya ait burun bandı ise favorim. Sleepy Make Up  Removal Tissue, makyaj temizleme mendillerini, Molped Ultra ve Wilkinson Sword Xtreme 3' ü severek kullandım.


Son olarak Zeiss gözlük temizleme suyu ve Bio True Lens suyu ise favorilerimden. İkisinden de çok çok memnunum ve tekrar alırım.

Bir ayın bitenleri bu şekilde çöpe gönderildi. Peki sizlerle ortak bitenlerimiz var mı? Görüşlerinizi yorum olarak bırakmayı unutmayın!

Sevgiyle kalın.

Yorumlar

  1. biten ürünler insanı nasıl mutlu ediyor :) HolikaHolika Ankara'da açıldığında çok sevinmiştim.Ancak ne yazık ki devam ettiremediler, hala 3-4 yıl önceki ürünleri satmaya çalışıyorlar. TT maskelerden bende de var ama hala kullanamadım, bu hafta açayım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski ürünleri satıyor olmaları çok fena. TT maskeleri ben çok beğendim. Bekletmeden aç =)

      Sil
  2. Gelsin yenilerrrrr

    Loreal nem suyunu çok merak ettim ama almadım, instada sordum ama dm olarak gelen cevaplarda çok işe yarar denilmiyordu o sebeple almadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişinin beklentisine ve cildinin durumuna göre işe yarayıp yaramaması değişiyor. Bunu en çok bizler biliriz, değil mi? Bana kalsa sürekli alacağım bir ürün değil ama eşim çok çok beğendi. Kendine ikincisini aldı. =)

      Sil
  3. Yine bayağı fazlaymış bitenler :) Flormar'ın kahve tonundaki ojesine bayıldım. Farklı bir markanın aynı tonlarında bir ojem var, arada matlaştırarak kullanıyorum. Her 2 şekilde de mükemmel...
    Yeniler neler peki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sürü yeni ve bitmeye başlayanlar var tabi =) Bu ton ojeleri bende çok seviyorum özellikle sonbahar ve kışta kullanmayı. Yaz sonu benzer bir ton edineceğim :)

      Sil
  4. baya ürün bitmiş ben en çok garnier deodorantı merak ediyorum elimde çok var ama indirimden alıp deneyeceğim sanırım sevgiler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerik olarak fevkalade bir seri değil. Seriden bir ürün aluminyumsuzdu. En sevdiğim ve tercih edeceğim o oldu. Ter kokusuna sebep olmaması, gün boyu ferah tutması hoşuma gitti. Genelde crystal veya LR roll on kullanıyorum. Bu seri yine eşimin sürekli istediği ürünlerden biri. =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey