Ana içeriğe atla

#BIKUTUBITENLER OCAK - 40


2016' nın son bitenler raporu olan Bikutubitenler Aralık yazısından sonra bir ayı daha devirdik. Zaman hızlı bir şekilde ilerlerken, bitenlerde bundan nasibini alır ve yazarınız hemen bu duruma müdahale eder.


Huncalife Winter Therapy spf 15: Bu kışın kurtarıcı ürünü olan bu krem içeriğinde E vitamini ve Panthenol aynı zamanda shea yağı taşıyor. Karma cildim kışları kurumaya, pul pul olmaya müsaitken, 2 senedir denk geldiğimiz güzel nemlendiriciler sayesinde en az hasar ile atlatıyorum kış ayını. İçerik olarakta fena olmayan bu ürün sanırım şuan katalogta yok =(

Isolde by Zigavus Yüz Temizleme Jeli: PR gönderisi olan bu ürünle bir küs bir barışık bitene kadar zaman geçirdim. Eylül civarlarında kullanmaya başladığımda cildimi kurutan ürün, şu kış ayında aksini yapınca gerçekten şaşırdım. Sonradan sevdiğim bu ürünü project pan etkinliğime de dahil etmiştim. Ayrıntılı yazısı gelecek.

Yves Rocher Sebo Specific Exofoliant Temizleyici: İnce tanecikleri sayesinde yüzümü çizmeden temizlediğim bu ürün sebepsiz bir şekilde çoğaldıkça çoğalıp, bitmek bilmedi. Miladını doldurmak üzereyken project pan eklendi ve bitirilmeye yakın miladı doldu, çöpe uğurlandı.

Neutrogena Siyah Nokta Temizleyici Tonik:  Konuyla ilgili detaylı yazımı okumak için ürünün ismine tıklamanız yeterli. Ama kısaca tekrar söyleyecek olursam, buram buram alkol kokan, bazı popilerin hayatımda kullandığım en iyi tonik, kokusu yok demesi ile gözlerimin pörtlediği ürün. Alkol etkisinden dolayı olacak ki evet sivilceye etkisi var, ama oturup bir düşünün yazarken de konuşurken de.

Rival de Loop Hydro 7'li Bakım Kapsülü: Bu kapsüllerin benzerlerini ilk Deneyen bayan sonra Hüzün Sarısı' nda görmüştüm. Sonra sanırım aldı başını gitti. Tercihim her cilt tipine uygun olan nem kaybınına yönelik bu üründen yana olmuştu. Nem kaybından dolayı oluşan bir kırışığım yok ama kış aylarında olabilen nemsizlik durumuna etkisini irdelerim diye alıvermiştim. Tek kapsül yüz ve boynuma fazla bile geliyor. Hafif yapış yapış his alıyorum, nasıl emilecek bu derken sabah canlı bir cilt ile uyandım. Çok parlayacağımı düşünsemde cildim canlı ama yağlanmış değildi. Sanki biraz ağır geldi hissi uyandırsa da bende sevdim gibi. Net konuşmak adına bir daha ki Rossmann alışverişimde 2 paket alıp, gözlemleyeceğim. İçeriğindeki E vitamini ve Ginkgo ile nem dengesini korumayı vaad ederken, squalin ile de yağ dengesini korumayı hedefliyor. 


Cyrene Hydra Therapy Anti Oxydant Skin Perfector Cream Mask: İsmini yazana kadar, bir kutu ürün daha bitirdim, hey hey! Cildimdeki fazla yağı güzelce alan, kurutmadan germeden etkisini gösteren kil maskesini sevdim. Yine project pan ürünüydü, bitti.

Ipelina Oje Temizleme Mendilleri: İki türlüsünü de denedim. Biri bu şekilde kutu da diğeri tek tek paket şeklinde. Ve her ikisini de sevdim. Karşılaştırmalı bir ürün yazısı yazabilirim.

Bodyville Kavunlu Nemlendirici El Kremi: Kırkağaç kavunu mübarek! O nasıl güzel bir kavun kokusu. Klasik nemlendirici bir el kremi, yapısı çok yoğun olmayan, emilimi de hızlı olmayan bir üründü. Emilimi daha hızlı olsa çok daha fazla severdim.


Dentasave Ağız Çalkalama Suyu: Denediğim çeşitleriyle beğenimi kazanan bir marka oldu. Sanırım en yakın Rossmann alışverişinde denemediğim diğer 2 çeşidi ile hepsinden 1'er tane alınacak.


Avon Today Tomorrow Always For Him: Eşime aldığım, onda kokusunu ve kalıcılığını beğendiğim bir parfümdü. Uzun zamandır Avon' dan alışveriş yapmıyorum ama sanırım halen mevcut bir ürün. Aromatik, odunsu bir koku.

Essence Forbidden Volume Maskara: Ekstra volume hedefinde olan bu maskara, yılın biten ilk renkli kozmetiği. PR gönderisi olan bu ürün, bence bir yazıyı hakkediyor. Maskaranın en sevdiğim yanı güzel kıvırmasıydı. Uygun fiyatlı,akmayan, yapış yapış his vermeyen, günlük bir maskara arayışında iseniz bir bakın.

Biten ojelere gelecek olursak, marka veya renk olarak gruplandırdığım ojeler şu şekilde;


Ne tek katı, hatta 2 katta bile zor renk veren sarılar neler derseniz işte onlar buradalar. Sırayla Golden Rose 209, Flomar 420 ve Avon Speed Dry serisi ojeler.


Özellikle Golden Rose Color Expert serisindeki 32 numarasını çok sevdim. 81 nolu bu kırmızıda sevdiklerim arasında.


Hoşnut olmadığım bir kare daha...


Essence Quick Drying  82 Rich & Pretty ve Essence Colour Go 106 Free Hugs renkleri <3

Sanırım ojede açık ara farkla Flormar'cıyız :)))

Ve son olarak, klasik çoğu bitenler yazımda karşınıza çıkan Orkid, Benri, Splat diş macunu ve Bioder Epiten ürünlerinden bir kare. Bu kareye bakınca diyebileceğim sanırım marka güvenilirliği. 


Aslında bu biten yazısında project pan bitenlerinden yer veremediklerim var. Ürünler bitince uzun süre bekletmek yerine benzer grupları çekip atıyorum, yoksa başa çıkamıyorum. Project Pan Final yazısında birçoğundan bahsettim ama atmadıysam bir sonraki bitenlere bu aydan birkaç ürünü ekleyebilirim.

Ocak ayında biten ortak ürünlerimiz var mı? Biten ürünler hakkındaki görüşleriniz neler? 

Yorumlar

  1. hımm splat chili bitirmişiz :)) bu arada bence orkid markasını kullanma canım :)

    YanıtlaSil
  2. Benim biten ürünlerim anca birkaç ayda bir çıkıyor. Ürün bitirme konusunda ciddi sorunlar yaşıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Cyrene maskeden Basak hediye etmisti bana, cok begenmistim.

    YanıtlaSil
  4. Benim Ocak ayında galiba hiçbir şey bitmedi :))) Nasıl yazı yazacağım bilmiyorum :))) Rival de Loop'un kapsüllerinden ben de kullanmış ama sevmemiştim :/ Bitiremeden arkadaşıma verdim galiba. Yenilerini güle güle kullan, öperim!

    YanıtlaSil
  5. Pişti olan iki ürün var seninle İlke'cim :) Winter Therapy benim markadan aldığım ilk üründü. Çok beğenmiştim kesinlikle. Ama elimde tonla ürün olduğu için anaanneme hediye ettim,o da bayılarak kullanıyor :)
    Essence maskarayıda bende geçtiğimiz günlerde aldım. Kesinlikle bir yazıyı hakediyor.. Bende yazısını yazacağım kısa zamanda :) Yazılarla da pişti olur muyuz bakalım ahah :) Eline sağlık! Gelsin yeniler <3

    YanıtlaSil
  6. İpelina oje çıkarıcıları bir deneyemedim. Ne zaman baksam tükenmiş oluyor. Ocak ayı dolu dolu geçmiş İlke :) Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel ürünler bitirmişsiniz :)) Neutrogena siyah nokta temizleyicisi gerçekten inanılmaz alkol kokuyor ve ben hiçbir etkisini görememiştim. :( Yepyeni ürünler sizin olsun, sevgiler <3 :)

    YanıtlaSil
  8. Ne çok biten var burda. Tebrik ediyorum.
    Rdl kapsüllerin hala bana uygun olanını denemedim ben. Neden bilmiyorum her defasında unutuyorum almayı. Yeni bir hatırlatma oldu. Evet fazla geliyor bir kişiye 😕
    İpelina nın hiç bir ürününü denemedim ben, yani bir ihmal daha:)
    Yeni ürünleri de keyifle kullanıp bizlerle paylaşmanı dilerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey