Ana içeriğe atla

#Bikutubitenler Temmuz - 35

Uzun zamandır doğru dürüst ne kendi bloguma ne de takip ettiğim diğer bloglara uğrayamıyorum. Bunun nedeni de yaklaşık 7 aydır mola verdikten sonra tekrar çalışmaya başlamış olmam. Yeni işi öğrenme, adapte olma olsun gerek çalışma şartlarına alışma süresinden olsun ne kendime ne de çevremdekilere doğru dürüst zaman ayıramıyorum. Bu nedenle şimdilik aralıklı görüşmelerimiz bu şekilde devam edecek. Lafı uzatmadan yazmayı sevdiğim ve çoğunluğun okumayı sevdiğiniz #bikutubitenler yazı dizisinin Temmuz ayı ile sizi baş başa bırakıyorum:


Flormar Easy&Go Sponge Nail Polish Remover: Son 2 senedir denk geldikçe aldığım, sevdiğim süngerli oje çıkartıcılardan biri. Elimdeki çeşit çeşit ürün azaldığında hemen yenileyeceğim.

Avon Foot Works Gece Uygulanan Yenileyici Ayak Kremi: Avon' un bu ayak kremi başarılı bulduğum ürünlerinden biri. Jojoba yağı ve yeşil çağ özü içeren bu kremi genellikle akşamları banyo yaptıktan sonra ayaklarıma çorap giyip yatıyorum. Topuklarımda ki kuruluğa fark edilir ölçüde yardımcı oluyor, ayaklarımı güzel yumuşatıyor. Fiyat performans açısından oldukça memnunum.

Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü: Ürün ' güzelbakkendine ' den gelen bir mesaj üzere Nivea' nın talebi ile bana yollandı. Oldukça memnun kaldığım ürünü okumak için ürün isminin üstüne tıklayabilirsiniz.

Loreal Elseve Mucizevi Yağ: Çok beğenerek kullandığım, ara ara indirimler ile depo ettiğim durulanmayan saç kremi. Bu bitirdiğim 4. kutum sanırım tekrar alabilirim. Saç uçlarıma verdiği nem olsun, ısıdan koruması aynı zamanda ağırlaştırmadan bakım yapması sevdiğim özelliklerinden.


Isana Young Deospray: Alkol, alüminyum olmaması sebebi ile Rossmann alışverişinde birkaç çeşidini sepete atmıştım. Kokusunu oldukça beğendim, baymıyor. Sıkınca insanı tıkamıyor ayrıca. Koruyuculuk olarak, ter kokusunu 6-7 saate kadar güzel koruyordu.

Rexona Men Dry Long Lasting: Eşime sıklıkla farklı çeşitlerini ve farklı markaları alıyorum. Son zamanlarda özellikle Rexona markasına ait deodorant çeşitleri arasında en iyisini bu olduğunu söyledi. Tekrar alınacak.


Listerine Cool Mint: Ağız bakım suyu olmadan olmaz diyoruz ve her alışverişte sepete atıyorum. Aslında şu beyaz çeşitini hiç denemediğimi farkettim en kısa sürede onu da deneyeceğim.

Avon Chocolate & Orange Duş Köpüğü: Portakallı çikolatayı seviyor musunuz? Duş jeli de aynı güzellikte <3 tabi koku kalıcılığı olmadığını hatırlatırım.

Avon Juicy Mango Duş Köpüğü: Biten yazılarımı takip edenler bilirler, duş jeli, sabunu, köpüğü vs almayı ve kullanmayı çok seviyorum. Mango kokulu duş köpüğünü de severek kullandık. İndirimli zamanında bu köpüklerin farklı çeşitlerine bakacağım :)


Genellikle Rituel de Beauty Burun Bandı almak için Bim' e uğradığım zaman bu Apaks pamuklardan da sepete atıyorum. Burun bandının yazısı detaylıca blogta yer almakta, apaksta severek kullandığım pamuklardan biri.



Orkid Platinum; benim şimdiye kadar denediğim çeşitleri arasında en iyisi derken Orkid Sensetive 'i çıkarttılar. Marka %90 ilk tercihim olduğu için sıklıkla bitenlerim de görüyorsunuz.

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com
Yeni bir yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler.

Yorumlar

  1. Yaşasın bitenlerrrr gelsin yeniler. Loreal bakım kreminin tester boyundan iki tane denemiştim özellikle kokusu hoşuma gitmişti. Isana deolardan alma fırsatım olmadı gitti :( Benim de her daim kullandığım marka orkid daha iyi koruyanını görmedim. Özellikle platinium koku hapsetme konusunda beni çok daha iyi hissettiriyor. Çok mu takınlıyım ne :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum, oldukça başarılı bir koruması var . Teşekkürler Sinem'cim :)

      Sil
  2. O zaman gelsin yeni ürünler :))

    YanıtlaSil
  3. yeni işinizde başarılar diliyorum :) biten ürünlerinizden mucizevi yağ kremini ben de beğeniyle kullandım, şu an başka bir marka kullanıyorum ama yeniden kullanmak istiyorum bu kremi, Isana deodorantların da alüminyum içermediğini bilmiyordum, hiç kullanmadım, rastladığımda almak isterim, paylaşımınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ederim, umarım dener ve Isana deo. memnun kalırsınız :)

      Sil
  4. Öncelikle hayırlı olsun İlke'cim :)
    Flormar oje çıkarıcının performansı çok iyi ama benim tırnak çevremi aşırı kurutmuştu. Bu yüzden yeniden almadım... yenileri güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde tırnak yağı kullandığım, çok sık oje de kullanmadığım için sıkıntı yaşamadım. Ama asetonlu ürünlerin çoğu kurutma yapıyor. Çok teşekkür ediyorum, sevgiler.

      Sil
  5. Yeni işin hayırlı olsun :)) İsana deo sprey leri ben de seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kokusu güzel olmasa da fiyat/performans açısından başarılı sayılırlar. Teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  6. isana deo vanilyalısı var bende bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyonda elim ilk vanilyalısına gitti fakat bana yaz ayınında verdiği sıcakla ağır gibi gelince farklı çeşitlerine yöneldim. =)

      Sil
  7. Yeni isiniz hayirli olsun, yeni baslamak ögrenme süreci zaman ister, anlayabiliyorum. Umarim biran önce bir is bulabilirim ve ben de bu tempoya ayak uydurabilirim :)

    YanıtlaSil
  8. Bu ürünleri bir alırken birde böyle bittiklerini görünce mutlu oluyorum...Yenilerine sağlık cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum Aysel, etkisini görünce benden mutlusu yok. Hele etkisini gördüğüm bir ürünü önerdiğim kişide memnun kaldıysa ooo :)

      Sil
  9. lorealın yagını aldıydım ama bu yenı cıkan formullusune hiç bakma fırsatım olmadı,ındırıme girsinde alayım bari dursun bir köşede. tebrıkler gelsın yenıguzellıkler canısı :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım bayram indiriminde güzel indirimler olursa bende depolayabilirm :))

      Sil
  10. Isana deodorantı merak ettin, ilk fırsatta deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  11. Isana deodorantlardan ben de almıştım. Alerji de yapmadı , güzel de koruyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, özellikle alumsuz roll on ile destekliyorum. 2 si beraber çok iyi oluyor. =)

      Sil
  12. Yine gayet net ve anlaşılır bir bitenler yazısı okudum, Teşekkürler.
    Bu arada yeni işin hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  13. Güzel bir bitenler yazısı olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Avon Chocolate & Orange Duş köpüğünü bazen yiyesim geliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kokusu baya hoş, keşke duştan sonra bir müddet daha hissedilebilir olsa..

      Sil
  15. Flormarı süngerli aseton hepimizin demirbaşı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet, kullanım rahatlığından ve performansından olsa gerek <3

      Sil
  16. orkid ve rexona hariç kalan hepsini severek memnun kalarak kullandım =) elinize sağlık, açıklayıcı bir yazı olmuş. Yaşasın yeniler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orkid yılların vazgeçilmezi, zaman zaman Kotex ile aldatıyorum ama özellikle pamuksu yumaşaklık adında yeni çıkartıkları seri çok rahat! Denemediysen bir bakmanı tavsiye ederim.. Rexona' yı eşim sebebiyle alıyoruz =)

      Teşekkürler :)

      Sil
  17. Nivea yüz temizleme köpüğünün hassas ciltler için olanından iki şişe bitirmiştim.Hatta bir tanede yedeğim var.Yüzümü hafifçe gersede çok çok sevmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu Nivea'da benim yüzümü son dönemlerde germeye başladı. Ama nemlendirmeye dikkat edince pek sıkıntı yaşatacak türden değil. özellikle yağlıya dönük karma ciltler çok sevecektir :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey