Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün: Avon Makeup Setting Spray / Makyaj Sabitleyici Sprey

Merhabalar,
Uzun zamandır sizlerle bu ürünü paylaşmak için bekliyorum. Hatta bu projeye ilk başladığımızda planladığımız 2. yazı buydu. Fakat sevgili arkadaşım Gizem'in sipariş verdiği kadın getirmeyince üstüne bayramdı vs derken bu yazı askıya alındıkça alındı. Kızların ürünle ilgili son düşünceleri ne sizinle birlikte okuyor olacağım ama bence aldığımıza değdi!

4 blogger 1 ürün - Avon - Avon makyaj sabitleyici sprey deneyenler - Makeup Setting Spray - Makeup Fix


Ürünü 2 türlü uygulama da kullandım.
1. Fırçamı ıslatmak
2. Tüm yüze uygulama
3. Pudra görünümü hafifletmek amaçlı

Fırçamı ıslatıp farı uygulamam ve klasik kuru uygulamam arasındaki farkı bileğimde göstermek istedim. Daha net anlaşılsın diye siyah farı seçtim ama her farda aynı sonuca ulaşmanız mümkün. Son karede elimde birkaç silme hareketi yapınca bileğimde kalan farı gözlemliyorsunuz. Sanırım bu size anlatmak istediklerimi gösterecek en iyi kare :) Tüm yüze uygulamamda ise makyaj bittikten sonra 15-20 santim uzaklıktan 3-5 defa yüzüme sıkarak, tüm yüzüme uygulama yaptığımı hissedince, kurumasını bekliyorum. Zaten 30 sn geçmeden kuruyor.

4 blogger 1 ürün - Avon - Avon makyaj sabitleyici sprey deneyenler - Makeup Setting Spray - Makeup Fix
Kuru ciltler bu üründen ne derece memnun kalır, emin değilim ama karma ciltlerin ve yağlı ciltlerin bu üründen memnun kalacağına inanıyorum. Karma yağlı cildimde allık, fondöten, göz makyajında beni beklentimin üzerinde memnun eden bir ürün oldu.

Zira hastanede kabine girerken maske takıp çıkarttığım için allığımın çoğunluğu maskede kalıyordu. Öğlene doğru allığım baya bir hafiflerken, artık gün sonuna kadar tazeleme veya yenileme hissi bile duymuyorum.

 Makyajlı olarak günde en fazla 10 saat kaldığımı düşünürsem, bu süreçte ne göz kapağımda birikme,akma yaşadım ne de bb krem yada fondotende bir sorun.

4 blogger 1 ürün - Avon - Avon makyaj sabitleyici sprey deneyenler - Makeup Setting Spray - Makeup Fix

Kokuya hassas olanlar, ilk sıktıklarında belki biraz rahatsızlık duyabilirler. Fakat ciddi şekilde rahatsız edici bir kokusu olduğunu düşünmüyorum. İçerik bakımından ise alkol içermesinden dolayı yine hassas ve alerjen bir cilde sahip olanların dikkatli kullanmasını öneririm. İlk sıktığınızda kurumaya başlarken verdiği gerginlik, sanki yüzünüzün sıkılaşması gibi olan his benim hoşuma gitti =) Fakat bu gerginlik uzun sürmüyor, sırf rahatsız olursa bu durumdan kuru ciltli kişilerin rahatsızlık duyabileceğini düşünüyorum.

Heliantus annus seed oil: Cilt bakımı ürünlerinde nemlendirmeyi arttırmak amaçlı kullanıldığı için içerik bakımından artısı bu diyebilirim.
Beta Carotene: Antioksidan özelliği olan A vitamini; yaşlanmayı geçiktirici özelliğiyle cilt bakımında ön plandadır.
Ascorbyl Palmitate: Vitamin C'nin ester hali.

İçeriğinde özellikle dikkatimi çekenler bunlar oldu.

4 blogger 1 ürün - Avon - Avon makyaj sabitleyici sprey deneyenler - Makeup Setting Spray - Makeup Fix

Şişesi şefaflık içeren, içerisinde ne kadar sıvı olduğunu gözlemleyebileceğiniz siyah bir şişede. 125 ml ürünün fiyatı ise 10 TL civarında.

Daha önce Makeup Fix dediğimiz bir ürün kullanmadım. Ürünün fiyat/performans bakımından değerlendirecek olursam verdiğim paranın üzerinde bir performansa sahip olduğu için oldukça memnun kaldım. Tekrar alırım, iç rahatlığı ile de öneririm.

Ürün puanım: 5/5

Gizem' in Blogu için buraya
Mehtap' ın Blogu için buraya ve
Pınar'ın blogu için şuraya tıklayarak ürün hakkındaki yorumlarını okuyabilirsiniz.

Yorumlar

  1. Sanırım etkinliğimizin en güzel yanı farklı cilt tiplerinde uygulama sonuçlarının etkisini daha iyi yorumlayabilip okuyucularımıza aktarmamız. Far konusunda ben de çok memnun kaldım. Kuru ciltli olduğum için yüze uygulama ben de tam tersi etki yarattı sanırım :)) Ellerine yüreğine sağlık İlkecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Kesinlikle dediğin gibi, bakalım daha neler olacak =)))

      Sil
  2. Fırçayı ıslatıp far uygulama kısmını beğendim İlkecim denememiştim öyle, Pınardan da kaş sabitleme fikrini aldım, süper :)
    Ellerine sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dene Gizemcim, ben memnunum =) Seninde ellerine sağlık, tekrardan. :x

      Sil
  3. Bloğumda yenı yıl hedıyelesme etkınlığım var beklerım

    YanıtlaSil
  4. Uzun zamandır Avon kataloğu karıştırmadım, bu spreyi de kaçırmışım. Merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim sağolsun karıştırmamak imkansız =D Bir göz at ablacım :)

      Sil
  5. avon dan yaklaşık 2 yıldır birşey almamışım. bakılabilecek bir ürün

    YanıtlaSil
  6. Bu tip ürünler fırça ıslatmak için birebir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey