Ana içeriğe atla

Mayıs Bitenler #15

Merhabalar,
Nisan ayı boyunca başarılı sayılabilecek sayıda ürün bitirmişim. Fakat renkli kozmetiğe ait bitirme projeme rağmen kozmetik ürünü bitirememek en büyük başarısızlığım. Tabi bunun en büyük etkeni, sabahın köründe işe gittiğim için haftanın 2 günü ancak makyaj yapabiliyor olmam. Bir başka sebebi ise benzer birden fazla ürünü aynı anda kullanıyor olmam. Hal böyle olunca yazılarımda pek renkli kozmetik ürünü göremiyorsunuz. Ancak 3-4 ayda bir bu tarz ürünleri sık görebilirsiniz.
Gelelim ayın bitenlerini tek tek incelemeye;


La Casa de los Aromas Oda kokusu: Yaklaşık 1 – 1.5 ay boyunca salonda durdu. Fakat özel bir koku yaymadı. Misler gibi koktu diyemeyeceğim. Dolap kokularını daha başarılı buldum.
Palmolive Milk & Honey: İndirimde gördükçe bu tarz sıvı sabunları alıyorum. Hastane sabunları o kadar kalitesiz ki ellerim hemen kupkuru oluyor, deri değiştiriyor gibi bir hal alıyor. O nedenle kendi sabunumu kendim alırım! J Hastanedekinden 10 bin kat iyiydi, kokusunu da sevdim. Palmolive’ in yeni çıkardığı köpük şeklinde olan sabunu çok merak ediyorum ama 200ml gibi bir sabuna 8-9 TL vermek istemedim açıkçası, indirimde görürsem denenecek!
Powder Call Women Deodorant: Hafif, pudralı bir kokusu vardı. Fena değildi. Hediyeydi.



REN F10 Smooth And Renew MasK: 5ml olan bu ürünle 3-4 kez maske yaptığımı söyleyebilirim. Maskeyi temizledikten sonra yumuşacık olan cildimi seviyorum. Fakat ürünle ilgili fazla detaya sahip değilim, biraz araştırdıktan sonra belki büyük boyunu alabilirim. Aslında 1 aydır 2 kez maske yaptım. Çünkü dermatoloğum verdiği alkol solüsyonu, akne kremi ve Avene Güneş Kremi dışında bir şey kullanmamamı söyledi. Bakalım 1 ay oldu, randevu alıp 15 gün içinde doktoruma görüneceğim. Gelişmeler ne olacak merak ediyorum =)

Bioderma Sebium Global: Nötr kaldığım bir ürün. Ayrıca yazısı yazılacak.

Yves Pıre System 4in 1: Bu ürünü çok beğendim. Aslında içerisinde 2-3 kez sürmeye yetecek kadar ürün var. Artık onu da 2 gün kullanıp atacağım. Yazısı yazılacak...

Oriflame Batık Kremi: Ürününde 3-5 kullanıma yetecek kadar var. Ama ben bir köşe de unutmuşum ve kullanım tarihi dolmuş. Bir ara ciddi batık problemim varken denemek için kullanmıştım. İşe yaradığını duyup sipariş etmiştim. 8-9 TL gibi bir fiyatı vardı, ne kaybederim dedim aldım. Jel yapısı olan bu kremi, epilasyon sonrası sürüyordum. Şuan batık problemim oldukça az, bu ürün mü sebep oldu emin değilim ama neredeyse bitene kadar kullandım…



Avon Damage Repair Kuru veya Yıpranmış Saçlar için Uç Onarıcı Losyon: Bu ürünü annem kullandı. Kuru saç uçlarını için nemlendirme ve saçını şekillendirme amacı ile sipariş etmişti. Ama hiç beğenmediğini söylüyor. Banyodan sonra nemli saçına sürdüğü ürünün aynı jöle gibi saçlarını sertleştirdiğini, kuru saç uçlarına hiçbir nem vermediğini söyledi. Yine bitene kadar kullanmış, tebrikler! : )

Lumi Magique Fondöten: N4 Pure Beige rengiydi. Özelliği olarak geçen mükemmel kapatıcılık bana yeterli gelmedi. Çok iyi bir kapatıcıyla alttan örtücülük sağlanmadıkça, yetersiz bir ürün. Aydınlık bitişi ve ışıltı verişi ise beğendiğim yanlarıydı. Zaten sürekli fondöten kullanan biri değilimdir. Kapatıcılık aradığım günlerde kullanmak için sanırım Mac’ e gidip yönlendirmelere göre bir fondöten alacağım.

Skin 79 BB Krem: Cildim de ertesi gün birkaç sivilce çıkınca bundandır diye düşündüm. Zaten renkte tam uymadı.

Mud Pac Çamur Maskesi: Ürün tek kullanımlık maske diye geçse de 3-4 kullanıma kadar yetiyor. Anca tüm dekolte boyun kısmına yayarsam herhalde tek kullanım olur bu ürün =) Sevdiğim bir maske cildimde ki yağı resmen emiyor. 2-3 tane daha var =)

Eye Slices: Ürün siyah halkalar, kırışıklık, nem kaybı, torbalar ve şişiklere karşı kullanımakta. Ya 10 dk süren 5 uygulama ya da 5 dk süren 10 uygulama ile 2 haftalık kullanım ömrü alan göz pedleri. Açıkcası göz çevresini rahatlatması dışında bir fayda gördüğümü düşünmüyorum. Sanırım Makyaj Günlüğünün çekilişinden kazanmıştım. Hatta youtube’de onun uygulama videosu vardı…



La Casa de los Aromas : Dolap kokusu. Kısacası bayıldım. Vanilya benim hassas noktam : ))) 3 hafta boyunca yazsa da arkasından neredeyse 2 aydır dolabımda asılı ve misler gibi kokuyor. Al çeyize koy yani (:
Avon Naturals Vücut Spreyi: Geçenlerde yazısını yazmıştım. Çeşit çeşit olan bu kokulardan minik bir depom var. Severek kullanıyorum. Yazıyı okuyup, hangi kokuların bende olduğunu görmek isterseniz tık tık…
Oriflame Nature Secrets Raspberry: Bunun duş jeli ve vücut spreyini severek kullandığım için ardından el kremini denemek için almıştım. Tabi kokusu onlara nazaran daha hafif, nemlendirmesi ortadan bir tık daha iyi. Çok kuru olmayan ellerde sevebilir.
Avon Care Glycreine Hand& Nail: Bunu da annem bitirdi. Onun elleri neredeyse çok kuru, son zamanlarda biraz daha düzeldi tabi. Ürünün içindeki gliserinden olsa gerek, beğendi.





Aaa renkli kozmetik mi diyenler olabilir?
Avon Colortrend pudra: Bitti sayılır mı? Çok önceden aldığım bir pudra. Ortalama bir ürün. Dışları yenilendi. Genelde gençlere yönelik seride ki bu pudrayı uygun bir fiyata alıp deneyebilirsiniz. Oriflame, The ONE adlı yeni serisinden denememiz için yolladığı ürünleri çoğu kişi gibi benimde beklentimin üstünde çıkınca; pudrayı denemeden geçmek istemedim ve sipariş ettim. Yoksa anneler gününde yapılan indirimlerle Rimmel ve The Balm’ dan denemek istediğim 2 pudra vardı ama artık başka sefere.

 Oriflame Giordani Ruj: Bitirme projesini okumadıysanız tık tık..

Oriflame Very Me kalem ve Very Me Mavi Maskara: Bu maskaradan birkaç kez kullandım. Hatta çoğu kez arkadaşlarımda sipariş etti. Siyah maskarayı sürdükten sonra uç kısma bunu uyguluyordum. Severek kullandım. Bitti gitti. Kalemde alalı çok oldu, yapısı sert, sürümü zor. Sevemedim kaldı bir köşe de bu nedenle çöpe gidiyor.

Carmina Suya Dayanıklı Göz Kalemi: Yapısı sert olmasına rağmen sürmesi kolaydı ve güzel renk veriyordu. Ayrıca akma yapmaması en güzel yanıydı. Huncalife kataloğundaki bir indirimle 5-6 TL gibi bir fiyata almıştım. Bir ara sponsorluk yapmıştım, ama artık üyeliğim kapanmıştır. Asansörlü kalem kullanmayı daha çok sevdiğim için sanırım tekrar almam ama çok iyi olduğunu söylemeden geçemeyeceğim!

Avon Arabian Glow Göz Kalemi: Kahve gözlerde mor bir başka durur muhabbetiyle bu kalemi almıştım. Fakat nasıl bir sertlik bu anlatamam, hani kalem sürmeyi bilmesem ben beceremiyorum diyeceğim. Kullanamadım verdiğim 10-12 TL ye değmezmiş..


İxora Cherry Blossom: Aslında kardeşim kullandı bitirdi. Ben son 5-10 sıkımlık kısmından faydalandım. Tabi o Adanalarda. Bende dibinde görünce merak edip kullandım. Çiçeksi, ferah bir kokuymuş. Yazın çiçeksi kokuları sevenler bir göz atsın bence.
Credo Roll On: Oldukça büyük bir üründü sür sür bitmedi. 1 yıldır dolabımda duruyordu ara ara kullandım. Nerede satılıyor bilmiyorum, hediyeydi. Fakat beğenmedim.



Törpü, Fe pamuk, Gratis burun ve T bölgesi bantları, Benri Gözlük bezi ve Beauty Formulas bantlar neredeyse her ay bitenlerimde olanlar. Fazla yoruma gerek yok.

İçlerinden kullandıklarınız, beğenip beğenmedikleriniz neler?



Sevgiler!

Yorumlar

  1. Gelsünn yeni ciciler :) Avonun ilk pudrasıydı bitirdiğim lisedeyken çok kullanırdım hey gidi günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende üniversitenin ilk yıllarında çok kullanıyordum. Ne ara almışım bunu hatırlamıyorum bile! (=

      Sil
  2. Dolap kokularını çok seviyorum bende. :)
    Ne kadar çok ürün bitirmişsin,süper! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen! Güzel kokuların çekiciliği ayrı. Almadan edemiyorum.

      Sil
  3. oriflame batık jelini ben de kullanmıştım. faydası olduğunu düşünüyorum ama o kokusu mahvetmişti beni. sırf o yüzden bir daha almadım ve hâlâ batık problemim var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan kokusu var mıydı hatırlamıyorum, ama rahatsız olsam sanırım hatırlardım. Bacaklarına her banyoda düzenli peeling yapmayı dene. Birazda keseleyince çözüm olur belki. Benim eskiden çok fazlaydı. Halen tek tük olmuyor mu oluyor...

      Sil
  4. Bir suru sey bitirmişsin canım. Vucut spreylerine bende bayılıyorum. Yazın kullanmak icin ideal. Su an cok fazla stogum oldugu icin Avon alamayacagım ama sonra mutlaka alacagm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende avonda gordugum her vücut spreyini almışım mahşallah. Şimdi başkalarından almaya dadandım :D

      Sil
  5. renkli kozmetik bitirme konusu bende de zor oluyor cnm,aynı ayna bir çok ürün kullanınca bitmek bilmiyorlar bir türlü :) en azından kozmetik grubundan bitirdiklerin olmuş ne güzel yenilere yer açıldı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki birazda son zamanlarda bakımsız dolaşmaktan bitmiyor. Sabahın 6sında makyaj yapmak zoruma geliyor :) Ama birden fazla ürün kullanmanında sebep olduğu kesin :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey