Ana içeriğe atla

Karşıyaka Essi Güzellik Merkezi'nde Lazer Epilasyona Gittim !

Merhabalar,

Eski yazılarımı okuyanlar bilir, uzun süredir Lazer Epilasyon ile yapılan bir tedavim var. Daha önce gittiğim yerler hakkında ufak tefek olumlu olumsuz görüşlerimi belirtmiştim. Sizlerden neden burayı tercih ettiğime dair mailler aldım. İlk olarak evime yürüme mesafesinde olması, ikincisi yakın zamanda sosyal medya hesaplarında arkadaşlarımdan gördüğüm memnuniyet dolu sözler ve sayfalarında herkese sundukları belirli fırsatlar oldu. Özellikle bu fırsatların Haziran ayında geçerli olduğunu görünce haydi kalk anne gidelim dedim. 

Karşıyaka Essi Güzellik Merkezi - Essi Güzellik - Lazer Epilasyon - Essi Güzelliğe gidenler
Başta Essi'yi aradım ulaşamayınca mail attım ve geri dönüş alamadım. Sonra Instagram da yazdım. Neyse sonra Narlıdere'yi arayıp KSK'nın telefonunu tekrar alıp kendilerine ulaştım. Başta randevu alırken herşey ters gitti, bazen bu bir işaret mi olaylarına inanmak gerek... Neyse ulaşıp 21 Haziran gününe hem annem hem kendim için görüşme ve anlaşırsak işlem yaptıracağımı söyledim.

Asiye Hanım ile tanışıp, odasında görüştük. Daha önceki işlemlerimden bahsettim. Alexandrite ile başlayıp sonuca ulaşamamış takibinde Diode ile tedavi görmeye başlamıştım. IPL kesinlikle karşı olduğumu hakkında olumsuz makaleleri okuduğumu ve takip ettiğimi belirtip kendisinden kullandıkları aletin IPL olmadığa dair ve çalıştığım yer olan DEU den bile referansları olduğunu, hastalarının aletten çok memnun olduğunu duyunca 1 seans denemek içim uygun fiyat aldım. Paket her ne kadar karlı olsa da ilk etapta buna yanaşmak istemedim. Aletin adını nöbetten çıkıp, gelince yorgunluktan unutuverdim. Bir sonraki görüşmede not edeceğim. Zira bazı korkularım  ve şüphelerim var! Annem ise koltukaltı için paket fırsattan yararlanmak üzere anlaşma yaptı. 

Şimdi gelelim olumlu  görüşlerime;

1. Uygulama yapılan yerdeki çalışanlar güleryüzlü ve misafirperverdi.
2. Uygulama alanı nezih ve temizdi.
3. Uygulama acısızdı.

Olumsuz Görüşlerim:

1. Aletin adında belirtsizlik. Dalga boyunu sorduğumda cevap olarak 1200nm olduğunu öğrendim. Sistemimiz soğutmalı dendi. Önce soğuk verip ağrıyı azaltıyor dendi ama ben hiç o hissi yaşamadım.

2. Aynı bölgeden defalarca geçildi, özellikle sordum, kıl kökünü öbür türlü yakamayacağını belirtti ama yüzümde belli yerler kabuk bağladı. Ayrıca daha önceki uygulamalarda hassasiyetim genelde birkaç saatken 2 gün boyunca yüzümde yanma hissi devam etti. 

3.Aktif Dermatologları yok. Narlıdere Polikliniğinden randevu ile geliyormuş. Peki gelir mi alsam dedim, sizin uygulamanız için hayır dediler. Dr. Ezgi Hanım diğer uygulamalar botoks vs için geliyor dediler.

4. Ara seans uygulamaları yokmuş. Gerekli değilmiş. Çok gerek görürsek biz sizi çağırırız dediler. Ama bana özel, 1 kereye mahsus yapılacağını söylediler. Buna memnun kaldım!

5. Hem epilasyon sırasında hem daha başlamadan Instagramdaki kampanyalarından bahsedip bundan faydalanmak istediğimi belirttim. Çünkü her türlü uygulamaya bunlardan faydalanabileceğimi öğrendim. Fakat bu uygulamanın benim için geçerli olmadığı söylendi. Bu da büyük bir çekiş ki!

21. Yılımıza özel yaptıracağınız her uygulamada haziran ayı süresince 'mini cilt bakımı' bedava! Şuradaki hesaplarından alıntıdır.

 Orada başka burada başka deniliyor! Üstüne daha sonra instagram da iletişim kurup tekrar sormama rağmen halen uygulama mevcut denilip, benim oraya gitmediğim ima edildi.

Ardından mail, instagram direct, facebook mesajdan farklı kişiler kimi Essi sosyal medya uzmanı, kimi Bölge Direktörü, kimi Müdürü olmak üzere mesajlar almaya başladım. Bazıları kibar bazıları iticiydi. 

Bu mesajları direk paylaşmayı düşündüm, sonra vazgeçtim. Nolur ne olmaz her türlü yerde geçen konuşma telefon ve bilgisayarım da yedeklendi. Neden derseniz, olumsuz reklam yaptığım, başka bir yerle bağlantım olduğu, blogger olmama rağmen bana bedava uygulama vermedikleri için suçlanmam bahsettim merkezle iletişim kurup sormalarına rağmen oradan hiçbir işlem almamış olmamdan bahsedilen sizi avukata verecektik ama bir şans verip buradan mesaj atmak istedik, hareketlerinize dikkat edin tavrı.

Merhaba ben İlke. Evet bloggerım ama bloggerlığın beleşçilik olmadığının farkında olanlardanım. Ha bana ürün yolladın seni sadece allayıp pullayıp yollamam. Yerden yere de vururum, yerden göğe de sığdırmam. Neden çünkü ya bana faydalı gelmiştir ya bana zarar verip bir işe yaramamıştır. Bana yaramayacağı sana da aynısının olacağı anlamına gelmeyeceğini de vurgularım. Her ten, her cilt her yapı, her insan aynı değil!

Demem o ki, isme cisme bakmayın. İşleve bakın! 
Bakarsın bu yazıma rağmen uyguladığı tedavi Asiye Hanım'ın dediği gibi çok iyi olur paramı verir giderim gene. Yeter ki bana yarasın! Ama sen reklam yapıp bu uygulamayı isteyin diyip üstüne gelip bana suçlamalarda bulunursam ben yazarım arkadaş!

Ülkemin insanlarını mahkeme ile hapisle, silahla korkutmaya alıştılar. Ben korkmuyorum. Varsa suçum cici cici gideriz, mahkeme de de görüşürüz. Avukat ayağı ile korkutmaksa amacın bilki benim ailemin yarısı avukat, kimi baro başkanı. Evimde başucumda temel haklar kitapçığım da var. Hatanızı düzelteceğinize çirkinleşmeyin! Ayrıca aynı uygulamadan yararlanamayan başka arkadaşlarım da var !




Yazıyı ara seanstan sonra yazmayı planlamıştım. Ama kibar mesajlarından dolayı öne çekmekte fayda gördüm. Bir kereye mahsus ara seans yapacakları söylenmişti, zira atış yapılmayan yer oldukça fazla!

Sevgiler!

Yorumlar

  1. Aaa cok enterasan. Ben de Istanbul'da bir yere gidiyordum bazi yaklasimlardan dolayi biraktim. Simdi gittigim yerden cok memnunum. Her seansadan 10 gun sonra kontrol seansi oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 günde çok erkenmiş. Dökülmeler zaten 7-10 günde oluyor. Genelde önerilen süre 15-20 gün arası diye biliyorum. Memnun olmana sevindim. Artık piyasa da böyle yerler çok, eskiden derlerdi adım başı kuaför diye şimdi adım başı bunlar...

      Sil
  2. Valla yaptıkları çok büyük terbiyesizlik.. Hayretler içersindeyim nasıl kendilerini hatalı olmaları halinde bu kadar haklı görüp üstüne üstlük küçüldükçe küçülmeye devam edebilmişler.. en güzeli faturaları saklamak ya.. çok iyi yapmışsın . al işte kanıt...

    YanıtlaSil
  3. İnsan ilişkileri o kadar önemli ki bunu nedense bu tarz merkezler hep es geçiyor.Ben 7 sene önce lazer epilasyona başladım.O zamanlar fiyatlar oldukça yüksekti.Gittiğim merkez çalışanları sanki kızılay hayratı gibi bedava yapıyorlarmış havasında bir sinir bir ukalalık ; neyse sonuç alacağım diye kendimi avutuyorum ben pollayanna :) İki seanstan sonra yüz ,kol ve kolatına ipl diğer bölgelere alexsandrite yöntemiyle devam edelim dediler , bilmediğim için olur dedim.Ne yazık ki ipl yöntemine cilşdim tepki verdi ve yanmışım.Kabuk bağladı yapılan bazı bölgeler vs ve ben de bu merkezi bırakıp başka bir merkeze geçtim ve hizmetleri ilgileri çok iyiydi.Ipl zaten kesin çözüm olan bir yöntem de değilmiş.Kabuk bağlayan yerlerde lekelerin varsa onları yok eder , ben de öyle olmuştu.Ama memnun kalmadıysan bu merkezi hemen bırak derim ben.Ankara'da olsaydın gittiğim merkeze götürürdüm seni :))
    Geçmiş olsun , sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bende de kabuk bağladı, leke falan kalmadan düzeldi. Geçen gün ilk defa yaptırıyorum diye zorla verdikleri kontrol seansına gittim. Olur öyle normal diye geçiştirdi. Bakalım çıkış süresi, durumu ne olacak... Muhtemelen eskiden gittiğim yere devam edeceğim. Bakalım :)

      Teşekkür ederim, sevgiler.

      Sil
  4. Ben de lazer epilasyon istiyorum ama canım çok tatlı. Zamanında elektrikli epilasyon travması yaşadım, şimdi başkasına ağda bile yaptıramıyorum. Bir de çok detay var, ben anlamıyorum makinadan dalga boyundan. Paramla rezil olacakmışım gibi geliyor. İşte böyle isteyip isteyip gidemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence en güzel , çağın getirdiği en güzel yenilik diyebilirim :) Aylarca rahat ediyorsun hele ki biterse ohhhh =) Elektrikli epilasyon travması ?? Yaşadığın durum için üzüldüm, sanırım benimde başıma gelse bende baya bir süre çekinirdim.

      Sil
  5. Ay tehtite bak yaa :)) İşlerini doğru düzgün yapmıyorlar bir de üste çıkmaya çalışıyorlar. Ya bu güzellik merkezlerindeki çalışanlardan yöneticiye kadar hepsi ukala oluyor. Sanki bedavaya iş yapıyorlar.. Ayrıca blogger olmanın ne olduğunu bilmeyenler için söyleyim : Bu bağlantılar facebook twitter gibi bir siteye bağlı değil. Özgür bir platformdur. Başkalarının özgürlüğünü ve hakkını kısıtlamadan, hakarete başvurmadan yapılan yazılar çervesinde herkes istediğini yazar çizer, sorununu da yazar memnuniyetini de. Yasalardan bir haber cahil cümbelek insanların konuşmalarına kulak asma canım. Daha müşterisinden haberi olmayan bir merkezin tutacağı avukat boşanma avukatı falan olur hatta sana değil yanlışlıkla savcıya dava açarlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Pınarcım öldüm gülmekten! Olabilir vala açarlar yani. Tüketici hakkı diye birşey var. Durum ortada sonuç ortada. Madem böyle durumların ortaya çıkmasını istemiyorsun, adam gibi yaptığın reklamın arkasında durursun. Ama yok...

      Sil
  6. Saçmalığa bak ya...Elinde kanıtın var..hiç mi düşünememişler fatura verdiklerini.. madem sallıyorsun ufak salla destekli salla be kardeşim. bu kadarda küçülemezler herhalde.. Yazık yani sorumluları böyleyse düşünemiyorum... Böyle durumlara Kalitesizlik desem çok mu olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fişin kıymetini öğrendim :) Sonra kırdıysak kusura bakmayın maili attılar ama yaptıklarını düzeltecek bir eylemde bile bulunmadılar. Yok böyle bir firma kısaca! 3-5 ünlü getirip X ünlüsü de bizi tercih ediyor ayakları ile olmuyor bu iş.

      Sil
  7. istanbulda lazer yaptıracaklar bana ulaşabilirler, yıllardır doğru yeri doğru aleti araştırıyorum. sonunda buldum, çok ama çook memnunum inanılmaz sonuçlar aldm. İlgilenenler bana ulaşabilirler sayfamdan.

    http://nildanindunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun canım böyle yerler var maalesef ve oldukça da fazlalar. Ben açıkçası çok araştırmadan bir yere gitmiştim makinaları nedir bilmiyorum ama en azından sürekli her seanstan 10-15 gün sonra da kontrolleri oluyordu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yıllardır gittiğim yerde de aynı şekilde kontrol seansları var. Bunlarınkini ilk defa duydum ve yaşadım!

      Sil
  9. Ellerinize sağlık insanlara yapılan haksızlıklara karşı gelmek lazım reklam amaçlı her türlü yazılar yazılır insanlar kandırılır.Sonra da üste çıkarlar çok haklılarmış gibi bunların peşini bıkmamalı helal olsun size bildiğiniz yolda devam edin kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. işte günümüz bu tarz insanlara kaldı ne yazık ki utanma desen yok diğer meziyetleri saymıyorum zaten fişleri saklamakla çok iyi yapmışsın

    YanıtlaSil
  11. Lazer epilasyon birçok defa düşündüm ama hiç gitmedim. Essi'nin de adı ne kadar duyulmuş bir firma halbuki bu tutumlarını okuyunca çok şaşırdım.

    YanıtlaSil
  12. Essiye 2 yıl önce gittim hiç sonuç almadım hiçbir söylediklerinin arkasında durmadılar yüz için 750 tl ödedim hakkımı helal etmiyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey