Ana içeriğe atla

PCO Sheep Placenta Whitening Mask - Pco Plesanta Maskesi

Güneşli bir Pazar gününden selam olsun!

Lilakutu alışverişimden çıkan bu ürünü çok merak etmiş ve Şubat ayı ortalarında deneyimlemiştim. Hatta tekrar almayı planladım ama hep erteledim desem yeridir. 

PCO Sheep Placenta Whitening Mask - Pco Plesanta Maskesi kullananlar - Plesanta maskesi nedir - Plesanta maskesi nasıl kullanılır - Pco Maskesi
Çoğunuz sheep; görünce ne o koyun plesantası mı ıykkk diyebilir ama maske'de koku vs gibi itici hiçbirşey hissetmeyeceksiniz. Büyük ihtimalle bunu bastırmak için kullandıkları fragrance (parfüm) den dolayıdır.

Maske ince çizgi ve  kırışıklıkların görünümünü azaltmak, yüzü sıkılaştırmak, cildin yorgun ve renksiz görüntüsünü gidermek, canlı hale getirmek, renk dengesizliklerini ve lekeleri gidermek için önerilmekte.

PCO Sheep Placenta Whitening Mask - Pco Plesanta Maskesi kullananlar - Plesanta maskesi nedir - Plesanta maskesi nasıl kullanılır - Pco Maskesi

Temizlenmiş cilde maskeyi yerleştirip en az 20 dakika beklettikten sonra en az 6 saat yüzünüzü yıkamamak koşuluyla iyi bir sonuç elde etmek isterseniz bir kür (3 ay- haftada 2 gün) kullanmanız öneriliyor.

Maske neredeyse çene altı boyuna kadar gelmekte, 20 dk beklettikten sonra maskeyi çıkartınca sıvıyı iyice yüzüme boynuma yedirdim. Hatta pakette o kadar çok sıvı kalmıştı ki 2 gün boyunca kalan sıvıyı temizlenmiş cildime sürdüm. 

Ürünü kullandığım dönemde 'cildin çok canlı, parlak ne yapıyorsun?' sorularını duydum tabi yaptığım tek farklı rutin bu maskeydi. 

Yakın zamanda dermataloga gidip cildimdeki lekeler ve ara ara yüzümü işgal eden sivilceler için görüşmeye gideceğim o nedenle maskeyi tekrar almayı erteliyorum. Çünkü gideceğim dermatolog da danışmak istiyorum. 

Maskenin içeriğinde Vitamin E, Ascorbik asit, aloe extract, kojic asit gibi kırşıklık ve leke tedavileri için dermatolojik ürünlerin çoğunda gördüğümüz erkenler bulunmakta...

Maskenin tek olumsuz yanı yüze tam yerleşmemesiydi. Ayrıca leke ve ince çizgiler için olası bir etki gözlemlemedim zaten böyle bir etkiyi ancak 3-4 kürde ortaya çıkacağına inanıyorum. Lilakutu' nun ürün yorumlarında da etkiyi gözlemleyen ve olumlu yorum bırakan birçok kişi gördüm. Fiyatı biraz daha uygun olsaydı inanın kimse beni tutamazdı şimdiye almıştım :) 

Merak edenler için 12 adet maske içeren paket 160 TL'ye satılmakta. Şuradan satın alabilirsiniz. Ayrıca 1 maske de hediye edilmekte. Neredeyse tanesi 12.5 TL gibi birşeye tekabül ediyor. 6'lı şekilde alabilsek keşke :)

Kür olarak bu ürünü kullanan var mı?


Sevgiler.

Yorumlar

  1. Merhabalar :) Ben de aynen senin gibi Lilakutu'da bu maskeyle tanıştıktan sonra kür olarak almayı kafama koymuştum ve yaklaşık 2-3 hafta önce de artık sıra kendisine geldi ve aldım :) Henüz bitmedi tabi, haftada 2 kere uyguluyorum şu an ve aynen dediğin gibi diğer 2-3 günde içerisinde kalan sıvıyı akşamları temiz cildime sürmeye devam ediyorum :))) Kür bitince ayrıntılı bir yazı yazacağım tabi ki... Dediğin gibi kullandıkça ciltte bir aydınlanma bir canlanma var ki çok sevdim. Tabi fiyatını hak edip etmediği kür sonunda iyice anlaşılacak. Takip etmek istersen ; sosyoperi.blogspot.com.tr de ilerleyen günlerde ayrıntılı yazımı bulabilirsin. Yalnız benim sivilce lekelerime de iyi geldiğini şimdilik söyleyebilirim.

    Sevgiler... Sosyo Peri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-2 kullanımda lekelere bir sonuç vermemesi normal, öncesi ve sonrası şeklinde bir yazı görsem hemen alıcam =)) Yazını merakla bekliyorum, takibe aldım.

      Sevgiler :)

      Sil
  2. Bilgiler için teşekkürler birde gözle görülür hale gelmesi için ne kadar kullanmak yeterli olur ?

    Takipteyim bana da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde böyle şeyler kişinin cilt yapısına, dokusuna göre değişir. O nedenle kesin şu iyi gelir demek yanlış olur bence ama etkin bir sonucun 3 kürden önce çıkmayacağını düşünüyorum. Özellikle konu leke ise ;) Ama cilde verdiği parlaklık, renk vs daha ilk kullanımda farkettiriyor.

      Sevgiler :)

      Sil
  3. Genelde böyle şeyler kişinin cilt yapısına, dokusuna göre değişir. O nedenle kesin şu iyi gelir demek yanlış olur bence ama etkin bir sonucun 3 kürden önce çıkmayacağını düşünüyorum. Özellikle konu leke ise ;) Ama cilde verdiği parlaklık, renk vs daha ilk kullanımda farkettiriyor.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Denemek istiyorum ama ürünün arkasında made in China yazıyor. Çin'de üretilmiş, saglık acısından güvenlimidir? İnsanın aklına uzun vadede cilt kanseri vs geliyor ne de olsa made in China.

    YanıtlaSil
  5. Yoksa Çin malı olmasına rağmen tereddüt etmeden kullanmalımıyım??

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey