Ana içeriğe atla

Anneler Günü Çekilişi

Merhabalar,

Neredeyse 750 kişi olmuşken ve uzun zamandır blog çekilişi yapmıyorken, siz güzel takipçilerimden birine aşağıdaki mini paketi hediye etmek istiyorum.

Paket nelerden oluşuyor;

1. Rimmel London Lasting Finish Colout Rush On Fire
2. Alix Avien Sexy Black Maskara
3. Jane Iredale Mineral Fondoten Golden Glow
4.Oriflame Studio Artist Cream Blush  Sheer Berry
5. Oriflame Smooth Deefiner Göz Kalemi Black
6. Rimmel London 60 Seconds Dont Be Shy Oje
7. Alix Avien ShinePlus no:150
8. Bebak Acı Badem Makyaj Temizleme Mendili
9.Oriflame Pure Skin Tonik
10. Bebak Bacak Fondoteni no:3
11. Avon Naturals Vücut Spreyi

Makyajını tamamlayacak ardından nispeten temizleyecek ve mis gibi kokmanızı sağlayacak ufak bir set hazırlamak istedim.

Neler yapmanız gerekiyor?

1. Blogumu takip etmeniz ve herhangi bir sosyal medyada herkese açık paylaşmanız katılmanız için yeterli. Yanıtları aşağıdaki forma girmeyi unutmayın :)

Ufak bir not blogger arkadaşlarım blogun da duyurursa çok mutlu olurum!


Çekilişi Mayıs'ın 2. Pazar Günü sonlandırmayı planlıyorum.

Gönderim yurtiçi ile sınırlı ve kargo ücreti bana ait.
Lütfen tek hesaptan ve tek bir yorum ile katılınız.

Herkese bol şans.

Sevgiler <3

Yorumlar

  1. merhaba
    başımızın taçı olan ANNELER GÜNÜNE böyle bir çekiliş yaptıgınız için teşekkürler
    katıldım hoşçakalın

    YanıtlaSil
  2. Katildimm oncelikle cok zarifsiniz hediyeleriniz de mutis ins bana cikar:) gfc ve g+ merve aker hesabimla takipteyim ayrica paylastim.instagramdan da rekaevrem hesabimla takipteyim ordan da duyurdum.sevgilerle rekaevrem@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. katıldım heyecanla bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir çekiliş :)) Anneler gününden 2 gün sonra da doğum günüm :) Umarım ben kazanırım

    YanıtlaSil
  5. katıldım. annelerimize çok hoş bi hediye olmuş.teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. katıldım hayırlısı bakalım

    YanıtlaSil
  7. katıldım bende mesaj yazmıştım bıraya ama silindi heralde :S hayırlı olsun canım güzel düşünmüşsün.

    YanıtlaSil
  8. merhaba katıldım bol şanslar sevgiler

    YanıtlaSil
  9. katıldım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Katıldım...
    Hediyeler çok güzel ve herkese bol şans ♥

    YanıtlaSil
  11. merhaba
    umarım 2 kere katılmamışımdır . hafta sonu da katılıyorudum ama tamamlayamadım diye kalmış aklımda. mükekerrer ise üzgünüm

    YanıtlaSil
  12. katıldım ve paylaştım sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Katıldım. :)
    Herkese bol şans! :)

    YanıtlaSil
  14. katıldım.paylaştım.bol şans

    YanıtlaSil
  15. merhaba çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Katıldımm :)

    YanıtlaSil
  17. katıldım inşallah doğru yapmışımdır
    sevgileer

    YanıtlaSil
  18. katıldım teşekkürlerr ;)

    YanıtlaSil
  19. katıldım umarım bır eksıgım yoktur

    YanıtlaSil
  20. Şansımı denemek istedim ben de, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  21. suzan uğur face .twitter G+ paylaştım

    YanıtlaSil
  22. GFC : suzan uğur
    G+ suzan ugur
    http://bloglovin.com suugur
    suzanugurr@gmail.com
    sevgiler
    https://www.facebook.com/seda.uguralparslan/posts/290794471089279?stream_ref=1
    https://twitter.com/sedaugr/status/458993609975791616
    https://plus.google.com/105965385955375830061/posts/ZyvjsJXik6D

    YanıtlaSil
  23. katıldım, herkese bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  24. katıldım bol şans artık :)

    YanıtlaSil
  25. Katıldım şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün çekilişe katılmışım , katılmadım sandım bi daha gönderdim k.bakmayın 2 kere yazmadım yani k.bakmayın tekrardan :(

      Sil
  26. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10152203400349864&id=722159863&_rdr intagramdada takipteym burdanda ;) hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
  27. merhaba:)))
    gfc den ve g+ den takipteyim
    https://plus.google.com/u/104245980980285029286/posts hesabımda paylaştım

    mailim: fatmaozkara4@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey