Ana içeriğe atla

Mart Bitenler #13

Merhabalar,
En son bitenler yazımı şurada yazmıştım. Üzerinden 1 ayı aşkın süre geçince yeni bitenler yazısı için baya materyal oluştu.
Renkli kozmetik biraz çöpe gidenler temalı olacak :)

Avon Cranberry Ruj:  Neredeyse 3 yıldır makyaj kutumda duruyor, bir ara sıklıkla kullandığım rujumdu. Kokusunda, yapısında pek bir değişme yok ama çok uzun süredir benimle olduğu için ayrılma vakti geldi. Parlak bitişli, rengini veren kremsi bir rujdu. Sanırım artık katalogta yok ama muhtemelen benzer bir rengi vardır :)
Avon Can't Resist Coral: Alt tonunda pembelik olan turuncu bir ruj. Hangi akla hizmet aldım ki? Pek tarzım değil ama :) Yine aynı sebepten güle güle.

Avon Big Colour Kalem Far Blue Azue&frostedid: Yine son zamanlarda elimin hiç gitmediği, -açık maviyi kendime yakıştırmadığım için muhtemelen- kalemdi. Yeşil tonlarını severek bitirmiştim. Alalı 2 yıl oluyor ancak bu kadar kullanıldı, artık güle güle diyorum.
Avon Calming Effects Almond Fondoten: Yine 2 yıldır duran bu ürünü toplasan 10 kere kullanmamışımdır. Toplantı, konferans derken öyle zamanlarda elimin altında birşey olsun diye almıştım. Aşağıda ilk gördüğünüz ton bu, bilek kısmıma da yedirdim. Kapatıcılığı orta, 30 ml o zaman sanırım indirimli olarak 15-20 tl arası bir fiyata edinmiştim. Sivilcelenme, yağlanma vs gibi durumlara da sebep olmadı. Günlük olarak tercih edilebilecek uygun ürün arayışındakiler alıp deneyebilir.
Farmasi BB krem 2: Geçen senenin başlarında bu ürünle tanıştım. İlk deneyimlediğim bb krem bu olmuştu. Kızarıklıkları güzelce örtü, fakat belirgin izler tabi ki belli oluyordu. Cildimde kurutma yapmadı, cildime nemlendirici sürmeden uyguladığımda bile yapısı yeterli gelmişti.. Ürünün tanıtımında parlamayı azalttığı söylense de tek başına etkili değildi;  genelde t bölgesine pudra kullandım. 50 ml olan ürünü bitiremedim, kullanım ömrü 12 aydı, güle güle :) 3. 
resimde yine bileğimde dağıtılmış hali var.


Orkid, Bebak bittikçe aldıklarımdan.
Watsons hand Soap: Şeftali kokulu bir el sabunuydu. Yaklaşık 2-2,5 ay kadar kullandım. Genelde hastanenin sabunları pek kaliteli olmadığı için, iş yerine sık sık ve değişik değişik sabunlar alıyorum :)
Oriflame Nature Secrets Kuru ve Yıpranmış Saçlar için Buğday&Hindistan Cevizi Özlü Saç Kremi: Tester olan bir üründü. Fakat yumuşatmasını falan sevdim. Belki alır tam boyunu bir ara deneyimlerim. Daha önce bu seriden bir iki şampuan denemiştim. Birini çok beğendiğimi diğerin de ise saçlarımı açmakta acayip zorlandığımı hatırlıyorum, hangisiydi acaba?

Ovex: Ürün deneyimi ile ilgili yazıma şuradan ulaşabilirsiniz. Yazın özellikle denizden yıpranan saçlara ve boyadan yıpranmış kuru saçlar için güzel bir bakım olduğunu düşünüyorum.
Bioder Epiten Roll On Sir: Şurada ayrıntılı yazısını okuyabilirsiniz. Son 2-3 ayki bitenlerimde sık sık alıp deneyimlemeye devam ettiğim ürün. 
Arko Nem El Kremi: 14 şubat'ta tanşas indiriminden sebete attığım ürünlerden biriydi. 75 ml küçük boyu ile çantada taşımalık :) Ekstra gliserinli, 24 saat nemlendirme ile pamuksu eller vaadeden, E vitamini ile yaşlanma etkilerine karşı koruyan el kremi. Hızlı emilmesi, ardından verdiği ipeksiliği sevdim. Fakat çok kuru ellere yeterli olacağını düşünmüyorum.
Planet spa Arındırıcı Yüz maskesi: Şurada yaptığım alışverişte almıştım. Planet Spa serisi maskelerini severek kullanıyorum. Genelde yenisi çıktıkça denemek için alırım. İçinde 1 kullanımlık var yada yok, yazısı gelecek :)
Dermalogica Super Rich Repair: Cildimin kuruduğu dönemlerdeki kurtarıcılarımdan biri bu oldu. Aslında age smart serisinden olmasına rağmen cildime çokta ağır gelmedi. Bana daha uygun bir seriyi ilerleyen zamanlarda denemek istiyorum. Kuru ciltlere öneririm :)

Core Primal Siyah Şampuan: Ürünün siyah olduğunu deneyimlediğim sıra farkettim, noluyoruz oldum. Zeytin ezmesi gibi birşey. Ürün vaadleri; saç dökülmesi, kepeklenme, seboit dermatit, sedef, saç beyazlaması, sivilcelenme, pullanma, kaşıntı... Bazen saç derimde pullanma ve kepeklenme sorunu yaşıyorum fakat bu ürünü deneyince daha bir kepeklenme oldu. 
Cettua Burun Bandı: Beauty Formulas alayım bir kez daha dedim ama yakında Watsons yoktu, Alsancak Gratis'te Cettua'yı görünce hadi bunu deneyeyim dedim. İlerleyen zamanlarda hepsinin yazısı , karşılaştırması gelecek :)
Tanaçan depilissima, Fe pamuk, Beauty Formulas burun bandı genelde sürekli bitenlerde olanlardan.


Diş fırçasının başıda değişti :)
Yves Rocher Elixir 7.9: Annemde bende çok çok beğendik. Hatta indirimden alınacaklar listesine girdi.
Douglas El&ayak kremi: Çabuk emiliyor, süt kıvamında, kokusu güzel bir krem. Aman aman bir ürün değil.

Marc Jacobs Lola Similar Parfum Loca: Gerek orjinalinin şık şişe tasarımı ile gerek vanilyanın sonradan tende kalan o güzel kokusu ile orjinalini alırım bunun dediğim parfüm oldu. şurada detaylı olarak alışverişimden bahsetmiştim. Yine açık parfüme sıcak bakmadığımı belirtmek istiyorum ama pahalı bir parfümü almadan deneyimlemek için fena sayılmaz :)

Yazının burdan sonraki kısmı yani Anew serisi ile ilgili deneyim bana ait değil :) Annem geç yaşından itibaren bakımına hep önem veren biri olmuştur. Anaannem kendine ne alsa, ona da yaşına uygun ürün alıp, cilt bakımını ihmal etmemesi gerektiğini güzel öğretmiş. O nedenle olsa gerek annem denilince şaşırılır, cilt yaşı 30 olup 42li yaşları geçtiği için :) Birazda genç anne olmanın verdiği güzellik sanırım. Annem Avon'un Anew serisine ait ürünleri beğenerek kullanıyor. Son deneyimlediği 3 ürün bunlar oldu;

Anew Ultimate 7s Sıkılaştırıcı Kompleks: Emilmesi ve verdiği yumuşaklığı beğenen annem tekrar alabileceği bir serum olduğunu söylüyor. O da benim gibi farklı farklı ürünler kullanmayı seviyor. =)

Anew Genics Göz Kremi: 42 yaşını dolduran biri için aslında göz çevresi fena sayılmaz. Zira nice 25-35 yaş arası hatunların göz çevresini vbolglarda izleyince, anne gel bak sen aman şöyle böyle diyorsun birde bunlara bak diyorum. Çünkü o kendi cildinin güzelliğini hiç farketmiyor =) 

Anew Ultimate 7S Gündüz Kremi Spf 25: Cildi kuru olan annem, ürünün nemlendirmesini beğendi. Fakat aynı ürünün gece kremi annemde alerjiye sebep oldu. Genelde Loreal olsun Olay olsun gece kremleri hep anneme dokundu. Fakat 1 hafta kullanmayı bırakıp ardından yine kullandığında cildi hafif kaşıntı ertesi gün ise hiç reaksiyon vermeden rahat kullandı. Cildin alışma süreci midir, olur mu öyle şey diyorum? Benzer sorun yaşayanlar var mı aranızda? 

Yine renkli kozmetikte başarısız, bakım ürünlerinde başarılı bir ay :)

Sizler son 1 ayda neler bitirdiniz, beğendiğiniz ürünler neler?

Sevgiler.





Yorumlar

  1. Siyah şampuan numunesi bende de var.Sen öyle diyince korktum şimdi kullanmaya.

    Bu arada Similar Parfümleri seviyorum. Değişiklik açısından güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemedim valla 1 kere kullandığım ürün için sonuca varmak çokta doğru olmaz ama bende biraz öyle oldu, belki yeni ürün değişiminden de olmuş olabilir. Benzer sorunlar yaşayanlar var mı araştırmak lazım :)
      Senin ürün yorumlarını da seviyorum <3
      Aynen değişiklik açısından güzel, ama şunu belirtmeyi ve sormayı unutmuşum. Gece özellikle lazerli ışıklı ortamlarda üste leke leke görüntü olup, parlama yaptığını söyledi arkadaşım. İçeriğindeki yağlardan vs olabilir, öyle bir duyum falan aldın mı?

      Sil
  2. Bitenlerden en sevdiğim renkli kozmetikleri onları bitirebildiğim zamanlar kendimi daha başarılı hissediyorum :) Gözün aydın, çok şey bitirmişsin :)

    YanıtlaSil
  3. Kızım maşşallah sana süpersin :)) farmasinin bb elimde var hala testerı ama en açık tonu bile koyu geldi benim için birde kurutma yaptı bende almadım tam boyunu.Nemlendiricisini denedim geçen çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  4. oh ne güzel, ferahlamışsın:) Anneciğine söyle, yves rocher 7.9 muhteşem bir ürün, çok memnun kaldım.
    Similair parfümleri de çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  5. Maşallah maşallah :D Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniler gelsin ama artık renkli kozmetik ürünü bitirebileyim yahu :D

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey