Ana içeriğe atla

Avon Clearskin Professional Liquid Extration Strip ( Soyulabilen Arındırıcı Jel - T Bölgesi Siyah Noktarı İçin )

Merhabalar,

Cuma günü #maskelikiz hastangiyla instagram da paylaştığım maskelerden biri olan ve T bölgesinde belirgin, ciddi siyah nokta sorunları yaşayanlara hitap ettiğini düşündüğüm bu maskeden bahsedeceğim!


Şimdiye kadar Tbölgesi için olan Gratis ve Beauty Formulas'ın burun ve alın bandlarını denedim. Onlarla ilgili ayrıca yazı yazacağım. Fakat bu ürünün de genel amacı aynı!

Orta kalınlıktaki bir tabakayı çene, burun, burun yanları ve alın kısmına uygulayıp maske kuruyana kadar bekliyorum. 10-15 dk da kuruyor gibi olsa da 20 dk geçmeden soymuyorum çünkü farklı uygulamalarla anladım ki en iyi etki 20 dk sonraki soymalarda oldu. ( Biraz kalın sürmek gerektiği için kısa sürede kurumaması, yapısı nedeniyle ince sürüldüğü zaman soymakta zorlanmam olumsuz yönü)

Yine diğer benzer bantlarda olduğu gibi gözeneklerdeki kir, pislik, siyah noktalar maske de kalıyor.

Özellikle yukarıdaki gibi ciddi siyah nokta sorunu yaşayan 2 arkadaşım bu ürünü yaklaşık 3/4 aydır hafatda 1 veya 2 kez kullandı. Daha önce alışveriş yazımda okumuşsunuzdur, hediye olarak almıştım. Şimdi arkadaşımın siyah noktaları belirgin olan o burnundan eser yok! Ha benim ki ha onun ki diyorum :)

Bana gelecek olursak, resimdeki gibi çok ciddi bir sorunum yok, amacım daha çok gözeneklerin iyice temizlenmesine takviye yapmak, fazla yağı almak ve cildimin daha temiz görünmesini sağlamak. Bende ki siyah nokta sorunu, arkadaşım gibi olmayın etkisi tabi ki daha düşük, o nedenle o tip sorunlar yaşayanlara özellikle denemelerini öneriyorum.

Maskenin soyulan maske olması nedeniyle soyarken ufak tefek tüylerinizi alabilir. Hem soyulan maskeleri sevdiğim için hemde yüzüme epilasyon yapıldığından pek tüylerim yolundu, acıdı diyemiyorum ama özellikle işyerindeki arkadaşlarımda denemek için aldıkları ve tüylerim yolundu dedikleri için, uyarmadan geçmeyeyim! Tabi kullanıp, çok memnun kalan erkek arkadaşlarımda var, hatta bir tanesi ürünün müptelası! :))

Ürünün kullanımı içerisinde çıkan kağıtta şu şekilde; 


Son olarak ürün 30 ml boyunda. Haftada 1 kez kullanınca yaklaşık 5-6 hafta kadar bana yetti. Ürünü uyguladığınız sıklık ve alana göre bu süre artabilir yada azalabilir. Aylar önce 6-7 TL gibi bir fiyata almıştım, fakat ürünüm azaldığı için Mart-Nisan kataloğundan yenisini yanlış hatırlamıyorsam 9 TL gibi bir fiyata sipariş verdim.

Sizler bu maskeyi daha önce denediniz mi? 
T bölgesindeki siyah noktalar için neler yapıyorsunuz?

Sevgiler.


Yorumlar

  1. Tam da bugun burnumda olusan sjyah noktlari inceliyordum :) Maskelerden pek bir sonuc alamadigimdan genelde gormezden geliyorum onlari ama anlattigin ürunu cok merak ettim deneyecegim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım arkadaşlarım kadar memnun kalırsın :)

      Sil
  2. Sana katiliyorum cok iyi gozlemlemissin. Siyah noktalsri cok belirgun olmayanlarda etki cok az mesela bende oyle. Ama siyah noktalari buyuk olanlarda fark belli oluyor. Urun cabuk bitiyor bu nedenle fiyati uygun gelmedi bana :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı görüşte olduğumuza sevindim :) Beauty Formulas burun bandını 7 TL gibi bir fiyata almıştım. İçerisinde 6 adet bant vardı. Ona göre düşününce ürünü daha çok kullanmış oldum, yada daha çok bölgede aynı miktarda kullanmış oldum. O nedenle fiyat uygun gibi geldi bana (: İndirimdeyken alırım sadece :D

      Sil
  3. Benim kardeşim de bu ürünü kullanıyor ve çok memnun kaldık. Burnu siyah nokta istilası altındaydı. Şimdi ise baya azalmış durumda. :)

    YanıtlaSil
  4. İlk defa duydum bu maskenin böyle maharetli olduğunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon'un bazı ürünleri gerçekten çok iyi, bu da onlardan biri bence! :)

      Sil
  5. Ben bu tip ürünleri çene ve alında hiç kullanmıyorum, sadece burnumda. Belki o şekilde daha uzun süre kullanabilirim. Merak ettim, denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende genellikle burun bölgesinde kullanıyorum. Arasıra T bölgesine de yaptığım oluyor. Tabi ki sadece buruna yapınca daha bereketli bir ürün oluyor. Resimlerden gördüğüm kadarıyla senin pek ürüne ihtiyacın yok bence, en azından sorunun görülebilir değil, ondan memnuniyetin düşük olabilir :))

      Sil
  6. Meraba urunu cok merak ettim hemen siparis edecegim ancak bi sorum var tuy meselesiyle ilgili ben sadece burnumda kullanicam burundan kil cikmaz dimi ? Yani burnumdaki siyah noktalar tuy gibi gozukuyo ama noktanin biseyidir diye dusunuyom bu konuda gorusunuz nedir sizdede siyah noktalar tuy gibi duruyomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, siyah noktalar tüy gibi gözükmüyor, bende ekstra tüy oluşum gibi bir şeye sebep olmadı. Burun çevresinde çok yoğun siyah noktası olan arkadaşlarım bu üründen çok memnundu. Umarım işinize yarar.

      Sil
  7. kaç gun süreyle uygulanır b

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildinizin ihtiyacına göre haftada 2/3 kez kullanabilirsiniz.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey