Ana içeriğe atla

HC Hair Care Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi

Pazartesi sendromu başlamışken, ben sizin birkaç dakikanızı alarak bunu unutturmak istiyorum :)  

Dalgalı, kabarık, birkaç kişilik saça sahip olan benim için saç bakımı birçok kişiye nazaran daha zor. O nedenle özellikle elektriklenmeyi alacak, kabarmasını alacak ürünlere olan eğilimim yüksek.

HC Hair Care Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi - HC Hair Care - Ovex Hızlı Saç Kurtarma kullananlar - HC Hair Care ürünleri kullananlar

Ürün yorumlarını genelde bitirmeye doğru yapmayı seviyorum. 2/3 kere bile kullanmadan hemen ürün yorumu yazan insan sayısı o kadar artmaya başladı ki, insanın kimseye güvenesi kalmadı...

HC Hair Care Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi - HC Hair Care - Ovex Hızlı Saç Kurtarma kullananlar - HC Hair Care ürünleri kullananlar

HC Ovex Tanıtımı şöyle:

İçeriğindeki aktif bileşenler sayesinde en zor saçlarda bile günler süren yumuşaklık, parlaklık ve kolay taranma sağlar. Saçı ağırlaştırmayan formülü ilk kullanımdan itibaren saç tellerine pürüzsüz bir doku kazandırır, elektiriklenmeyen, kontrol edilebilir ve çok daha kolay taranabilir bir saç yapısı meydana getirir. Yıpranmış ve işlem görmüş saçlar için temek bakım ihtiyaçlarını giderir. Nem kayıplarını engellereyetek saç tellerini çevresel etkenlere karşı korur ve kırılmaları önlemeye yardımcı olur.


Deneyim sonucu:

Yukarıdaki açıklamadaki gibi her hafta saçıma 1 kez uyguladım. Ürün 200 ml ve kullanım süresi 12 ay.
İlk hafta uyguladığımda gözden kaçırıp tamamen durulamıştım, püf nokta ürünü tam olarak saçınızdan durulamamak! Tabi, bu pek alışık olduğumuz bir durum değil :)
Saça verdiği yumuşaklık çok güzel, ürünü kullandığım süreç boyunca en net gözlemlediğim şey saç dökülmesini ciddi oranda azaltması oldu. Tabi bırakınca, direk eskiye döner mi, orası ????
Elektriklenmeyi tamamen olmasa da azaltmakta. 
Bence bu ürün özellikle saçları deniz ya da boyadan yıpranmış bayanlara göre. Annemin saçlarının boyadan gördüğü zararı azaltmaya yardımcı oldu, tabi buna ek olarak kullandığı argan yağının etkisi de büyük :)
Yukarıdaki resimden içeriğine gelecek olursak, bazı silikon türevleri mevcut. İçerikte hassas olan kişiler bunu göz önünde bulundurmalı.
Yaz sonunda denizin etkisiyle yıpranan saçlarım için tekrar deneyebileceğim bir ürün oldu.

Ürüne nereden ulaşabiliriz diyorsanız; www.sacbakim.com 'dan ulaşmanız mümkün.

Ayrıca sosyal medya'da takipte bulunmak isterseniz; instagram ve facebook adreslerini takip edebilirsiniz.

Ayrıca sizde bu ürünü deneyimlemek isterseniz, takipte kalın! Hafta içi size ufak bir süprizim olabilir.

*Ürün denemem için HC Hair Care tarafından yollandı, yorumlarım tamamen objectiftir. 

Sevgiler!




Yorumlar

  1. Ben de yazısını yazıcam inşallah:) Gerçekten yumuşacık yapıyor tavsiye ederim denemeyenlere ama küçük boyuda satılmalı tek kişi için 1 ayda bitirmek zor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış basımmış o, 12 aymış ürünün kullanım süresi =)

      Sil
    2. atmadın inşallah sen :D

      Sil
  2. 12 ay mıymış tüketim süresii?
    Yanlış basım mıymış?
    Bi uyarsalarmış iyiymiş canım :)
    Telaşla bitirmeye çalışıyodum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende son 1-2 kullanımlık kalınca öğrendim :) Bilsem her banyoda kullanmazdım. Neyse öğrenmiş olduk, yaz sonu alırım rahat rahat kullanırım :D

      Sil
  3. Canım bitenlerinden diğer bitenlerine giderken burda aldım soluğu :) HC Ovexi görünce aklıma geldi. Senin çekilişinde kazanmıştım. İlk kez bugün kullandım ve sevdim şimdilik. Umarım uzun vadedeki sonuçlarından da memnun kalırım :) Deneyimim sonrası mutlaka yazısını yazacağım, öptum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey