Ana içeriğe atla

Aralık 2013 - Ocak 2014 - Bitenler #11

Merhabalar,
En son bitenler yazısını şurada taa Ekim'de yazmışım. Geçen ay oldukça yoğun geçince bitiripte biriktirdiğim ürünleri yazmaya vakit kalmamıştı. 

Orkid - Benri - WH Aseton - Bioder - Epiten - Bioder Epiten kullananlar - Depilissima - Ceradolin Losyon - Palmolive - Sebium Foaming Gel - Bioderma ürün deneyimleri

1. Bioder Epiten: Daha önce yazısını yazmıştım. Bakınız . Sirden sonra işe yarayan bezlerden.
2. Depilissima Temizleme Mendili: Yine Epiten mendil gibi gayet güzeldi.
3.Ceradolin Losyon Hidro: El, yüz ve vücut için kullanabileceğiniz Seramid, Bitkisel Hiyalüronik Asit, Doğal Shea Yağı, Skualen, E vitamini ve malesef Dimetikon içeren bir ürün. Tek kullanımlık numune için pek birşey söylemek doğru olmaz ama cildimi germeden, güzel nemlendiren, hızlı emilen bir kremdi. Ayrıca kokusu da hoştu.
4. Benri Gözlük Temizleme Mendili: Ben sevemedim, rezil bir ürün bence. Buğulu buğulu bırakılıyor..
5. Orkid: Tabi ki doğru yol =) Kotex'i de çok severim.
6. Rival De Loop Maske: Memnun kaldığım bir ürün olmuştu. Yazısı şurada.
7. Bioderma Sebium Gel Moussant: Bende 200ml'lik büyük boyu var, bitmek üzere. Bunu yılbaşında tatile gittiğimde çantama açmıştım. 10 ml ürünü 4 sabah yüzümü yıkamak için çok rahat yetti :) Ekstra yazısını yazacağım ama severek kullandığımı bilin :)
8. Fe & Liebe Pamuk: 3 paket pamuk bitirmişim. Fe pamukları baya sevdim. Yapısı falan gayet hoş. Yanılmıyorsam Yücel Parfümeriden 1 tl'ye almıştım ve içinde 70 tane disk var. Bir ara Benri pamuk falan alıyordum ama bu daha uygun ve ihtiyacımı karşılayınca ucuzda bulunca 6-7 paket depolamışım. Liebe pamuğu da en son Rossman indiriminden almıştım. O da güzel ;)
9: Beauty Formulas Purifying Charcoat Deep Cleansing Nose Pore Strip: İsmini yazmak ne kadar yorucuymuş yahu. Kısaca burun bandı. İlk defa alıyorum. Kıyaslayabileceğim bir ürün kullanmadığım için sadece bunu referans alırsam kömür tozu içeren bu maskeyi nemli buruna yapıştırıp 10 dk beklettip ( o süreçte kuruduğunu hissediyorsunuz) yavaşça çekiyorsunuz. Bandın arkasına baktığımda birçok yağ ve kir taneciklerini gözlemledim, evet burnumdakileri biraz azaltı ama tamamen değil. İkinci veya 3. uygulama sonucu kararlı fikirlerimi sizlere bildireceğim :)
10.Cyrene Şampuan&Saç Kremi: Bunlardan 1 çift daha vardı. Şampun tek yıkama, saç kremi 2 yıkama için yetti. Lavanta kokusu içeren şampuan güzeldi.  SLS/SLES, Sulfte, Paraben falan olmaması da güzel. Sürekli bu tip şampuanlar kullanmasam da 3-5 yıkama sonra temiz içerikli böyle ürünleri kullanmaya çalışıyorum. Vegan bir marka ve ürün ömrü 24 ay. Belki bir ara tam boyunu alabilirim. Yıkadıktan ve kuruduktan sonra saçlarım yumuşaktı ve kolay taranıyordu. 
11.Perlodent Gargara: Yine Rossman'dan denemek için almıştım. Sanırım bu sonuncusuydu. Çok memnun kaldığımı söylemeyemem. Neden derseniz Listerine'de aldığım o yakmayı ve temizleme hissini hissetmediğim için. Belki orta boyunu alıp bir şans verebilirim ama I LOVE LİSTERİNE =)
12. Avon Instinct for her edp: Kokuda sandal ağacı, mandalin, zambak, amber karışımını hissediyorsunuz, kalıcı diyebileceğim bir parfüm. Tabi bu minicik numuneden karar vermek doğru olmaz. Kış bitmeden alıp deneyebilirim.
13. Dairy Fun Duş Jeli: Cyrene gibi lilakutu ürünüydü. Çikolatalı şeyleri çok aramam,bu da o kokudaydı. Ballı bir koku sanmıştım ilk kullandığımda meğersem çikolataymış. Fena değildi, aham şaham bir ürün değildi. Köpürmesi fazla değildi. 
14.Palmolive Thermal Spa Duş Jeli: Ferah bir kokusu var. İçinde rahatsız etmeyen minik tanecikleri var, bir nevi peeling yapıyor vücuda. Köpürmesi falan fena değil. Ama sıkılırım ben bundan büyük boyunu almam.
15.Oriflame 2in 1 Protecting El Kremi: Sevgilimin annesi çok beğenmişti bu ürünü. Bende ikidir alıyorum. Biraz sıvı yapıda, çabuk emiliyor, nemlendirmesi fena değil. El kremleri, duş jelleri gibi şeylerde yeni yeni şeyleri denemeyi seviyorum. 
16. Wh Oje Çıkarıcı: Ojeleşme etkinliğinden kutumdan çıkmıştı. Çok övülen bir ürünmüş sanırım ama açıkcası ben beğenmedim. İş yerinde dolabıma koymuştum lazım olursa diye. Tırnak kırılmalarına yada kurumalarına iyi geldiğini düşünmüyorum. İyi gelecekse badem yağını alır tırnaklarıma sürerim daha net sonuç alırım!!
17.Oriflame LipSPA therapy Dudak Koruyucusu: Seviyorum bu ürünü. Bu seneye kadar çok dudakları kuruyan biri değildim. Bu sene az da olsa muzdaripim. Kardeşim ve arkadaşları sayesinde bu ürünler tanışmışıtm. Dudaklarımı sürekli kullanınca güzel nemlendiriyor. Ara sıra alabilirim :)
18.Clemy Mango&Mandalina Nemlendirici Krem:  Şurada kazandığımdan bahsetmiştim ve burada yine bitenlerimde farklı bir çeşidi vardı. Kokularına ( vanilyalısı <3 ) bayıldım. Nemlendirmeleri de fena değildi. Yapıları yoğundu ama çabuk emiliyordu. Bulursam 1-2 tane çantaya atmalık alırım :)



1. Elvie White EDT: Arkadaşıma almıştım ama pompa borusu olmayınca içinde bende kaldı öyle. Portakal çiçeği yapı,misk ve yasemin içeren bir kokuymuş. Fakat kokuyla gram haz etmedim. Halbuki portakal çiçeğine, yasemine bayılırım. Arkadaşım bunu nasıl yana yakıla arıyordu.. Zevk işte =)
2. Durance Lavanta Kremi: Daha fazla yorum yapmak istemiyorum Uzun yazısı için TIK TIK Anlatmaya başlasam bitmez, kısaca beğendim =)
3. Signal Beyaz Güç: Yok abi, signal ile ben 2 ayrı dünyanın insanıyız. Nayır, nolamaz, nokta.
5. Avon Naturals Kids Mangolu Saç açıcı sprey: Avonun çeşit çeşit kokulu olan bu saç spreylerine bayılıyorum. Bittikçe bir farklısını. Bu çocuk ürünlerindeydi. Baya bir gitti, mis gibi de kokuyordu. Şuan yarım kalan kayılısı saç spreyi de çok hoş kokuyor zira dayanamayıp vücut spreyini bile aldım =)
6. Avon Clearskin Pore Penetrating Black Mineral Mask: Mineral kil maskesi son zamanlarda avondan alıp beğendiğin en güzel maskelerinden biriydi. Moshos Garden'ın kil maskesini almayı planlıyordum lakin blogger etkinliğinde paketimden 1 poşet kil çıkınca, şimdilik erteledim. Maske ile ilgili detaylı yorum BURADA.
7. Bioderma Sebium Masque: Severek kullandığım farklı yapıdaki bir kil içerikli maskeydi. Yazısı için TIK TIKKK ( Resimde çıkmamış ama kesim son demine kadar kullandım =)

Şimdilik biten ürünlerim bunlar. Şubat ayında da birikmeye başlayan baya ürünüm var =) Belki bir video çekerim.

Sizin deneyip beğendiğiniz ürünler neler? Ürünlere benzer önerebilecekleriniz var mı?

Sevgiler.

Yorumlar

  1. ya Rival de Loop nemlendirici maskesini denedim geçen gün, pek begenmedim. paketin yarısını kullandıgım halde cildim emmedi ve mumsu bi yapı hissettim sonrasında, hoş değildi yani..
    Karakutumdan çıkan sebium jele bayıldım, o nasıl temizlemedir, o nasıl ferahlıktır ya, 2 kere yıkadım yüzümü daha 2-3 kere de kullanırım 10 ml2lik ürünü. Kampanyalı buldugum an alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu denemedim, direk nemlendirme amaçlı maskeye ihtiyacım olmadığı için.. Soyulan maskeler in =)))))
      Bende işte o yolladığım sebiumun büyüğü var, 200ml'lik boy. Genelde 1-1 bedava şeklinde satılıyor. Belki bu kez 500ml'lik alırım. Gerçekten kurutmadan, germeden ve güzelce temizliyor, üzerinden H2O ile geçtiğimde kalıntı gelmiyor pamuğa :) Madem testerdan memnun kaldın, kesinlik al diyorum (:

      Sil
  2. Ooo bir sürü şey bitmiş, darısı başıma :) Bioderma Sebium Masque merak ettiklerim arasında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemellisin, peeling etkisi de olduğu için beğendim. Am çabuk biten bir ürün malesef :/

      Sil
  3. Oooo baya ürün bitirmişsinn :)))) biri ürün bitirince ben mutlu oluyorum yahuu hahhaaa canım benimde bir bloğum var beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele de bitirip memnun kaldıysam yemede yanında yat ;) Uğrayacağım, sevgiler.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey