Ana içeriğe atla

Beyoğlu Mango Alışverişi (Karışık Alışveriş)

Merhabalar,
Yılbaşı bahanesi ile de ufak bir tatile ihtiyacım vardı, bu tatili de sevgilimin ve ailesinin yanında değerlendirdim! Atladım uçağa doğru İstanbul'a :) 
Eee, tabi oralara gitmişken alışveriş yapmadan dönmek olmazdı değil mi? Gidiş amacım allahtan alışveriş değildi =) Yoksa 1-2 ay ne durumda olurdu kim bilir ? :)
Tabi bu alışverişle de kalmadım sağdan soldan aldıklarım bu süreçte bana hediye gelen 1-2 şeyi de bu yazı ile paylaşmak istedim. 
En eskiden yeniye doğru yazacak olursam;

Alttaki çanta yine bir Aliexpress alışverişi. Sanırım 20 dolar gibi bir fiyata almıştım. Dolar yükselmemiş olsa sanırım birkaç çanta daha getirtebilirdim ! <3

Üsteki yeşil olansa sevgilimin teyzesinin İstanbul'dayken bana hediye aldığı çanta. Celine'nin ve MK'nın çok güzel modelleri var. 
Neyse tırnakla ilgili takıntılarım iyice arttı derken Starcity'e uğramışken Watsons'tan Kalyon'un 2 ürününü gözüme kestirdim. Rimmel'in 14 gün bakımına ek olsun diye bu ikiliyi alıverdim.
Kalyon tırnak ve tırnak eti peelingi ile Tırnak bakım yağını aldım.
Sonra kot ihtiyacım vardı, Mavi'ye falan bakındım. Genelde Mavi'nin kotlarını alırım. Fakat fiyatları çok uçuk geldi ve ilk defa şu modeli alayım diyemedim. Derken sevgilim;
Siyah dar paça klasik pantolanı aldı. Esnek, streç yapısından dolayı utanmasam üstümden çıkarmayacağım.

Gelelim mango alışverişime;
Üsteki kazak Mango indiriminden aldıklarımdan biri.  Aldığım her 3 kazakta 109,99 TL'den 34,99 TL'ye inmişti. 5-6 tane seçenekten beğendiğim 3lüyü aldım.
Rengine bayıldım, bol yapısıyla da tayt ve dar paça pantolanlarla birde kolye taktım mı çok şık olacak.
 
Ve son olarak kaban ihtiyacım vardı, baya bir bordo kaban denedim en son 1 tane beğendim çok büyük geldi ve bedeni kalmamıştı, son durağım olan Mango'da bunu deneyince Burak al dedi, haydaa dedim aynaya dönüp bakınca hoşuma gitmedi değil, aldım gitti! 229.99 TL'den 159.99 TL'ye inmişti.



Karışık alışverişim bu kadardı. Siz son günlerde indirimden neler aldınız? 
Ben kozmetik diyetine, ihtiyacım olmadığı sürece birşey almamak üzere devam ediyorum. Yaklaşık 2 aydır yaptığım diyet sonucu kendimi yukarıda gördükleriniz ile ödüllendirdim. Değdi mi evet sonuna kadar!

Çifter çifter aldığım şeyler azalmaya başlayınca mutlu oldum. 6 şubat'ta doğum günüm diye şımarıp, birşeyler alabilirim :)

Sevgiyle kalın.




Yorumlar

  1. Kalyon tırnak bakım yağını ben de kullanıyorum ve çok seviyorum. Özellikle kokusu mükemmel :) Umarım sen de memnun kalırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç haftadır sürekli kullanmaya çalışıyorum, rimmelin 14 gün bakımından pek düzenli kullanamadım ama kokusunu ve yapısını sevdim diyebilirim :)

      Sil
  2. Çok güzel şeyler almışsın hepsini güle güle giy, kullan. Çanta, mont, kazaklar çok güzel. Mavi'nin internet satışında çok güzel indirimler var bir de oraya bak istersen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde Mavi'den alıyorum kotlarımı ama hep bacaktan yırtılıyor, bir süre maviye hayır diyorum =)

      Sil
  3. hepsi çok güzel ama ben özellikle çantalara bayıldım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. O kadar güzel modeller var ki, hepsi benim olabilir :)

      Sil
  4. Oh ne kadar güzel şeyler almışsın hem ziyaret hem alışveriş şahane ;) Kalyonun peelingini bende çok severek kullanıyorum, iyi günlerde kullan hepsini
    beautybooop.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim BeautyBoop. Bu arada link bırakmana gerek yok, çünkü ismine tıkladığım zaman zaten blogun varsa görüp ziyaret ediyorum, aklında olsun. Sevgiler :)

      Sil
  5. Pantolan diil pantolon :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey