Ana içeriğe atla

Bioderma Ailem ve Sebium Masque Ürün Yorumu

Herkese güzel Pazarlar!

Uzun süredir cilt bakımı rutinim de yerini almış Bioderma ailemden bahsetmenin sırası geldi geçti. Ürünleri yavaş yavaş bitirmeye başladığıma göre tam olarak deneyimimden size bahsedebilirim.


Yukarıdakiler elimde bulunan severek kullandığım Sebium Serisi Ürünler. Sıraya koyarak, her hafta bir bioderma ürününden size bahsedeceğim. İlk olarak kesip, içinde son kalanı bugün uygulayacağım Sebium Masque'den bahsedeceğim.


Özellikleri:
Sebium fazlasının ve aknelerin giderilmesine yardımcı olur. Cilt yüzeyinde kısa sürede matlık ve ferahlatıcı bir kullanım hissi yaratır. Patentli Fluidactive kompleksi sayesinde sebium kalitesini ve dengesini koruyarak, cilt kusurlarının ortaya çıkmasını engeller.
Kaolin'in arındırıcı dermatolojik etkisi, anti bakteriyel ajanlarla kombine olarak cilt gözeneklerini derinlemesine temizler. Peeling etkisi, sebium mask'ın kolayca penetre eden yumuşak dokusuyla birleşir ve cildi solgun hale getiren kalın yüzeyi arındırır. Cilt dokusu daha sağlıklı, mat ve eşit hale gelir.

Kullanım Şekli:
Sebium H2O veta Sebium Foaming Gel ile iyice temizlenmiş kuru cilde kalın bir tabaka halinde uygulanır. 5 dakika beklenir, sonrasında parmak uçlarıyla yapılan dairesel hareketlerle maske cilt yüzeyinden soyulur. Daha sonra iyice durulanır ve kurulanır. Haftada 1 veya 2 kez uygulanır.

Ne düşünüyorum?
Kremamsı bir yapısı var ama pürüzsüz bir yapıya sahip olmadığı için tam olarak yüzde yayması diğer maskeler kadar kolay değil. Sürdüğünüz yere tekrar temas ettiğinizde hemen bozuluyor, o nedenle uygularken dikkat edilmeli.

Bekletme süresinin az olması bence bir artı, ayrıca dairesel hareketlerle maskeyi soyarken bir nevi peeling görevi görmesi ile 2in1 yapıda.

Yüzümü yıkadıktan özellikle T bölgemdeki fazla yağın gitmiş olması, yüzümde bıraktığı aydınlık görünüş, hoşuma gidiyor. Kendi özelliklerinde de belirttikleri gibi cildimi mat ve eşit hale getirdiğini düşünüyorum. Genelde ne zaman bu maskeyi yapsam, aynaya baktığımda bunu hissediyorum.

Ürün 40 ml, gramajı az. Haftada 2 kere kullanırsanız, bir buçuk ay gibi bir sürede dibini görebilirsiniz. Ben çoğunlukla haftada 1 kere uyguladım. 3 ayda bitirdim bu ürünü. Gramajının biraz az olması dışında ürünün negatif bir yanı yok. 50 ml'Lik ürünler kullanmaya alışınca =)

Ürünün fiyatı 35 ila 50 tl arasında değişiyor. Yılbaşı nedeniyle uygun bir kampanya görürsem belki alabilirim. Fakat seriyi bitirip birde Dermologica' dan cildime uygun bir seriyi denemek istiyorum. Daha sonra hangisiyle yoluma devam edeceğime karar veririm! =)

Siz Bioderma ürünleri ile ilgili neler düşünüyorsunuz?
Hangi ürünleri severek kullanıyorsunuz?

Sevgiler <3

Yorumlar

  1. Sebium gel favorim onun hariicinde atoderm serisinden de cok memnun kaldim,gunes koruyucusu da ml olarak cok az gelmisti gozume hic oyle degil bitmiyor=)) h20 zaten herkesin sevgilisi=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş koruyucularını 30ml'den fazla almamak lazım, bitmiyor. Hele ki tek başına kullanıyorsan. Gramaj az olunca garipsemek Türk milletinin klasik bir tavrı. =)) Atoderm denemedim hiç..

      Sil
  2. Merakla bekliyorum diğer yazıları da :)

    YanıtlaSil
  3. Sebium masqueyi merak ettim :) Ben de denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazısını yazdım. Bu hafta kalan ürünlerden bahsetmeye devam edeceğim.

      Sil
  4. H2o dısında urun denemedim, ama değer görunuyor,
    bana da beklerim, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. H2O'yu severek kullanıyorum, diğerlerini de. Uğrayacağım, sevgiler.

      Sil
  5. Merhabalar,
    bioderma ürünlerini beğenerek ve severek kullanıyorum ben de. bu ürün hangi cilt tip için acaba? Ben yağlı ciltler için olduğunu düşünüp almamıştım ama emin de olamamıştım sonra. Diğer bioderma ürünlerinin yorumlarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karma ve yağlı ciltler için Şule, kuru cilde shipsen etkisi nasıl olur bilemiyorum , o nedenle numunesini denemende fayda var zira 4-5 kere rahat kullanırsın onu da. Her hafta 1 ürünü yazmaya dikkat edeceğim. Sevgiler.

      Sil
  6. Ben maskesini ve toniğini aldım sonucundan memnunum fakat maskeyi rahat uygulayamıyorum yüzüme dağıtırken sorun yaşıyorum sebebi ne olabilir?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey