NIVEA, Ocak ayında lanse edilen yeni tasarımıyla, dünyanın önemli ve prestijli ödüllerinden “Red Dot Best of the Best Design Award” kapsamında tasarım ödülünü aldı.
70 ülkeden 16 bin başvurunun değerlendirildiği “Red Dot Best of the Best
Design Award”da, Beiersdorf tarihindeki en büyük tasarım relansmanıyla,
“Marka Tasarımı ve Kimliği” kategorisinde NIVEA markasıyla birinci
seçildi. Beiersdorf’un proje için birlikte çalıştığı, dünyanın en
başarılı endüstriyel tasarımcılarından Yves Behar ve ajansı Fuseproject,
yeni tasarımda; tüketicilerin, farklı kategorilerdeki NIVEA ürünlerini
ana markayla ilişkilendirmesini hedefleyerek; güven, samimiyet, uzmanlık
gibi marka değerleriyle en hızlı şekilde özdeşleştirmeyi amaçladı.
Yarışma jürisi NIVEA ile ilgili olarak, “Yeni NIVEA tasarımı net tipografisi, formu ve orijinal marka
değerlerini devam ettirmesi yönleriyle oldukça
ikna edici. Şişelerin ve logonun yuvarlak hatları, NIVEA kutusunun klasik estetiğinden alınan ilhamı yansıtıyor. Geleneksel marka renkleri
mavi ve beyazın kullanımı, ortaya çıkan görsel etkiyi daha da güçlendiriyor.” şeklinde konuştu.
değerlerini devam ettirmesi yönleriyle oldukça
ikna edici. Şişelerin ve logonun yuvarlak hatları, NIVEA kutusunun klasik estetiğinden alınan ilhamı yansıtıyor. Geleneksel marka renkleri
mavi ve beyazın kullanımı, ortaya çıkan görsel etkiyi daha da güçlendiriyor.” şeklinde konuştu.
NIVEA çatısı altındaki 1.600 ürünün birbiriyle ilişkilendirilmesini
kolaylaştıran yeni ambalajlarda; sürdürülebilirliğe verilen önem
dahilinde, yıllık 350 tondan fazla plastik tasarrufu sağlanacak şekilde
materyal kullanımı da azaltıldı.
Basın bültenidir.
Yorumlar
Yorum Gönder
Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.