Ana içeriğe atla

Parfümevi Alışverişi #2

Merhabalar..

Mart aylarında parfümevi ile bir çekiliş düzenlemiştim. İlk tanışmam bu şekilde olmuştu. O zaman denemek için seçtiğim ürünlerden Gucci Premiere'yi şu günlerde sıklıkla kullanmaktayım. Ve daha önce de belirttiğim gibi açık parfüme çok sıcak bakmıyorum. Fakat bu parfümü sormayan kalmadı: ''Nereden aldın ? Ne kadara aldın? '' gibi. Koku da oldukça kalıcı olunca arkadaşlarımda alışveriş yapmak istedi, bende onlarla birlikte baştan çıktım-çıkarttım-çıkarıldım :D 



Özellikle markafoni, trendyol indirimlerinde elim parfümlere gidiyor ama koku hakkında çok fazla bilgim olmadığı için alamıyorum. En azından buradan deneyip, ilerleyen zamanlarda kendi parfüm koleksiyonuma yenilerini eklemeye karar verdim =)

Seçtiklerimiz:
1. Marc Jacobs-Lola : Loca adı verilen simiları hemen sepetime yönlendirdi. Bu kokuyu uzun zamandır merak ediyorum. Şişe tasarımı zaten çok şık :) Kokuyu tarif etmek biraz zor olacak. 
Sevil parfümerideki tanıtımında samimi bir koku diye geçiyordu. 

Seksi, eğlenceli ve büyüleyici cazibeye sahip kadınların kokusu. İnanılmaz derecede baştan çıkarıcı. Kokuya karşı koymak imkansız. Lola samimi bir çiçek demeti ve oldukça etkileyici. Teninizi saran, fuşya ve şakayık notalı çiçek kokusu, zengin katmanların baş döndürücü girdabını oluşturuyor. Parlak pembe biber tanesi, cezbedici armut ağacı, kırmızı sulu greyfurt. Ultra feminen esans, sardunya ve gülün yumuşak dokunuşu fuşya şakayık ile aydınlanıyor… Esans yumuşak vanilya tonka fasülyesi ve kremsi misk ile tende samimi ve baştan çıkarıcı his yaratıyor… (alıntı)

Kesinlikle bu tespite katılıyorum samimi ve sıcak bir koku. Başta bir hüsrana uğradım Vanilyanın V'si yoktu kokuda, neyse dedim yemekten sonra koku yavaşta oturdu üzerime ve açıkçası çok çok beğendim. Orjinaline seve seve para verebilirim diyorum şuan. :)

2. Moschino Cheap&Chic Light Clouds: Chica Lift  adı verilen simiları ekledik. Arkadaşımın sıklıkla David Walker açık parfümeriden almaktaymış.

Moschino Light Clouds kadın parfümü sizi bulutların üzerine çıkaracak. Şişesi bulutlarla süslenmiş bu parfüm, kendinizi çok hafif ve huzurlu hissetmenizi sağlayacak.
Üst nota: Siklamen, şeftali çiçeği, yeşil yapraklar.
Kalp: Lotus, yasemin, gül.
Dip nota: Vanilya, misk, kehribar, silhat, sandal ağacı, sedir, amber. (alıntı)

 Parfümevini araştırmış ve dönüşlerin çok olumlu olduğunu duyunca sevdiği 2 parfümü sipariş ettik.

3. Lacoste Touch Of Pink: Largo Pink Mod olarak sepetimize eklendi. Yine Moschino'yu alan arkadaşım aldı.

Enerjik, zarif ve eğlenceli notaları ile kadının içindeki doğal feminenliği ortaya çıkarıyor. Fresh ve ılık baharatlı nüansları ile Touch of Pink etrafınızdakileri hipnotize ediyor... Lacoste Touch of Pink notaları: Üst notalarda kan portakalı, kişniş yaprağı, kakule, şeftali; orta notalarda yasemin, havuç, kişniş; alt notalarda misk ve vanilya. (Alıntı)

4. Diesel Fuel For Life: Denmark Fury Man olarak sepete ekleniyor. Daha önce D&P'den sık sık bu kokuyu alıp kullanan birisi arkadaşım. Aynı kokuyu erkek arkadaşımda kullanıyor. Şişesi çok şık =)

Enerjik, klasik ve maskülen erkeğin kokusu. Tatlı aromatik notalara sahip Fuel For Life ile kokunuzu herkes merak edecek. Diesel Fuel For Life notaları: Üst notalarda greyfurt, anason; orta notalarda lavanta, ahududu; alt notalarda güneş çiçeği ve odunsu nüanslar.

5. Gucci Premiere: Prima Donna olarak sepete ekleniyor. Diesel'i alan arkadaşım bu kokuyu çok beğendi ve annesine almaya karar verdi. Bu alışverişin asıl kahramanı bu koku =)

Premiere, seksi kadınların stil ve zeka dolu duruşlarını temsil ediyor. Başdöndüren kokusuyla sizi kendinizden geçirecek olan Gucci Premiere Parfüm size Hollywood ikonlarının cazibesini kazandıracak. Kendinizi bir star gibi hissedeceğiniz Gucci Premiere Bayan Parfüm'ün üst notası bergamot ve böğürtlen, orta notası, portakal çiçeği ve vahşi kürk akoru, alt notası, paçuli ve sandal ağacı.

Daha öncede şurada belirttiğim gibi Gucci Premiere'yi beğendim. Kışın rahatlıkla kullanabileceğiniz, kalıcı bir koku. Böğürtlenden dolayı şekerli bir koku beklememe rağmen öyle değil. 


3 adet Similar parfüm aldığınızda ücretsiz kargo fırsatından yararlanıyorsunuz.  Bizim alışverişimiz 59.0 TL tuttu. Ayrıca yeni üyelere ilk alışverişlerinden sonra 5 TL hediye çeki verdiklerini öğrenmiş oldum. Artık bir sonraki alışverişimizde kullanacağız.
Unutmadan haftanın parfümü olan Celcius Alfa (Christian Dior-Aqua Fahreheit) ve Doctrine (Marc Jacobs Dot) parfümlerininde testerlarını sepetime eklemişler.
Pazartesi günü öğleden sonra verdiğimiz sipariş, Çarşamba günü yurtiçi kargo tarafından teslim edildi. Gayet hızlı ve sorunsuz bir alışverişti.

2. ve 3. koku hakkında bir yorum yapamıyorum, çünkü başkasının olduğu için açmadım. 

Parfümevinden alışveriş yapan var mı? 
Bu kokulardan herhangi birini daha önce denediniz mi?

Sevgiler.

Gelecek Yazı: The Wolverine #izledim #film






Yorumlar

  1. Hayırlı olsun,burası hep aklımda birgün denk getirip alıcağım .. buarada bu yazın kumanda paneline düşmemiş ayrıca açıp baktım gene yok bu yazın :/ umarım bundan sonraki yayınlarını görebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım alırsın ve aldıklarını beğenerek kullanırsın diyelim o zaman :)
      Yazıları yazıp anında yayınlıyorum aslında ama nedense 8 saat kadar sonra düşüyor. Halbuki saat dilimi falan normal aynı :S

      Sil
  2. Loca hiç benlik değilmiş :)))

    YanıtlaSil
  3. Tesadüfe bak ben de bugun 2. siparişimi verdim yazını görünce heyecanla açtım oyüzden neler almış acaba diyee=)) Aynen sana olduğu gibi arkadaş istediği için sipariş verdik bizde hazır ona alırken bende aldım. Ben çok fazla açık parfüm kullanan birisi değilim ama kullandığımda da parfümevinden başkasını tercih edeceğimi sanmıyorum açıkçası. Tek olumsuz tarafı koklayarak alamıyor olmak ama o açık parfümerilerde de okadar koku birbirine karıştığı için ben ayırt edemiyorum zaten. Giremiyorum bile içeri çoğu kez okadar karışık koku baş ağrısı yaptığı için. Amma yazdım:) Gelsin ürünlerim ben de yazısını hemencecik yazmak istiyorum=)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey