Ana içeriğe atla

Mim #8 Hakkımda 20 Gerçek !

Merhabalar...
Sevgili biricit ve isimyoktuki beni unutmayıp mimlemişti. Her ikisine de çok teşekkür ediyorum.



1. Bilmeyen kaldı mı? İkizim var, ve cidden hoş birşey! 

2. Çekingen ve inatçı bir insanım. Evet, doğru okuyorsunuz o benim ! =)

3. İkizim olann İlken dışarıdan bakılınca ikizlerin neşelisi cana yakınıdır, benle ilk tanışanlar dışarıdan görünüşümü 'Havalı, kendini beğenmiş' şeklinde tabir edip tanışınca sen daha neşeli ve cana yakınsın derler. Alınma bebeğim, okursun biliyorum :D

4. Babamın kızıyım nokta. Anişkomu çok seviyorum!

5. Pembe renk hep itici gelmiştir, bilmem neden?

6. Biyologum, aslında hedefim Biyomühendislik'ti. 2. kez üniversite sınavına girme şansım olmadı. Memnun muyum? Bunu dile getirdiğime göre Hayır!

7. Dans etmeyi seviyorum, diskoya atın beni sabaha kadar çılgın gibi dans ederim.

8. Amerika'da falan doğsaydım bir dansçı olabilirdim.

9. Küçükken genelde bakması kolay olsun diye saçlarımızı erkek traşı gibi kestirirlerdi. Halen o resimleri görünce o günkü nefretim aklıma geliyor .

10. PC & İnternet hayatımıza girdi gireli daha az kitap okur hale geldim. Bunun farkındayım ama o kadar işte! Aslında küçüklüğümden beri aşırı kitap okuyan biriydim. Yaz tatillerinde günde 1 kitap bitirerek geçirirdim. Şimdi ise ayda 3-4 kitap bitirmenin ağır yüküyle eziliyorum.

11. Kitaplarımı ödünç vermeyi hiç sevmiyorum. Kırışsın, buruşsun, kaybolsun, sinir oluyorum. Halen kitaplarımı alıp, getirmeyen serilerimin bozulmasına sebep olan arkadaşlarım, ne desem ki size?

12. Herkesin canciğer derdini, neşesini vs anlattığı arkadaşları vardır. Ben fazla içine kapanık biriyim aslında... Sanırım bu asker çocuğu olup sürekli yer değiştirmenin de verdiği birşey bana.

13. Çok sulu gözlü biriyim. Kağıt peçeteyi bulana teşekkürler!

14. Küçükken babam nöbetçi olduğunda deli gibi ağlardım, ben babamı özledim, babam babam babam. Varsa yoksa o =) Halen bizden 1 gün ayrı olsun, o gün telefonda konuştuğumuzda sesim bir titrer, bir garip olur. Babam anlar, biraz sert ol der!

15. İnsanlara yardım etmeyi gerçekten çok severim. Ama yardım ettiğim insanların bunu kullanmaya başlamasından haz etmiyorum. Bana yapılan iyiliği de kötülüğü de unutmam.

16. Köpekleri çok seviyorum. Kedileri hiç sevmem bir de uçan hamamböceklerini =)

17. Yemek ve pasta yapmayı çok seviyorum. Yeni tarifler denemeyi, yeni lezzetler ortaya çıkarmayı seviyorum. Ama annem mutfağını benle paylaşmıyor, ühühüh! :)

18. Genelde dağınığım. Yarın gene yatacağım azıcık yatak dağınık olsa ne olur yani? Sözlerim annemi çıldırtır. Annem ise düzen hastası her yeri düzeltir, temizler. Dağınıkta olsa nereye neyimi koyduğumu biliyorum ben, alla allaaa . Neyse çok fazla dağınık olduğumu hissettiğimde ise rahatsız olur toplanmaya başlarım =)



19. Sevdiğim insanlardan kolay kolay kopmam. Ama yılların verdiği dostluklardan koptuğum olmuştur. Hatırlanmamayı sevmiyorum. Siz insanları canınız kanınız sayıp seviyorsunuz, ama onlar sizi hemen unutabiliyor. Belki de bu sebepten dolayı artık yakın arkadaşlıklardan uzak duruyorumdur. Ben bana yeterim..

20. Sevgilimin benim dediğimin tersini yapmasına sinir oluyorum. Ama allah biliyor ki hep benim sözüme geliyor; ondan duyduğum 'Sen bunu demiştin' sözüyle gururum okşanmıyor değil ama niye ben dedim de sen beni dinlemedin, hey sen okursun eminim, öpüldün! :)

Yazacak çok şey varmış, psikolojik bir dışavurum gibi oldu bu da.
 
Kimler yapmadı bilemiyorum. O yüzden yapmak isteyen tüm arkadaşlarımı mimliyorum. Bu yazının altına bırakırsanız okumaktan gerçekten zevk alacağımı bilmenizi istiyorum.

Tekrar teşekkürler kızlar!

Sevgiler
<3




Yorumlar

  1. Benim videomduu oooooo :)))

    YanıtlaSil
  2. ah o uçan hamamböcekleri, benim de aklım gidiyor, hatta korkudan kekelemeye başlıyorum o kadar:)

    YanıtlaSil
  3. canım tesekkurler yanıtladığın icin:) samimi cevaplar vermişsin cok guzel bir yazı olmus

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim :) çok güzel olmuş. ikizin olduğunu bilmiyordum. ve baya ortak noktamız varmış :))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey