Ana içeriğe atla

Uzun Aradan Sonra ''BİTENLER''

Merhabalar,
Uzun zamandır yazamamış olsam da ürünler bitmeye, yenileri sürekli alınmaya devam edildi. Aşağıda gördükleriniz bitirdiklerimin 3'te biri çok olduğu için ve şuan video çekemeyeğim için bu şekilde bir ayırım yaptım.
Bakalım neler bitmiş;

Kipa'nın ıslak havlusuna bayılıyorum. Yapısı çok hoşuma gidiyor hep elimizin altındadır evde.
Avon tarak; artık kendinden geçmişti, yerine yenisi alındı.
Lara care pamuk ortalama bir ürün.
Colgate'in bu diş macunundan siz deyin 5 ben diyeyim 10 tane bitirdim. Yerine yenisi alındı. (Gratis'in ithal diş macunu ve Huncalife'in bir diş macununu aldım) Uzun uzadıya tekrar anlatmaya gerek yok =) 


Blenior Ağda Temizleme yağı: İşlemden sonra işinize yarar bir ürün. Veetlerin içinde çıkan mendiller bazen yetmeyebiliyor.
Regal Duş jeli: Ballı sütlü bu kokuyu beğendiğimi daha öncede söylemiştim. Aşırı kalıcı bir kokusu yok tabi ki. Ama banyoda yeterli. Uygun fiyata bulunursa alınabilir.
Avon Naturals Beyaz çikolata&çilek: Ahhhh, ne güzel bir kokusun sen. Yiyesim geldi. Tabi 10 dakika sonra senden eser kalmasa da anılarımdasın :)) İndirime girdiğinde arada bir alabilirim. Keşke avon bunların büyük boylarını çıkarsa ve köpükler gibi uygun olsa. Malesef SLS içermekte.
SmartWASH: kokusu greyfurt ve portakal özlüydü . Hafif bir turunçgil kokusu vardı, hediyeydi. Kokusunu beğendim ama diğer kullandığım ve beğendiğim duş jelleri gibi değil açıkcası. Çok iyi köpürmemesi, yapısını çok su gibi olması hoşuma gitmedi. İçeriğinde SLS, parfum vs de bulunmakta. İlk defa kullandığım bir üründü.
Fondoten süngeri ise genelde bb krem sürerken kullandığım eskidikçe atılıp alınan bir ürün.
Clemy: Bu ürünü bir çekilişte kazanmıştım. Gerçekten çok beğendim. Ne güzel bir vanilya kokususun sen! 10 tane ürün gelmişti. Bir oje diyarından gelen bu küçük kremlerden şurada bahsetmiştim. Bazılarını arkadaşlarıma dağıtmıştım. Onlar bile o kadar çok beğendiler ki, İzmir'den Bursa'ya giden bir arkadaşım gezdiği yerde görüp bunlardan alıp getirmişti =)


Avon Sassy Vanilla Berry: Vanilya kokularını sevdiğimi söylemiştim. Bunu da beğendim, birkaç kere bitirip aldım ama sonradan sıkıldım, baydı.
Oriflame Chiffon Deo: Kokusunu bilmeyerek aldığım anlık ihtiyaç ürünüydü. Ama çiçek kokusunu o kadar çok beğendim ki parfümü indirime girince hemen denemek istiyorum. Harika bir kokusu var ! 6-7 tl olan deodarantını da gene alabilirim.
Huncalife Daynday şampuan: Bu şampuandan ve saç kreminden 2-3 kez alıp kullandım. Bu da sonuncusuydu. İçinde SLS, SLES, PARAPEN vs olmadığı için tercih etmiştim. Ve beğendim de ara sıra alabilirim ama katalog ürünü olduğu için bilemiyorum, şipariş girermiyim yine.. 7 ila 14 tl arasında gelip giden fiyatları vardı en son.
Listerine: Ödül aldığı kadar var ! Daha ne diyeyim ki :)
Avon Starry night blue: Listerine'nin  altında ezilmiş yavrucağım, çok güzel bir gece mavisi ve içindeki ışıltılar ile birlikte son derece güzel. Kardeşimle tekrar tekrar aldığımız bir ürün. 

Kısa bitenler yazısından sonra artık her hafta en az bir konuyla aranızda olacağımı bildirmek isterim :)
Güzel pazarlar, sevgiler!!

Yorumlar

  1. Tebrikler canım bayağı bi urun varmis biten oriflamenin chiffon parfumunu merak ettim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey