Ana içeriğe atla

Bir Oje Diyarından Gelen Clemyler

Merhabalar...
Didem'in facebookta son 1 saat paylaşımını görüp tıklamıştım. Baktım şartu şurtuda yok haydi katıl dedim.
Çokta merak etmiştim çünkü daha önce ne duydum, ne de gördüm..
Ardından ben ailemi ziyaret ettiğimde bu minik kremler eve bırakılmış. Döndükten birkaç gün sonra arkadaşlarım söyleyince farkettim.
Dikkat etmemişim ya da hatırlamıyordum, ben 1 tane beklerken 10 tane çıktı kutudan.
Kutuyu açınca buram buram gelen o mis gibi kokular var ya.. Yalnız üstleri her ne kadar kapatılmış olsa da sanki açılmış gibi taşmıştı. Yada o gri koruma bariyeri diyeyim tam oturmamıştı..
Boyları minicik olunca küçük çantalar için taşıması ideal oluyor.
Vanilya kokusuna bayıldığım için elimin ilk gittiği o oldu. Cuma günü işe götürdüğümde herkes dönüp o koku nereden geliyor diye birbirine sordu. Bende sanırım benden dedim, sonra hooop ortak kullanım çekmecemize koyduk. İçlerinden birkaç tanesini kardeşim ve arkadaşlarına verdim. Geriye kalan 3-4 taneyi de seveceğini düşündüğüm kişilere vermeyi planlıyorum :)

Herkes vanilyalısını beğenince nerede buluruz bunu bitince derdine düştük. Henüz gidip bakamadık ama Agora'da ki bayan kuaförünün yanındaki aktarda (ne tarif ama :) arkadaşım gördüğünü söyledi. 


Sitesinden öğrendiğime göre kendileri güzel olan bu mis kremlerin tanesi 2.5 TL'miş.
Yağlı yapıda olmayan , çabuk emilen bu kremleri şimdilik çok beğendim. Belki sonra ayrıntısıyla inceleriz.
Hem Bir Oje Diyarı blogger arkadaşıma hem de Clemy ile tanışmamızı ve denememizi sağlayan firma yetkilerine teşekkürler.
Sevgiler.



Yorumlar

  1. Yaa çok güzel görünüyorlar vanilyalısını inanılmaz merak ettim. Nerden bulabiliriz ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstersen firma ile iletişime geçip satış yerlerini öğren :) Başka birini denemek istersen bendekilerden birini yollayabilirim :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Mail ile iletişim bilgilerini bırakırsan sevinirim.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey