Ana içeriğe atla

HİJYEN SİLAHLARIM #18 BİTENLER

Sıcak bir İzmir gününden selamlar,

Ülkenin ve tabiki biz kaymak tabaka olmayan insanların çöken ekonomisinden mi olsa gerek yoksa bu çöküntünün getirdiğine emin olduğum sonsuz bir mutsuzluk, hiçbir şey yapmama isteğinden mi bilemiyorum ama son zamanlarda aynı ürünleri kullanmaya başlamışım. Yeni ürünleri görünce araştıran, ortalamanın üstündeyse hemen alıp deneyen benim üzerime bi şişe kostik asit dökmüş gibiyiz. Bir sirkelenip ne oluyo ya deme zamanı geldi mi?

Kozmetik bitenleri kirli sepetini dolduracak bir dağ gibi olmuşken, yirmibeş kuruşluk market poşetini ancak dolduracak hijyen silahları bitenlerine bakalım ki geri dönüş yazısı ağır olmasın :D 

yumos renkli kıyafetler için kullananlar

OMO ACTİVE BEYAZLAR VE RENKLİLER İÇİN: Renkliler için uygun ve çeşitli çok deterjan bulabiliyor olmaktan mütevellit bu ürünü beyazlara kullanmayı tercih ettim. Kirlenmek güzeldir ama OMO 'nun fiyatları aldı başını gidiyor dostlar. BİMMATİK' e düşmeye ramak kalmış ekonomimizi toparlamak için bazı lükslerimizi sınırlandırmalıyız. Neyse gevezelik bir yana beyazlarda gayet memnun kaldığım bir temizleyici oldu. Çoluk çocuk ya da sakarlıkla beyazlara bulaşan bir lekeyle müzdarip olmadığım dönemde bu şişeyi beğenerek kullandım bitirdim. Lekeler için muhtemelen her defasında bir ön işlem yapmak gerekiyor. 

YUMOŞ RENKLİ GİYSİLER İÇİN: Mesela renkliler için şu ürünü 20-25 TL alıp zamanında hızlıca depolamadığım için üzgünüm. Fiyatı şimdi 2-3 katı olsa gerek. Renk soldurmaya, kumaşta kalite bozulmasına  vs şahit olmadım o nedenle gayet kullanılabilir bir ürün.

Pril Türkiye serisini kullananlar

VERNEL MAX TAZE GÜL: Klasik bir VERNEL vakası. Kullanılmayan ev kaldı mı? Herkesin evinden bir kere geçmiştir diye düşünüyorum. Bu ürünü kullandığım zaman eşim yumuşatıcı koymadın mı çamaşırlara diye sormuyor, başka ürün kullanınca yumuşatıcı kullanmadın mı diyor? Adamın radarı bu olmuş Vernelleyin mis gibi koksun :)

PRİL TÜRKİYE SERİSİ - ELMA, AMASYA: Pril Türkiye serisinde yeni limonluyu pek beğenmemiştim. Fakat Adana portakal ve Amasya elma çeşitleri denediklerim içinde başarılı bulduğum ve yine alacağım ürünler oldu. Köpürmesi iyi, süngere koyduktan sonra tekrar yenileme isteği çok nadir, az ürünle çok iş yapılabiliyor. Şu an kullanmaya başladığım Pril' in hassas eller için olan çeşiti; ŞOK MARKET kasa arkası indirimi ile uygun olunca aldım fakat limon çeşitinden bile başarısız geldi. Bir bitsin onu da yorumlarız.

Finish Quantum max kullananlar

FİNİSH POWERBALL VE FİNİSH POWERBAL QUANTUM MAX: En iyi temizlik diye boşuna iddaa etmiyorlar. Tabletlerde Quantum serisi üzerine tanımıyorum bana göre denediklerim içinde en iyi bulaşık makinası tablet deterjanı budur. Normal Finish powerball fena değil bu kez bu üründe eskiden olduğu gibi tablet erimeme sorunu vs de yaşamadım. Bu tarz tabletlerde o sorun çok oluyordu. Ama ikisi arasında Quantum açık ara önde. İndirimlerde alıp aradaki fiyat farkını görmezden gelebilirsiniz.

Ace Ultra Çamaşır suyu ve yağ çözücü

ACE ULTRA ÇAMAŞIR SUYU + YAĞ ÇÖZÜCÜ - MUTFAK: Daha öncede denemiştim fena bulmamıştım. Bizim akraba grubunda mükemmel, daha iyisi yok denince yine aldım. Güzelde daha iyisi var canım be :D Birde indirimli fiyatı 20-24 TL arasında birşeydi. Hemen aşağıya yazıyorum:

ABC MUTFAK & BANYO: Her iki taraftada kullandım. Öncelikle mutfakta fırın tepsilerine, tencere diplerine vs kullandım beğendim. Biraz bekletmek gerekiyor tabi çok yanık bir ürünler uğraşırken. ACE ile kıyasladığım noktası mutfak fayans, ankastre ve dolapları silerken lekeyi anında alıp pırıl pırıl yapıp uğraştırmaması. Banyo da günlük lavabo temizliğinde sık temizle gayet pratik ama duşakabinde vs denemediğimi belirtmek isterim. Ne kadar kireç lekelerinde diye belirtse de genelde o konuda yeteri kadar başarılı olanı olmuyor maalesef:) Bu ürünü bayramdan önce Pehlivanoğlu marketten 10 TL'ye almıştım. 

Bu arada hem Ace' nin hem de ABC' nin sprey mekanizması çok başarılı. O nedenle bunları geri dönüşüme değil de 5 LT'lik olarak aldığım ekonomik temizlik ürünleri kullanmak amacı ile bir süre daha kullanırım. 

Benim son aylarda bitirdiğim temizlik ürünleri bu şekildeydi. İçlerinde sizlerinde kullanıp başarılı bulduğu ürün var mı? İlke şu ürünü al dene bayılırsın ya da işin kolaylaşır bu ürünle dediğiniz bir temizlik malzemesi varsa lütfen aşağı yorum olarak bırakın. 

Temiz günlere,


İlke.




Yorumlar

  1. geçen hafta aldığım ürünün bu hafta fiyatı değiştiği için artık ne bulursam uyguna stoklayacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten, bende Revolution 'un yeni ürünlerini alacaktım stok bekliyordum fiyat fırlamış. Yani bulduk mu iner mi diye düşünmeye bile fırsat vermemek lazım, ne kadar rezil hal aldı piyasa.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey