Ana içeriğe atla

BİTENLER BİDÜNYA =) #70

 Cadının Kozmetik Kazanı ismi ile yola başladığım blog en son Kozmetik Yorumlarım diye evrildi ama ''Kayıplardayım'' ya da ''Zaman Olunca Burdayım'' şeklinde olsa beni daha iyi mi anlatırdı ne? ;)


En son Kasım ayında son birkaç aylık bitenler yazısını yazmışım, renkli yere tıklayıp okuyabilirsiniz. Bazı ürünler çifter çifter bazıları üçer beşer bitti ama yazı için ayırmayıp direk geri dönüşüme yolladım. Geri dönüşümle ilgili yaşadığım yeni bir aydınlanmayı bence sizlerle paylaşmalıyım. Çünkü iyi kötü geri dönüşüm yaptık, örnek olduk diye sevinirken bilinmeyen bazı gerçekleri paylaşım doğru örnekler olalım diyorum.

CİLT BAKIMI

Mizon göz kremi, Cyrene Nemlendirici ve Doa Kozmetik serum önerileri

Cyrene Skincare Clinical Skin Rescue Moisturiser with Probiotic Technology: Probiyotik teknoloji ile üretilmiş, cilt onarıcı formülasyona sahip, ince yapılı, hızlı emilen bir nemlendirici. Normalden yağlıya tüm ciltler sever fakat kışın sert geçtiği yerlerde kuru ciltlere tek başına yeterli gelmeyeceğini düşünüyorum. Cilt bariyeri için güzel bir krem arayışınız var ise incelemenizi tavsiye ederim. Fermente içeriği var o nedenle fungal akne gibi cilt sorununuz varsa dikkat ederek alınız. 6 aylık kullanım ömrü var, o nedenle çok fazla ürünü aynı anda açık kullanıyorsanız dikkat edin. Geçen yılın sonlarında kampanya ile 175 TL gibi bir fiyata almıştım. Şu an Cyrene Web sayfasında 250 TL olduğunu görüyorum. Kampanyalı dönemlerde tekrar alabileceğim bir ürün.

Etat Pur Gel Nettoyant Purifiant Purifying Cleansing Gel: Ürün yolladıklarında bu kadar minicik olduğunu bilsem siz yollamayın ben satın alıp denerim derdim :) Harcadığınız kargo parasına yazık valla. Neyse ürünü beğendim, 4-5 günlük tatilde yanıma almıştım bana yetti. Olumsuz bir durum yaşamadığım için ilerde temizleyici alırken tam boy alıp, detaylı bir inceleyeyim bunu hissi uyandırdı. Fiyatları hakkında bilgim yok, deneyen varsa yorumlarını duymak isterim.

Mizon Snail Repairing Foam Cleanser: Bir küs bir barışık ilişkimiz için son kararım bir daha denemeyelim, bizden olmaz oldu :) Cildimin yağlıya döndüğü zamanlarda sever gibi oldum, düzenli kullanmaya başladıktan sonra kurutma hissi oluştu. Ara sıra elim gidince o verdiği ''tüm yağlarım eridi gitti'' gibi his tertemiz cildim oh yandan yandan dedirtse de ürünün sonu: Kestim fişi dürdüm bavuluna yallah geri dönüşüme oldu :D Yalnız serinin devamını ile ilgili görüşüm bambaşka bayıldım verdiği neme. Zaten bundan sonra onları kullanmasaydım daha erken ayrılırdık. Seveni ancak yağlı ciltlerdir diye düşünüyorum, deneyenlerden görüş bekliyorum. İlk tanışmamız PR kiti ile olmuştu ben bir daha yüz temizleyicisini almam  :)

Doa L- Ascorbic Acid Serum: Doa' nın websitesinde şöyle diyor: ''L-ascorbic acid yani saf c vitamini serumumuz, e vitamini ve ferulic acid ile güçlendirilmiş bir formda. Cildin daha canlı ve parlak görünmesini amaçlayan bu serum kullandıktan sonra vazgeçilmeziniz olacak. Ürün PH: 3,7''  ben açıkçası 1 ay boyunca düzenli kullanmaya çalıştım ancak 6 haftada bitirebildim ürünü. Sabah akşam hiç pas geçmeden belki 15-20 günde bitirebilirsiniz. Hızlıca emiliyor, cildimde canlı, berrak bir görüntü oluşmasını sağlıyor. Sivilcelerimde kuruma ve sivilce lekelerimde biraz açılma olduğunu gözlemledim. Fiyat / performans ürünü olduğunu düşünüyorum. 20 TL'ye almıştım 2021'in Kasım ayında. Şimdi ne kadardır bilemiyorum.

Mizon Only One Eye Cream : Fiyatına göre başarılı bir ürün, daha önce de bitenlerimde görmüşsünüzdür bu belki 5-6ıncı biten. Anneme ve kızkardeşime de alıyoruz. Nemlendirmesi başarılı ve yeterli. 

Jumiso Yes, I am Toner AHA %5: AHA' lı tonikler kullanmaya yeni başlayanlar için gayet nazik ve başarılı bir ürün. Ben sürekli rutinde bulundurur olduğum için belki % si daha büyük tonikler ile devam edebilirim. Fiyatları çok artmadıysa alınabilir bir ürün. 

Etat Pur yüz temizleme jeli, Nature Republic Green Derma 50 spf

Neutrogena Soothing Clear Yağsız Yüz Nemlendiricisi: Fena değildi ben üç beş kez denediysem eşim bitirmiştir. Yağlı his bırakmayan, yapış yapış olmayan hızlı emilen bir nemlendirici bulursa duştan sonra hemencik sürüverir. Bitene kadarda o kremden vazgeçmez. Yoğun nemlendiricilere asla tahammülü yoktur. Kullanımı konforlu, kokusu eh işte olmasa daha iyi olacak, orta halli bir market nemlendiricisi. Ben Neutrogena' nın daha iyi kremlerini tekrar tekrar almış kişiyim :) Yeniden bu çeşitini almam.

Anew Hydra Pro Vita-D Water Cream: Şu kremi ailemde ve çevremde kime aldırttıysam tekrar tekrar aldı. Anew serisindeki en güzel krem bence. Hafif, emilimi hızlı, yapış yapış his bırakmıyor. Konforlu kullanım, rahatsız edici koku yok. Nem tutma başarılı, akne sivilce yapmıyor daha ne olsun. Bir ara indirimde temsilci özel 30-35 TL'ye düşmüştü keşke o zaman stoklasaymışım dedirten krem. Şuan fiyatı 50-60 arası. Çok kuru ciltli kimse yok çevremde onun dışında her cilt sever bu ürünü :) Geçen seneden beri bizim evde biten dört ya da beşinci şişe bu. Yenisi açıldı yarım oldu bile =)

Nature Republic Green Derma 50 SPF: Aşkla bitirdim, keşke TR'de uygun fiyata bulup alabilsek. Birkaç hesap getiriyordu ama benim aldığım fiyatı 3-4 katını söylediklerinde koşarak uzaklaştım. Sürekli de birilerinden gidiyorsun bunu bana getirir misin diyip uğraştırmak istemiyorum kimseyi yoksa çoktan yedeklemiştim. Gerçi son 6 ayda doların geldiği durum, Türk Parasının değeri derken çoğu şeye elvada diyecek gibiyiz. Neyse karma ciltlilerin çok seveceği, beyaz iz bırakmayan çabuk yayılan bir ürün. Kullandığım dönem boyunca leke vs olmadım gayet memnun kaldım koruyuculuğundan da. Makyaj altında da rahatlıkla kullandım.

Gabrini Aloe Vera Moisturizing Lip Balm: Kokusunda değişiklik olduğu için atıyorum. Bir ara okulda hep cebimde taşıdım, ihtiyaç oldukça sürdüm. Nemlendirmesi başarılıydı. Benim dudaklarım normal, çok çatlak, kuru olan kişilere belki yeterli gelmeyebilir.

Incia Eye Lash & Eye Brown Natural Serum: Taşınma olaylarından unutuldu gidildi, 6 ay olmasa açıldıktan sonraki kullanım süresi denemeye devam edecektim, beklentim yüksekti bu kaş ve kirpik yağından. Kirpiği bilmem ama kaşta boşluklarıma etki eder gibi olmuştu. Deneyenlerin yorumlarını duymak isterim. 

Watsons Scinic Peeling Pad

Maskeler: Favorim Scinic Peeling Pad etkili bir ürün olduğuu düşünüyorum. Garnier Nem Bombası - Gece Kağıt Göz Maskesini ilk kez denedim, etkisi çok güzel, 15 günde bir uygulamak için alabilirim indirimde. Garnier Taze Karışım, Cica Mask ve Mizon Joyful Time Essence Mask Acerola 'da kendimi şımarttığım anlarda severek kullandıklarımdan oldu. 

SAÇ VE VÜCUT BAKIMI - BANYO ÜRÜNLERİ

Bitenler Duş Jeli, Deodorant, Diş Macunu Önerileri

Dermatech  Anti Hair Loss Shampoo: Saç temizliği, dökülmede azalma konusunda başarılıydı ama ense kısmında bu ürünü kullanınca sivilce oldu. Özellikle hem eşim hem ben denedik, ne zaman bu ürünle saç yıkasak o hafta ensede saç dibince bir sivilce, yara. Bırakınca da geçti. O nedenle içeriğindeki bir şey bize uygun değil diye düşünüyorum. Marka hediyesiydi, başkalarında yaşandı mı bu durum bilemiyorum ama tekrar bu sebepten dolayı almayacağım.

Duş Jelleri: Hepsi güzeldi, temizleme vaadlerinde başarılılar. Gratis Bee Beauty Kahveli biraz fazlaca yapay kokulu geldi. Diğer ikisini ara ara alıyorum zaten. Bee Beauty Coffeemania 'yı yenilenirse yine denerim yoksa tekrar almayı düşünmüyorum.

Deodorantlar: Rexona Men her ay 1-2 tane bitiyor. Bu Adidas' ı kendime almıştım indirimde denk gelip ama hiç beğenmedim ya Dove, Rexona çok daha başarılı.

Listerine Advanced White Alkolsüzü sürekli alıyoruz. 1 haftada bembeyaz dişler yapmıyor tabi ama ağız suyu olarak başarılı, ferahlık konusunda favorim.  

Signal White Now Extra Fresh: Beyazlık konusunda abartılarına katılmıyorum yine ama ferahlık, ağızda temizlik hissi açısından iyiydi. Favori diş macunlarım 100 TL bandını geçince, makul arayışlar içine girdim :D

Son ayların bitenler özeti bu şekildeydi. Haziran gibi evde bir temizlik, ayrıştırma olayına giderim. 2 yıldır makyaj eşyalarını kullanmadığım için atacak çok şey olacak gibi :)  Ortak bitenimiz veya kullandığınız bir ürün varsa aşağıda yorumlarda buluşalım.

Güzel günler,

İlke.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey