Ana içeriğe atla

EX NİHİLO FLEUR NARCOTİQUE EDP PARFÜM YORUMU

Ex Nihilo parfüm yorumu


Hayatınızda hiç herkesin mükemmel diye anlatıp durduğu, hakkında tek bir olumsuzluk duymadığınız - 'neredeyse tapılan'- fakat sizin bir türlü herkesin ne gördüğünü merak edip hangi taraftan bakarsanız bakın aynı şeyi bir türlü göremediğiniz oldu mu? Kimi zaman bir insanda böyle hissettirebilir fakat benim bahsettiğim bir parfüm: Ex Nihilo Fleur Narcotique Edp!

🌟 Üst nota: Litçi, Bergamot, Şeftali

🌟 Orta nota: Şakayık, Portakal Çiçeği, Yasemin, Petalya

🌟 Alt nota: Misk, Yosun, Odunsu notalar

ex nihilo parfüm uygun muadil

Ex Nihilo, Latince 'de emsali olmayan anlamına gelmekte olan Paris' te kurulmuş, niş parfümler üreten bir firma. Bu kokunun parfümeri olan Quentin Bisch, koku için şöyle bir cümler okumuştum: 'Baştan çıkarıcı, yeni nesil Paris kadınının vücut bulmuş hali.'  Fleur Narcotique EDP unutmadan unisex bir kokuymuş, bir erkekte nasıl olur hayal edemedim.

Bergamotun belirgin kokusu ile başlayan üst nota sıkıldıktan sonra farkedilir şekilde hissediliyor. İlk saatler net olarak sadece bunu hissediyor olmak beni rahatsız etti. Neden çünkü ben tamamen çiçeksi kokular kadını değilim. Daha sonra şeftali ve litçinin belli belirsiz, değip kaçan kokusunu aldım. Başta ne olduğunu kestiremedim notalara bakınca aaaa, evet şeklinde anlayabildim desem daha doğru olacak. Sonra yasemin, biraz portakal çiçeğinin ve diğer beyaz çiçeklerin bir buketinin kokusunu almaya başlıyorsunuz. Yasemini daha net anlasamda diğerleri tamamen beyaz çiçekler ama ne ki şeklinde kalıyor. Saatler sonra miskin çalıp kaçtığı denizin kenarında yürürken yaz akşamlarından kalma bir esinti ile gelen. yosunun kokusu geliyor burnunuza. Neredeyse meyvemsi ve odunsu kokular yok denecek kadar az hissediliyor. Ancak çok iyi burna sahip olmak gerek diye düşündürüyor beni. Bakalım Ex Nihilo Fleur Narcotique parfüm kullananlar bu yorumlarıma katılacak mı?

Eşimin yolladığı görseli birbirinden güzel beyaz buketlerden bazıları aklıma geliyor bu kokuyu düşündüğümde. Üstümde beni mutlu etmiyor belki fakat evin içinde oda kokusu misali kullanma fikri beni daha çok etkiliyor. Çünkü temiz koku, temizlik ferahlık kokusu, beyaz çiçeklerin banyonun mutfağın kokusu gibi. Ama günlük kullanacağım imza koku mu? Kocaman bir HAYIR.

Yukarıda da anlattığım gibi beyaz çiçekler ve temizlik kokularını bir parfüm alırken ilk sıraya kokuyorsanız kesinlikle imza kokunuz olabilir. Diğer durumlarda bu kokularla haşır neşir değilseniz koca bir hayal kırıklığı kalır size.

Ex nihilo fleur narcotique edp muadil

Instagramda Lust_perfume 'nin sahibi çok övünce ve önerisini çoğu kişinin beğendiğini bildiğim için tamam bu olsun demiştim. Doğal olarak beni tanımayan birinden, daha önce hiç duymadığım ama herkesin hayran kaldığı bir koku olduğunu duyup tercih etmem benim hatamdı :) Fakat Lust Perfume 'den eşim için satın aldığım Armani Black Code orjinali ile aynı kalitede ! Yeniden sipariş oluştururken kör atış şeklinde parfüm seçmeyeceğim, söz ! ;) Lust 'ın şişeleri klasik, etiket tasarımı basit ve şık, şişe kapakları ve fıs fıs kaliteli. 

Bu arada dolar almış başını giderken kaliteli, orjinali gibi ürün arayışınız varsa bence Lust Perfume şans vermelisiniz. Benim güvenerek alışveriş yaptığım bir üretici oldu kendisi. Gelecek ay yeni birkaç şey denemek aklımda. 

Beymen' de Ex Nihilo Fleur Narcotique' nin 50 mL boyunun 3.500 TL'ye satıldığını görünce, dudaklarımda ufuk çıkmış olabilir. Neredeyse asgari ücret kadar olan avuç içi kadar mutluluk istemiyorum :D Aynı 50 mL ürünü Lust Perfume instagram sayfasından 75 TL'ye satın aldım. 200 TL üzeri siparişim olduğu için kargo ücretide ödemedim. Tabi fiyatlar dolar uçmadan önceydi -sanırım Kasım başı gibi almıştım-, o nedenle artışların hammadde üzerindeki etkisini de düşünürsek bu fiyatın geçerli olacağını sanmıyorum. 

Ex Nihilo Fleur Narcotique kokusunu daha önce duydunuz mu? Peki Ex Nihilo parfümü denediniz mi? Sizlerinde düşüncesini duymak beni mutlu eder. Yorumlarınızı bekliyorum.

Mis kokulu günler!




Yorumlar

  1. Kokunun orjinalini denemeden yanlış bir yorumda bulunmuşsunuz bu bir. Muaidil olarak seçtiğiniz yerde doğru adres değil bu iki. Bence kokuyu yanlış kokladığınız için yanlış bir yorum olmuş başarılar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı biraz dikkatli okusaydınız neye hata dediğimi bilir yanlış bir yorum yapmışsınız demezdiniz bence. Kör atış bilmediğim bir parfümü denedim diyorum ve orjinalinin aynısı muadili bu parfüm demiyorum. Popüler bir parfümü denedim ve Lust Perfume' nin bu ürününü kendime yakıştırmadım. İyi okuMAlar :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey