Ana içeriğe atla

#BİKUTUBİTENLER - 68 EYLÜL

Karma yağlı ciltler için uygun fiyatlı rutin önerisi

   Sonbaharın ortaladığımız bugünlerde ben bu kez İzmir' e dönme telaşı içindeyim. Uzun zaman sonra İstanbul ile olan ilişkimizi kesebildiğimize halen inanabilmiş olmasam da toplarlanma telaşı ile pekte düşünmeye vaktim kalmıyor.

Son zamanda neler bitirdim hızlıca bakalım;

DERMOSKİN BE BRİGHT AYDINLATICI TONİK

1 - BİONNEX ORGANİCA SAÇ DÖKÜLMESİ KARŞITI ŞAMPUAN: Yazısı için ürün ismine tıklayıp okumanız yeterli. Fiyat performans olarak oldukça memnun kaldığım bir şampuan oldu. Tanışmam için marka gönderisi olarak yollanmıştı, yeniden alabilirim.

2- MİNEADERM LİGHTENİNG CLEANSER GEL: Sabun içermeyen bir temizleyici. Cildimi kurutmadı, germedi. Temizlik hissi için oldukça yeterliydi. Cilt tonunda denge sağladığını, canlı bir görüntü verdiği konusunda vaadini bence yerine getiriyor. İndirimli fiyata görünce alıp kullanabileceğim bir temizleyici. Açıldıktan sonra 12 ay içerisinde bitirmeniz gerekiyor. Bir iki pompa ürün yeteri kadar köpürüp, temizliği gerçekleştiriyor.

3- DERMOSKİN BE BRİGHT AYDINLATICI TONİK: Genel olarak tonik kullanmayı seviyorum. Bu ürünün içerisinde  vitamin C, panthenol, niacinamide, Hyaluronic acid, Glycrrhiza Glabra gibi ilgi çekici içerikler bir arada bulunuyor. Su bazlı, alkol ve parfüm içermeyen bir tonik. İlkini ben satın almıştım daha sonra bir eczane firmasının PR kutusunda aynısı çıktı. Şimdi onu açtım kullanmaya devam ediyorum. Tekrardan satın alabilirim. 

ANEW HDYRA PRO VİTA D WATER KREM DENEYENLER

4- ANEW HDYRA PRO VİTA-D WATER CREAM: Avon' a ait nemlendirici kremleri pek denemem. Sadece anew serisini kaliteli buluyorum. Bu da beni şaşırtmadı, yağlandırmadan, yapış yapış his vermeden, hızlıca emilerek istediğimi yerine getirdi. Uygun fiyatta denk gelirsem kesinlikle ikinci defa alabilirim. Bence bu kreme yağlı, karma ciltler bir şans vermeli.

5- VİCHY SLOW AGE KREM: Probiyotik türev içeren ilk kullandığım krem. Çok çok beğendiğim bu kremi de uygun fiyata görürsem kesinlikle tekrar almak isterim. Vichy Slow Age nemlendirici krem sevgili Blogluyorum Gökçe 'nin yılbaşı hediyeleşmesindeki hazırladığı kutumdan çıkmıştı. Canlanmış, nemli, sıkı bir cilt hissi vermesini sevdim. Karma, normal, kuruya dönük karmalar oldukça sevecektir.

6- HC VİTAMİN C SERUM: Bunu detaylıca anlatmak için storyler, fotoğraflar çektim ama aylardır kullanup bitirmeme rağmen paylaşma şansım olmadı. Halbuki ürünü satın alıp deneyen ilk bloggerlardanım :( Fiyat/performans olarak çok çok başarılı. Kesinlikle tekrar alırım fakat kokusu bir tık rahatsız edici. Ben çok sorun yaşamadan kullandım ama koku hassasiyeti olana itici gelebilir. Yeni evime yerleşeyim, yıl bitmeden bir özer yazısı eklersem indirimde alacaklara bir faydam dokunabilir :)

7- CELENES BY SWEDEN  DRY TOUCH SUNSCREEN FLUİD SPF 50: Karma cildimde bahar, yaz aylarında kullandığım başarılı bir güneş kremiydi. Cildimde beyaz iz bırakmadı, yağlandırmadı, çabuk yayıldı. Yapısı ne kalın ne çok akışkan yoğun görünse bile hemen tende yayılıyor. Makyaj altında da sorun yaşatmadı, tazeleme yaparkende. Fiyat olarakta uygundu ama bu seneki zamlar ile şu an ne durumda hiç bilemiyorum.

8- AVON CARE TEMİZLEYİCİ TONİK - GÜL SUYU: Performansı beklediğimden biraz daha iyi çıktı. İçerisinde parfüm var, gerçekten gül suyu değil muhtemelen ürün içeriği. Kurutmadı, germedi ve arındırma vaadini yerine getirdi. Farklı bir gül suyu ile yola devam ederim.

9- CELENES BY SWEDEN EYE CONTOUR BALM: Göz kremi kullanma özürlü müyüm? Evet, alıyorum ama diğer cilt bakım ürünlerindeki rutin kullanım düzenine hiç uyamıyorum. Genelde göz kremlerinin 3-6 ay açıldıktan sonra ömrü var ve ben hep yarım olmadan çöpe yollamış oluyorum. Bu da o şekilde çöpe gidiyor... Nemlendirmesi çok başarılıydı, sevdim.

10- GARNİER NEM BOMBASI KAĞIT GÖZ MASKESİ: Nemlendirme hissini beğendim. Buzdolabından çıkarıp kullanınca verdiği etkide başarılı. Gözaltım şiş olduğu zaman denediğimde hafif bir etki sağladı. Koyu halkalar için yorum yapamayacağım. Yeniden alıp kullanabilir.

11- HALFMOON BRİGHTENİNG EYE PATCH: Koyu halkalar için etkisi var diyemem fakat aydınlatıcı etkisi var, nemlendirme hissi orta, güne başlarken yorgun göz altlarınızda farklılığı hissettirebiliyor. Farklı çeşiti varsa deneyebilirim.

12- CELENES BY SWEDEN  DRY TOUCH SUNSCREEN FLUİD SPF 50: Karma cildimde bahar, yaz aylarında kullandığım başarılı bir güneş kremiydi. Cildimde beyaz iz bırakmadı, yağlandırmadı, çabuk yayıldı. Yapısı ne kalın ne çok akışkan yoğun görünse bile hemen tende yayılıyor. Makyaj altında da sorun yaşatmadı, tazeleme yaparkende. Fiyat olarakta uygundu ama bu seneki zamlar ile şu an ne durumda hiç bilemiyorum.

13- NEUTROGENA AGELESS BOOST KIRIŞIKLIK KARŞITI HİDROGEL GENÇLİK MASKESİ: Tabi ki tek maske ile gençleşmedim. Böyle şeyleri saçma bulurum hep fakat nem hissi başarılıydı. Ertesi gün bile cildimin daha nemli olduğunu hissedebiliyorum Neutrogena Hidrogel maske çeşitlerini kullandığımda.

alberto sego perfume la vie est belle kullananlar

14- ALBERTO SEGO PERFUME - LANCOME LA VİE EST BELLE: Kalıcılık ve koku çok başarılıydı. 1 senedir kullandığım bu ürünün sonuna geldik. Markadan farklı bir ürün alıp deneyebilirim. Parfümün blogta detaylı yazısı var renkli ismine tıklayarak yazıya ulaşabilirsiniz.

15- AVON SECRET ATTİDUTE VÜCUT SPREYİ: Kokusunun tama olarak ne olduğunu kestiremediğim bir vücut spreyi. Mayhoş  kokusu ne hoşuma gitti ne de çok kötü. Koku kalıcı değil, vücut spreyinin öyle bir vaadi de yok gerçi. İndirimde 10 TL aldığım üründen çokta bişey beklememek lazım :D

Kutuda gördüğünüz çoğu makyaj ürününü severek kullandım. Özellikle rujlar çok çok başarılıydı. Hepsini severek kullandım ama tarihlerinden dolayı atmak zorunda kaldım. Huncalife fondötenide çok beğendim ama ürünü o kadar geç açtım ki kullanım tarihi neredeyse geçmek üzereydi. Miniso ojeyi de beğendim, yarısından azı kaldı yapısı bozulduğu için atıyorum.

Vitamin olarak bu yıl ağırlıklı olarak ZADE VİTAL ürünleri aldım, memnunum. Yenilerini taşınır taşınmaz sipariş edeceğim.

Son zamanlarda biten ürünler bu şekildeydi. Çoğu severek kullandığım tekrar alacağım ürünlerden oluşuyor. Sizlerin içlerinde denedikleri var mı? 

Bakımlı günler dilerim,

İlke.




Yorumlar

  1. baya ürün bitmiş bazılarını ben de kullandım özellikle celenes ürünlerini severim ama dediğin gibi güneş koruma faktörlü ürünlerinin fiyatı çok arttı bu ara yine de indirimde falan alınır..

    YanıtlaSil
  2. Celenes'in kullandığım çoğu ürününden ben de memnun kalmıştım. Bionnex şampuanla ilgili de seninle aynıymış yorumlarımız. Sevmiştim ben de.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey