Ana içeriğe atla

HİJYEN SİLAHLARIM TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - 15

Bugün yaşam blogunun biten kategorisinde temizlik ürünlerinden sizlere bahsetmek için ayırdıklarım var. En son hijyen silahları yazımı okumak isterseniz renkli yere tıklayıp okuyabilirsiniz. O yazıda da Jeden Tag, Sır Bulaşık Makinesi ilacı ve Cif Perfect Power Yağ Çözücü Sprey gibi güzel ve yeni hijyen ürünlerinden bahsetmiştim. 

Haydi başlayalım;

Perwoll Sıvı Deterjan, Yumos Yumuşatıcı, Marc Makine Temizleyici

PERWOLL Yenilenme & Onarım: 16 Yıkama olan bu ürünü Gratis indiriminde Yumoş ile 2'li şekilde çok cüzi bir fiyata almıştım. Perwoll' den genel olarak eskisi kadar memnun değilim. Mesela siyahlar için olanı artık hiç beğenmiyorum. Formülü yenilenene ya da  yeni bir çeşiti çıkana kadar tekrar almayı düşünmüyorum. Fakat bu çeşitini oldukça beğendim. Özellikle kışlıklarda şişe şişe kullandım. Sanırım bununla birlikte 3 şişe bitirmiş olmalıyım. Bitti yerine farklı şeyler düşünüyorum fakat indirimde yine alabilirim.

YUMOŞ Extra Yabani Orkide & Yasemin: Kokusu ve yıkandıktan sonra misler gibi kokusu dışında çamaşırda farkedilir bir yumuşaklık bıraktığı için son zamanlarda Yumoş'a döndüm. Hatta evde çamaşır deterjanıı çok diye almadım ama yeni çıkan Yumoş Çamaşır Deterjanını merak ediyorum. Bunun yedekleri var.

MARC ÇAMAŞIR MAKİNESİ TEMİZLEYİCİSİ: 3-4 ayda bir kullanıyorum. Özellikle makine lastikleri bu sayede daha temiz kalmaya başladı diye düşünüyorum. Bir ara fiyatı uçuktu şimdilerde daha iyi fiyatı diye hatırlıyorum.

heitman, incia sıvı sabun, daycare sıvı sabun

M Sıvı Bulaşık Deterjanı Nar Kokulu: Kokusu hoş rahatsız etmiyor; köpürmesi de güzel temizlemesi başarılı olan bir deterjan. En azından X markaları gibi ellerimi tahriş etmiyor. İster istemez eldivensiz bulaşığa girmek zorunda olduğum zamanlar oldu, oluyor da. Son bir kaç ayda neler yaşadım... O yüzden fiyatı da uygun almaya devam ederim.

HEITMANN BIO SCHNELL ENTKALKER - heitman hızlı kireç çözücü- Birçok makinede kireç çözücü olarak kullanılabilen Alman markası bir ürün. Gratis indirimi ile almıştım. Kettle da denedim ve başarılı bir ürün. Koku yapmıyor, bazı ürünler kullandıktan sonra bir süre suyun tadını bozabiliyor ama bu  üründe bunu yaşamadım. Tekrar alabilirim.

INCIA Zeytinyağlı Doğal Sıvı Sabun: Eşimin favorisi olan sıvı sabun. Kokusu gerçekten doğal ve çok hoş. Benim ellerimde hafif böyle gergin bir his bıraktı yıkadıktan hemen sonra fakat eşimde öyle bir durum olmadı. İndirimde veya kampanyalı bir sette görürsem tekrar alırım.

DAYCARE Sıvı Sabun Çiçek Tazeliği: Elleri kurutmadan temizleyen, güzel köpüren bir üründü. Kokusu da hafif ve hoştu. Farklı kokularını deneyebilirim.

Highgenic Sirkelim, Finish Parlatıcı

Highgenic Sirkelim: Limon kokulu olan ürün mutfak tezgahında, kahvaltı yemek öncesi sonrası masa temizlerken ve günlük mutfak lavabosu temizliğinde vs sık sık elimin gittiği ürün oldu. Oldukça memnun kaldım. Bittikçe alıyorum zaten.

Finish Parlatıcı: Pril bittikten sonra ondan bulamayınca bunu almıştım. Gayet başarılı. Yine bunu ya da prili almaya devam ederim. Kurutma performansında başarılı bir etkisi var bence.

Jeden Tag Mikrofiber Temizlik Bezi: Valla çok çok çok iyi bir bez. İz, tiftik bırakmıyor, güzel toparlıyoru.Kuru da ıslakta başarılı, lekede kalmıyor yıkayınca geçiyor. Mutfak için almıştım. Yine indirimde depolu şekilde alacağım.

Finish Powerball Quantum: Son günlerde bu şekilde kapsül olupta kullandığım en iyisi diyebilirim. Yaklaşık 6 aydır 2-3 kez bu üründen alıp tükettim. Yalnız ben büyük Gross marketten çok uyguna alıyordum şimdiki fiyatları çok çok artmış. Uygun fiyatlı beğendiğim alternatiflere dönebilirim.

Vissmate Extra Hijyen Çam Ormanları

Vissmate Extra Hijyen Çam Ormanları: Vissmate ilk çıktığı günden beri severek kullandığım bir çamaşır suyu. Artık küçükleri kesmeyince 5L alıp, küçük şişelere boşaltarak kullanıyorum. Hem hemen bitmiyor hem ekonomik hem de sürekli kullandığımız çok amaçlı bir ürün. Türk markası olup, başarılı temizlik ürünleri olan bir marka bence. Yine alırım ama evdekinin varlığını unutup markette indirimde görünce başka marka almışım. Bitince duruma göre artık :)

Bu ay biten temizlik ve ev hijyen ürünleri bu şekildeydi. Paketlerin hepsi her zamanki gibi geri dönüşüme yollandı. Yerine aldığım ürünler ve yedekler açıldı. Sizlerde durumlar nasıl? Benim gibi yeni keşifleriniz var mı? Favorilerinizle birlikte yazıya yorum bırakmanızı bekliyorum.

Sağlıkla kalın,

İlke.

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey