Ana içeriğe atla

#BİKUTUBİTENLER 66

Merhabalar,

Uzun zamandır bitenleri yazmamışım. Aslında şu an okuyacağınız ürünler Ocak ayının bitenlerine ait ve bir sürü yeni biten birikti.  O nedenle yenilerini girmeden önce hızlıca eski bitenlerden bahsedelim:

Nivea Yatıştırıcı Yüz Yıkama Köpüğü , Nivea Saf su, badem yağı,

DERMOSKIN FACIAL CLEANSING FOAM YÜZ YIKAMA KÖPÜĞÜ: Burada çok detaylı bir inceleme yapamam. Ürün yazısı için istek gelirse olabilir. Argania Spinosa Kernel Oil ve Panthenol içeriyor; cildin bariyerini güçlendirme ve nem vermede başarılı ikili.  İçeriğinde ECOCERT sertifikalı temizleme ajanları yer alıyor. Deneyim sonucumda söyleyebileceğim şey cildimi germeden temizliyor olması. Kurutmadan temizlemesi benim hoşuma gitti. Bu ürün marka tarafından geçen sene denemem için yollanmıştı. Ancak sıra geldi :) Marka etkin içerikler ile dermokozmetik ürünler üretiyor ve ilgimi çektiği için kendime uygun birçok ürününü eczaneden aldım. Dermoskin ürünleri için bir inceleme haftası yapsak yeridir.

NIVEA YATIŞTIRICI YÜZ YIKAMA KÖPÜĞÜ - SAF SU BADEM YAĞI: Bu ürünü denemem için kız kardeşim getirdi. Yaklaşık 2 parmaklık bir ürün vardı ama haftalarca denedim diyebilirim. Fiyat performans olarak sevilecek bir ürün. Benim cildim karma, kışları kuruya dönebiliyor. Ben sevdim ama bitene kadar tamamını ben kullansaydım farklı düşünür müydüm, sanırım hayır. Yüz yıkama jelleri için çoğu dermatologun görüşü klasik bir temizleme jelinin yeterli olduğu. Asıl bakımı bundan sonraki ürünler ile sağlayabileceğiniz. Çünkü kaç dakika yüzünüzde kalıyor ki? Leke bakımı yapsa ne yazar? Aksi kanıtlanana kadar mantıklı bulduğum bir düşünce bu. Yüzünüzü germeyen, bariyerini bozmayan bir yüz yıkama jeli bulduysanız almaya devam edin ;) 

Anew Hyaluronik Asit Serum Deneyenler

MIZON MULTI FUNCTION FORMULA SNAIL REPAIR PERFECT CREAM: Ayıldım bayıldım, eşimde çok beğendi :D Yapısını sevdi mi yapışır o ürüne. Onun için içeriği, markası falan önemli değildir. İyi nemlendirsin, yapış yapış yağlı yağlı hissettirmesin yeter. Çok beğendi o nedenle. Yumoş yumoş cilt etkili krem diyorum. Tekrar alınacaklar arasında aklıma yazılan ürünlerden oldu.

ZIAJA ROSE BUTTER MOISTURISING DAY CREAM: Ürün aslında kuru ciltler için. Kışın kuraya dönük olabiliyor cildim o günlerde çok işe yaradı. Kil maskesinden sonra, retinolden sonra nemi yüksek istediğim zamanlarda kullandım. Eşimde yine beğendi. Zaten bizim spf' siz tüm nemlendiricilerimiz beğenildiyse birlikte kullanılıyor. SPF içeren nemlendiricileri beyimiz pek beğenmiyor. Fiyat/performans ürünüydü Ziaja. Aşırı beklentim yoktu, Watsons süpriz kutusundan çıkmıştı. 

ANEW CLINICAL ANTI WRINKLE PLUMPING CONCENTRATE 1.5 % PURE HYALURONIC ACID SERUM: Instagram ' da bahsettiğim üründü. Şöyle bir zihniyet var aa avon mu kullanıyorsun? Aslında onlara pazardan veya iki ünlünün kullandığı hiçbir değeri olmayan ürünleri mi kullanıyorsun diyen yok tabi :D Kız kardeşim İzmir' de çok bilinen şubeleri olan bir güzellik merkezine düzenli olarak cilt bakımına gider. Sürekli gittiği için estetisyen cildinin gidişatını da takip ediyor farkın son zamanlara göre çok olduğunu farkedip, cilt nem seviyesinin yükseldiğini söylüyor. Daha önce bir ölçümde düşük olduğu için oradan çeşitli markaların ürünlerini falanda alıp kullanmıştı. Neyse rutine en son eklediği ve düzenli kullandığı üründe buydu. Estetisyen sorunca bunu kullandığını da söylemiş, o da ay onu kullanmayın şeklinde bir tepki vermiş. Bir seruma 300-500 verince sorun yok, etki gözlemlemeyince sorun yok ama Avon denilince neden bu kadar büyük sorun? Bunu bir türlü anlayamıyorum... Neyse bu serum yenilenmiş %5' lik versiyonu çıkmış. Şimdi elimin altında var henüz açmadım ama kardeşimden dolayı etkisi konusunda meraktayım.

hc care kırışıklık karşıtı nemlendirici krem deneyenler

HC ANTI WRIKLE KIRIŞIKLIK KARŞITI GÜNLÜK BAKIM KREMİ: Fiyat / performans ürününü diyerek başlamak isterdim ama verdiğiniz fiyatın üstünde bence etkisi. Bu markanın nemlendiricilerini çok beğeniyorum. İçeriğinde argireline, matrixyl 3000, hyaluronic acid, vitamin C&E, Resurrection Plant gibi maddeler var. Kırışıkları açtı şöyle yaptı diyemem bundan muzdarip olanlara sormalı ama kırışıklık karşıtı olarak güzel nem veriyor, sabah uyandığınızda canlı , yağlı yağlı olmayan bir cilt ile uyanıyorsunuz.

flormar xl eyeliner pen deneyenler

PHYSICIANS FORMULA EYE BOOSTER MASKARA: Güzellikcok.com sitesinden yaptığımız alışverişte hediye gelmişti. Fırçasını falan beğendik ama ürün çok kuruydu pek kullanamadık, üzücü.

FLORMAR XL EYELINER PEN: Bunu beğenen var mı acaba? İndirimli diye deneyelim dedik kupkuru çıktı. Resmen çöpe gitti desem yeridir.

Adidas victory deo spray kullananlar
AVON MAN EDT: Baharatlı ve taze kokuları sevenlerin beğeneceği bir kokuydu. Bahar, yaz gelmeden tam mevsiminde bitti. Detaylı inceleme yazım vardı, ürünü merak ediyorsanız başlığına tıklayarak okuyabilirsiniz.

AVON BLACK SUEDE SPORT: Black Suede Touch değil hiçbir çeşiti, bizimki bunun için isyanda. Her Avon katalogu gördüğünde ya da markanın reklamına falan denk geldiğimizde bunu söyler. Söyle niye gittin ? Neyse Allah'tan Armani Black Code üretimde, onu bulamazsak isyan büyük :D

ADIDAS VICTORY EDITION DEO BADY SPREY: Adidas iyidir diye almıştım ama günlük korumasını hiç beğenmedi eşim. Tekrar alınmayacak.

elseve bye bye makas sıvı saç kremi

DAYCARE ZEYTİNYAĞLI ŞAMPUAN: Eşimin son favorisi, sanırım bu biten ya 3. ya 4. şişe. Markanın keratinli şampuanı da çok güzel, bundan önce uzun süre onu da kullandı.

SCHWARZKOPF GLISS BIO-TECH RESTORE SIVI SAÇ KREMİ: Kokusu muhteşem, kız kardeşimin son zamanlarda severek kullandığı banyo sonrası saç ürünüdü. Bende kalmaya geldiğinde kalanı denemem için bana bırakmıştı. Saçı güzel açıyordu genel olarak schwarzkopf ürünleri zaten başarılı.

ELSEVE BYE BYE MAKAS SAÇ BAKIM KREMİ: Birkaç şişe bitirdim. Sevdiğim bir üründü detaylı videosu youtube sayfamda var. Merak edenler Elseve Dream Long ürünleri ile ilgili videoma bakabilir. Elseve' in en favori ürünü benim için Mucizevi Yağ Saç Bakım Kremi halen. Biraz sıkıldığım için yeni çıkan başka ürünlere bakacağım fakat elimdeki açık ve açılmayı bekleyen birkaç üründen sonra.

en iyi duş jeli



PURE LINE DUŞ JELİ VANİLYA & HİNDİSTAN CEVİZİ: Duştan çıktıktan sonra bile 12 saat kadar kalıcı koku vaadi olan bir duş jeli mi? Vaade bakarak alırsanız yanılırsınız ama kokusu, temizliği güzel. Cildi kurutup germiyor. Hafif bir kokusu oluyor ama çok kısa sürede gidiyor. Kokusu da bayıcı, itici şekilde değil. Temizliği açısından sevdim. 

İPEK ORKİDE BANYO & DUŞ JELİ:  Yine güzel kokusu olan bir duş jeli. Baymayan çiçeksi bir kokuya sahip. Kalıcı bir kokusu yok. Kremsi bir yapısı var jelin. Germeden, kurutmadan temizleme işini yapıyor. O nedenle beğendim ve 2020 'nin favori 5 duş jeli yazısında bahsettim.

HOBBY FRESH CARE DUŞ JELİ - ORKİDE: Markanın daha önce beyaz sabunlusunu kullanıp bayılmıştım. Onu bulamayınca bu duş jelini almıştım. Açıkcası orkideli ürünü, beyaz sabunlusu kadar sevmedim . Kesinlikle favorim beyaz sabunlu olanı.

gillete tıraş bıçaklarının en iyisi hangisi, gillete deneyenler

GILLETTE VENUS SWIRL 5 BIÇAKLI TIRAŞ BIÇAĞI: Gillette Venüs 'ün birkaç ürününü çok sevdim ve tekrar tekrar alıyorum. Onlardan biri de bu. Mesela Venus Spa Breeze' de çok beğendiğim bir çeşiti, üzerine tıklayıp detaylı yazısını okuyabilirsiniz.

deluxe maxx saç boyası siyah

SPLAT EXTREME WHITE DİŞ MACUNU: 2020' nin favori ağız bakım ürünleri yazısında bahsetmiştim. Yeni oluşan diş taşlarının bi kısmını temizlemesi beni şaşırtmış ve başarılı bulduğum ürünler arasına özellikle bu yanı ile girmişti. Ben bir splat lover 'ım sanırım.

DELUXE MAXX SAÇ BOYASU 1.0 SİYAH: Denebunu kutumdan çıkmıştı. Aslında çevremde verebileceğim biri olsa verirdim. Ama olmayınca hadi deneyelim dedim :D Saçlarımın doğal halini seviyorum ve sürekli boyamayı asla düşünmüyorum. Bu ürün için diyebileceğim, tek tük beyazlarımı kapattı. Saçlarımı sertleştirmedi, boya sonrası ekstra dökülme vs yaşamadım. İçinden çıkan bakım yağı ve krem çok hoştu. Boyarken çok kimyevi bir kokuda yoktu. Sürekli saç boyayanlar bence şans verebilir.

c vitamini kullananlar, hangi efervesan c vitamini daha iyi

VİTAMİNLER: Apexis ve Redoxan markasına ait C vitaminlerini kullandım. Özellikle okula gitmem gerektiği günlerde daha dinç, zinde hissedebilmek, hastalıklardan korunmak adına kullandım. Normalde de kışları ekstra önem verdiğim vitamin desteği günümüzde şart oldu. Tabi ki kafanıza göre kullanmamanız lazım biliyorsunuz her şeyin fazlası zarar! Aldığım vitaminler genellik çinko, D vitamini ile birlikte olan çeşitlerden seçiyorum. Şu an son eczane alışveriş ile aldığım Zade Vital markasına ait olanları kullanıyorum.

CAUDALIE HAND AND NAIL CREAM: Defalarca bahsettim seviyorum, online alışverişlerde indirimde gördükçe alıyorum.

CETTUA HALFMOON BRIGHTENING EYE PATCH: Etkisini beğendiğim bir üründü. Kullanmadan önce dolapta bekletiyorum. Soğuk soğuk göz altlarına koyup bekletiyorum iyi geliyor. Genetik göz altı morluğu, yatkınlığı varsa herhangi bir maskeden umut beklemeyin bence. Fakat uykusuzluk, düzensizlik bundan kaynaklı şişlik vs için etkili ürünler bulabilirsiniz.

ETAT PUR acide salicylique 2%: Yani yorumlamam için 2 ml ürün yollayan ETAT PUR'cum ile geçen senelerde tanışmıştık. Alerji yapmadı, şu an Cyrene ürünleri satın aldım yine onun salisilik asit içeren ürünlerini kullandığım için tam boyunu almadım. Belki ilerde alırım, inceleriz, ne dersiniz?

MIZON SNAIL REPAIR INTENSIVE BB CREAM SPF 50 PA+++ : Testerı beğendim, tam boyunu düşünebilirim ama bu devam eden maskeli günlerde açıkçası makyaj yapmıyorum. Bir ara maskara  vs kullanıyordum onu bile bıraktım inanın. O nedenle güzel günlerde unutmazsam alabileceğim bir ürün bu :)

Bir bitenler yazısı da böyle geldi geçti. Ortak bitenlerimiz, sevdiklerimiz var mı peki?  Görsellerde kullandığım mum ve makromeler bana ait. Instagram sayfamız  '' @bimumcandles '' ya da dolap hesabımız '' @bimumcandless '' hesaplarından ürün çeşitlerimize ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,

İlke.





Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey