Ana içeriğe atla

BİTENLER OCAK VE ŞUBAT AYI #61

bitenler blog, bitenler yazısı, biten ürünler, bikutubitenler

Yazmayı ve okumayı sevdiğim bitenler blog yazısına hoşgeldiniz ! Bu kez iki ayın bitenlerini tek bir yazıda okuyacaksınız. Genellikle bakım ağırlıklı ürünleri bitirdiğim bir ay oldu. Mavi renkli başlıkların her biri güzellik blogumda daha önce incelemesini uzun uzun yazdığım ürünler olduğu için tıklayarak detaylarına bakabilirsiniz. Hemen gelin kozmetik blogumda bitenleri incelemeye başlayalım;
nature republic, dermaplus md, dermacover bb krem, maskara, eyeliner, golden lady, oriflame, tender care, infaillible kalıcı ruj,

Renkli kozmetik bitenlerim uzun zaman sonra bu kadar çok, kendim bile şaşırdım bitenler yazısında bu kadar çok renkli kozmetiği bir arada görünce :))

Dermaplus Md Dermacover Minerals spf 30 Blemish Control BB Cream: Bendeki rengi pearl 'di. Bb kreme göre oldukça yoğun bir kapatıcılığa sahipti. Yapısı yoğun olduğu için nemli süngerler hızlı uygulama yapmak en başarılı etkiyi veriyordu. Kapatıcılığının muazzamlığı dışında kalıcılığı, üzerine sürdüğüm diğer ten ürünleri ile iyi anlaşması sayesinde oldukça başarılı bir bb krem olarak listemde yer etti. %2 salisilik asit içeriği ile mat bir görüntü vermek ve gözenekleri sıkıştırmak gibi bir vaadide var. Mat görüntü veriyor, yine de bitişinden dolayı pudra ile T bölgesine hafif bir geçiş yapıyordum fakat gözenek sıkıştırma vaadi için yorum yapamayacağım. Ama uygulama sonrası gözenekleri belirginleştirip, ben burdayım demiyordu o konuda da başarılıydı. 28.3 gr olan ürün 200 TL civarında. Rengimi stokta görürsem, birazcıkta indirimde olursa yeniden alabilirim.

Loreal Paris Infaillible 24H Ruj - Violet 209: Renge bir kalıcılığa ikinci kez bittim. Olumsuz yani bu rengi bulmak çok zor, bulursanda fiyatı 75-80 TL arasında. Şu içinde kalan ama fırçaya gelmeyen kısmı ah kullanabilsem....Öyle işte ah bir bulsam =)

Golden Lady Natural Lipstick 75: Aslında bitmeye yakındı. Fakat kaç zamandır çekmecemde olduğunu unuttuğum bir ruj. O nedenle yollarımı ayırıp, yenilere yer açıyorum.

Avon Mark Big & Extreme Maskara: Kirpikleri yapıştırmadan tarayan, güzel siyah bir maskaraydı. Ultra bir hacim veriyor diyemem ama uzatma ve belirginleştirme bakımından oldukça başarılı. Günlük maskara olarak kullanıma uygun. Tüm gün rahatlıkla kalıyor. İlerleyen zamanlarda maskara kurumaya başladığında kullan sonrası maskara yüzüme dökülme yaptı. 3 ay kullanım ömrü var fakat 2 ayda ortalama bu şekle geliyor. Ben tekrar alabilirim.

Avon True 5 In One Lash Genius Maskara : Sanırım ilk geldiği günden beri elimden düşmeden kullandığım bu ürünü 2 ay gibi kısa sürede bitirdim. Zaten maskaranın ömrü 3 ay olduğunu düşünürsem, hiç fena değil. Detaylı yazısı, tek kat, iki kat uygulamaları fotoğraflı olarak blogta mevcut. Okumak için ürün ismine tıklayabilirsiniz.

Avon True Colour Glimmerstick Likit Eyeliner Kalem: Güzel, kopkoyu olmasa da fena olmayan bir siyahlığı vardı. Sürümü ve temizlemesi kolaydı. Tek olumsuz yanı çabuk bitmesi. Yerine NYX Ink almayı planlıyorum, deneyen var mı? Beaulis eyelinerı stokta bulamadığım için NYX' e bakacağım sanırım. Bu tarz uygun fiyatlı beğendiğiniz eyeliner varsa  önerinizi bekliyorum.

Tender Care Almond:
 Kim bilir ne zaman aldım, ne zamandır açık. Çok fazla ürün denemenin bu kısmı kötü, arada ürünler unutulmaktan ya bozuluyor ya tarihi geçiyor. Bayadır açık olduğunu bildiğim için riske atmamak adına atıyorum. Tender Care ürünleri özellikle dirsek ve ayak bileklerindeki kuruluklarda çok işe yarıyor. Nasır gibi olan bilek kemiğimdeki yeri yumuşacık, mis gibi deri haline getirdiği yıldan beri gördükçe alırım.

kore ürünleri blog, korendy alışverişi, justinbeauty, kore kozmetiği, güzellik blogu,

Nature Republic Aqua Combination Watery Cream: Seni Kore 'den aldıran aklımı öpeyim :D Vallahi bu kadar doğru bir tercih yaptığım için kendimi kutluyor, tek kutu ürün aldırdığım için yine kendimi kınıyorum. Detayını özel yazısına saklıyorum. Karma cildime iyi gelen bir üründü, pilot kuzenim erkek olmasa sürekli bir şeyler isterdim ama abimi sıkmamak için şimdilik susuyorum :D

celenes, ziaja, neutrogena ürün yorumları

Neutrogena Skin Detox Üç Etkili Micellar Water: Büyük bir misel su karşılaştırma videosu çekmek istiyorum. Zaman yaratırsam orada detaylı bahsedeceğim. Genel olarak başarılı bir ürün fakat makyajı tamamen temizleme beklentiniz varsa o kadar da değil. Makyajın fazlasını, kabasını güzelce alıyor. Suya dayanıklı maskaralarda başarısı çok iyi değil ortalama. Şimdilik tekrar almayı düşünmüyorum.
Neutrogena Hydro Boost Üç Etkili Micellar Water: Bence derinlemesine temizlik ve suya dayanıklı makyaj temizleme konusunda yüksek bir başarısı yok. Günlük makyajda gözde maskara kaynaklı kalıntılar olabiliyor. Skin Detox ile kıyaslardan verdiği nem hissi daha çok. İhtiyaç dahlinde yine alabilirim.
Celenes by Sweden Thermal Cleansing Foaming Gel: Celenes 'in Termal yüz yıkama jelini Haziran aylarında ürün daha Türkiye 'de yeni satılmaya başladığında almıştım. Uzunca bir süre severek kullandım. Dönüşümlü 2 ürün kullandığım için Ocak ayının başlarına kadar yetti. Kurutmuyor, germiyor, nazikçe temizliyor. Hem elimde açık bitmek üzere olan iki ürün daha var hem de farklı 3 ürün denemem için beni bekliyor. İkisini daha bitirirsem, indirimde bulduğum an hemen alacağım. Denememiş olanlara kesinlikle fırsat vermelerini tavsiye ediyorum. Rossmann ve Eve Shop 'larda ürünü bulabilirsiniz.

Ziaja Manuka Tree Purifying Astringent Face Tonik

Ziaja Manuka Tree Purifying Astringent Face Tonik: Geçen seneden beri severek alıyorum. Bu ayki Watsons indiriminde bulabilseydim Manuka Ağacı Yaprağı Özlü Tonik yenilenecekler listemdeydi. Fakat aynısını bulamayınca bu kez Ziaja 'ya ait başka bir tonik aldım. Bu ürünü yağlı&karma ciltlere, gözenek, akne gibi sorunları olan ciltlere öneririm.  Fiyat/performans olarak oldukça başarılı.

Rituel de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı: Her bitenlerde söylüyorum en beğendiğim, işini en iyi yapan. Fiyatıda makul, rahatlıkla Bim veya File marketlerde bulabiliyorsunuz.

Watsons Nose Pore Strip Deep Cleansing: Watsons ödüllerine aday bu ürünü daha önce denememiştim. Oylama yaparken dikkatimi çekti hazır Rituel de Beaute bandımda bitiyorken almıştım. Hiç fena değil ama diğer rakibini geçercek kadar mı tam da emin değilim. Bir karşılaştırma yapayım diyorum.

Avon Care Radiant with Rose Sheet Mask: Tek kullanımlık kağıt maskeleri seviyorum. Hydro gel ya da klasik kağıt maskelerden maskesinin kalitesi biraz daha düşüktü. Direk katlanıp paketlendiği için yönünü ayarlarken biraz akıtıyorsunuz ürünü. Onun dışında yüzüme rahatlıkla oturdu. Göz kısmı biraz daha geniş olsa süper olurmuş. Etki olarak canlı, yumuşak, temiz bir cilt bıraktı. Alerji falan yapmadı. Birkaç gün gerçekten daha canlı ve parlak göründü yüzüm. İçerisinden çıkan fazla sıvı ile hazır maske kağıtlarınız varsa sıvıyı kaba koyun birkaç gün sonra rahatlıkla 1 kez daha maske yapabilirsiniz.

Elseve Dream Long Yeni Buhar Maskesi: Etkisini youtube sayfamda anlatmıştım. Oldukça memnun kaldım. Sadece etkisinin daha uzun süreli olmasını beklerdim. Benim saçlarımda etkisi maksimum 1 hafta. Onarım etkisi için birkaç kür daha uygulayıp konuşalım. Tekrar alacağım.

Avon El Kremi: Nemlendirmesini sevdiğim kadar kokusunu da çok beğendim. Elimde yedek vardı, anneme verdim. Deneyeceklerim bitsin, yine alırım!

Molped Daily: En uygunlarında ve işe yararlarından birisi bu günlük ped. Bittikçe en sık aldıklarımdan.

Sleepy Make up Remover Tissue: Sleepy 'nin çoğu ürününü beğenerek kullanıyorum. Bu makyaj temizleme mendillerinden ya 3. ya 4. alışım. Yapısı yumuşak, kalın, hemen kurumayan, ıslaklığı kararında bir ürün. Bulursam yenilerim.

La Roche Posay Lipikar Syndet AP+

Bee Beauty So Hot Tropical Paradise Duş Jeli: O kadar hafif, yumuşak ve mis bir bitki-meyve kokusu var ki. Eşim uzun zaman sonra bir duş jelini beğendi. Hem alerji yapmadı hem de kokusu, dokusu oldukça hoşuna gitti. Hazır 8 mart indirimleri başlamışken varsa yenisini alacağım.

Avon Opulent Orchid Bubble Bath: Kokusu ağır değil ve oldukça güzeldi. Köpürmesi başarılıydı. Alerjide yapmadı. O nedenle beğendiğim ürünlerden biri oldu. Denk geldikçe farklı çeşitlerini alıyorum zaten.

La Roche Posay Lipikar Syndet AP+ : Kozmela alışverişimde hediye olarak gelmişti. Kurutmadan temizliyor, nemli his bırakıyor. Belki tam boyuna bile bakabilirim. Dermatit gibi sorunları olanlar ve hassas ciltliler bence bu ürünü beğenebilir.

axe leather cookies, ısana deospray fresh, atoderm

Bioderma Atoderm Cream: 500 mL bu ürün açıldıktan sonra 6 ayda kullanılması gerekiyor. Tek başıma birden fazla ürün açık olunca 9 ayı geçen bir sürede bitirebildim. Yenisini yine alabilirim, bence oldukça başarılı bir ürün. Daha önce de blogta Atoderm Cream 'den bahsetmiştim.

Isana Deospray Fresh: İçerisinde alüminyum ve alkol olmaması sebebi ile tercih etmiştim. Temiz bir kokusu var. Kış aylarında da gayet yeterli geldi bana. Farklı çeşitini kullanmaya başladım.

Axe Leather + Cookies : Eşim peş peşe 3 kutu bitirdi. Ortalama bir ürün fena değil. Yaza ağır gelir o nedenle farklı bir çeşitini indirimde alacağız.

Avon Celebre EDP: Üniversite yıllarında bir dönem şişe şişe bitirdim. 10' a yakın şişe kullanmışımdır. Bu kez annem denk gelip almış, İzmir'e dönerken yarımdan az diye götürmek istemeyip bıraktı. Yok falan ev parfüm dolu nolacak at valize demiştim ama iyi ki bırakmış, ne nefis koku olduğunu anımsadım. Elimdeki iki yarım şişe parfümü bitireyim 1 kez daha alacağım :)

Biten ürünler yazımı 26 farklı ürün ile sonlandırırken sepet dolusu boş ambalajıda geri dönüşüme yönlendiriyorum. Ortak bitirdiklerimiz varsa düşüncelerinizi duymak beni mutlu eder. Diğer bir yandan benzer ürün önerileriniz varsa bekliyorum.

Mutlu ve güzel kalın,

İlke.

Yorumlar

  1. Blog yazarlarına ulaşma adına bir projedir. Yorum Etkinlikleri, blog tanıtımları, teknik destek ve genel sohbet konularından oluşuyor. Üyelik sistemi geçerlidir forumda, ücretsiz. Herkes blog sayfalarında paylaşır ise daha fazla yazara ulaşma şansımız artar. https://entlovin.createaforum.com/
    https://entlovin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bir sürü ürün bitmiş! L'Oreal'in bu rujunun kırmızısını kullanmış ve ben de çok sevmiştim, L'Oreal rujları genellikle beğeniyor ve sık sık tercih ediyorum zaten (indirimde tabii :) Benim de kuzenim yurt dışında ve dediğin gibi erkek olmasa neler neler isteyeceğim ama işte :D

    YanıtlaSil
  3. baya iyi bir performans bence tebrikler ortak bazı ürünlerimiz de var tabi...

    YanıtlaSil
  4. Celenes maskesini kullanıp kokusundan dolayı nefret etmiştim bütün markaya küstüm sonrada :D Atoderm benım hep aklımda bakalım ne zaman kısmet olacak.

    YanıtlaSil
  5. Epey ürün kullanılmış maşallah ama bayanlarda çeşit çok olunca normal gibi de sanki hayırlısı bakalım ürün yorumları içinde teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey