Ana içeriğe atla

#Bikutubitenler - 48

Yakın zamanda Şubat ve Mart ayı bitenlerini bir yazıda paylaşmıştım. Arayı çok açmadan bitenlerde çokken Nisan bitenlerinden bahsetmeye ne dersiniz?

biten ürünler blog


Revox At Kuyruğu Bitki Özlü Özel Saç Bakım Şampuanı: Bitkisel ajanlar kullanılarak üretilen bu şampuan son zamanlarda kullandığım en güzel şampuanlardan biriydi. Saç dökülmesini azaltması dışında saçların sağlıklı uzamasına da yardımcı olduğunu rahatlıkla deneyimim sayesinde söyleyebilirim. İndirimdeyken kesinlikle alırım, çok ürün denediğim için tekrar hemen alıp kullanma şansım olmuyor.

Avon Senses Winter Duş Jeli ( Raspberry & Vanilya ) : Bence kış için çok güzel bir duş jeliydi. Avon'un bu serisinin bazıları çok güzel olabiliyor. Rossmann' dan aldığım winter duş jelini de hatırlattığını söyleyebilirim. 

Palmolive Thermal Spa Cilt Yenileyici El ve Vücut Sabunu: Uzun zaman sonra değişiklik yaptım ve hiç duş jeli almayarak stoğumu 0 ' a indirdim. Ve alıp alıp biriktirdiğim sabun kutumu açtım. İnanır mısınız 25'e yakın sabun var :D Neyse bir süre bol bol sabun deniyor olacağız :) Ürün için söyleyebileceğim çabuk köpürüp, çabuk temizleniyor ama cildimi de kurutup kaşıntı hissetmeme sebep oluyor. Hindistan cevizi ve Jojoba yağı olduğu için tercih etmiştim ama ne koku ne nemlendirme hissi almadım.

Mineaderm - HCcare - Skincode - Nivea - Himalaya


Skincode Purifying Cleasing Gel: Markanın denediğim ürünlerini çok beğendim. Kokusuz ve renksiz bir üründü. Çabuk köpüren ve temizlenen ürün kurutmadan temizliyordu. Detaylı bir yazıyla bu ürünü ödüllendirmeli :)

HC Care Dual Action Make-up Remover: Çift fazlı makyaj temizleyiciyi özellikle göz temizlemekte kullandım. Ürün dudaklarda da kullanılmaya uygun. Benim için tek sıkıntısı fazların karışması için çok çok iyi çalkalama gerekli yoksa pamuğa dökene kadar eski haline gelebiliyor. Onun dışında temizlemesi oldukça başarılı, kurutmayan bir üründü. Yanılmıyorsam firma gönderisiydi, belki sonra tekrar alabilirim çünkü hızlı kullanım gerektirmesi dışında olumsuz yanı yoktu.

Mineaderm Phyto White Skintone Corrective Complex: Nemlendirmesini çok başarılı bulduğum bir üründü. Etkisini detaylı olarak blogta yazmıştım. Leke, cilt tonu eşitsizliği gibi sıkıntıları olanlara önerebileceğim bir ürün. O nedenle renkli ürün ismine tıklayıp, detayları okumanız mümkün.

Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü: Daha önce detaylı bir şekilde bahsetmiştim. Memnun kaldığım bir ürün hazır migros indirimleri varken bakabilirsiniz. Okumak için renkli ürün adına tıklayabilirsiniz.

Himalaya Meyankökü Özlü Aydınlatıcı Scrub: Çok severek kulladım. Cildimi yormadı, çizmedi, kurutmadı, iyi temizledi diyebilirim. İsteyen varsa detaylı inceleme yazısı yazabilirim.

Black Suede Deodorant: Eşim özellikle Black Suede Touch' ı çok çok severdi. Onu satıştan neden kaldırdın Avon!!! İçerik onun için hiç önemli değildir. Severek kullandı fakat mevsim değişimiyle kokusu ağır gelmeye başlamıştı. Tam zamanında bitti.

Huncalife Naturilies Miswak Diş Macunu: Diş beyazlattığını söylediğim yeşil serisine ne kadar bayıldıysam bundan o kadar nefret ettim. Neden öyle diyorum çünkü bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra resmen diş tartarım arttı ve diş rengim koyulaştı. O nedenle bitirmeden bıraktım. Asla almam diyeceğim bir ürün oldu. 

Bebak Acı Badem Sütü Makyaj Temizleme Mendili: Zaten 6 senedir blogumda defalarca yer verdiğimi biliyorsunuz. Seviyorum denk geldikçe ve ihtiyaç duydukça alıyorum :)

Yumak Makyaj Temizleme Diskleri: Normal bir pamuktu. Şok markette girdiğimde sepete atmıştım. Alınabilir.

Bu ay bitenlerim bu şekildeydi. Ürünlerle ilgili sorularınız ve düşüncelerinizi aşağıya yorum olarak bırakmayı unutmayın :)

Sevgiyle kalın!

Yorumlar

  1. ozaman gelsın yenıler şekercim :D

    YanıtlaSil
  2. ah bende de bir duş jeli koleksiyonu var bitemiyor, her alışverişte bir tane daha ekleniyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sonunda bitirebildim. O kadar çok sabun var ki, duş jellerinin olduğu yere bakmadan geçiyorum. Çok seviyorum yeni yeni kokular denemeyi. =D

      Sil
  3. İlke performans iyi olmuş bu ay.. Himalaya ürünlerini ben de seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer Himalaya ürünlerini de deneyeceğim öyleyse :)

      Sil
  4. Şu anda ben de bu yazıyı hazırlıyorum blogumda :) Az mı çok mu, kestiremedim pek ama yine vedalaştım ürünlerle.
    Seni ise tebrik ederim, yine başarılı bir iş çıkarmışsın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az çok farketmez, alırken olduğu gibi sağlıklı bir şekilde bitirince de mutlu oluyor ve ferahlıyor insan =)

      Sil
  5. Revox ürünleriyle bir türlü anlaşamadım, mutlaka bir sıkıntı yaşattı bana. Böyle çok çok bitenleri görünce kendim bitirmiş gibi ferahlıyorum nedense :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey