Ana içeriğe atla

#BIKUTUBITENLER - 44

Yaz boyunca bitenler yazısı yazamayacağımı belirtmiştim. O nedenle yaklaşık 3 aylık süreçte bitenleri, atıp yoluma devam ettim. Bugün sizlere son Eylül ayında bitirdiklerimden bahsedeceğim.

Karma cilt için bakım önerileri

Avene Cleanance Cleansing Water: Bu ürünün kimi zaman tester seyahat boyunu kullandım kimi zamanda orjinal boyunu. Özellikle bu son 400 ml lik olanı bitmek bilmedi. Hatta project pan'a bile koymuştum. Özellikle son zamanlarda yüzümde sanki şekerli yapışkan bir his bırakıyormuş edasındaydı. Sanırım bu ürünü uzun bir süre tekrar almayacağım.

Bioderma Photoderm Bronz spf 30: 1 haftalık tatillerimin yıldızı kendisi! Kısa sürede eşit bir şekilde bronzlaşırken, hem cildim kuruyup soyulmadı hem de güneş koruma faktörü sayesinde herhangi bir rahatsızlık hissettirmedi. Sanırım seneye yazın yeni bir ürün merakında olmazsam, bu ürünü yeniden alırım. İsterseniz detaylı yazısını bloga ekleyebilirim. ;)

Vichy Capital Soleil spf 30 Face Cream : Daha önce 150 ml olan ve tüm vücutta kullanılabilen versiyonunu bitirmiş ve beğenmiştim. Bu kez yüz için olan bu versiyonunu denedim ve beğendim. Yağlanmayı arttırmaması, kolay emilmesi, beyaz iz bırakmaması ve iritasyona sebep olmaması güzeldi. Biraz parlama yapabiliyor ama pudrayla sabitlerseniz idare ediyor. 

La Roche Posay Effaclar Purifiying Foaming Gel: LRP' nin bazı ürünleriyle hiç anlaşamıyor bazı ürünlerini çok beğeniyorum. Mesela yıllardır dermokozmetik alışverişlerinde ben almasam bile kutumda bu ürün hediye çıkmıştır. İstisnasız bu ürüne her şans vermemde de cildimi kurutmuştur. Yıllar sonra ilk kez cildim bu ürünle anlaştı. Herhangi kuruluğa sebep vermeden, fazla sebiumdan arındırdı. Sizinde böyle ters köşe olduğunuz ürünler var mı?

Bioderma Hydrabio Perfecteur spf 30 Nemlendirici Krem: Sanırım yazın en memnun kaldığım nemlendiricilerden birisi bu. Hatta kışın yeterli geleceğine emin olsam, hemen şu an sipariş verirdim. Bir ihtiyaç alışverişi sırasında hem kışın denemek adına hem de seneye yazın elimin altında olsun diye alacağım bir ürün. Tam boyunu denedikten sonra detaylı konuşabiliriz. Peki siz bu ürünü denediniz mi???

listerine advanced white, splat white plus, huncalife whitening dis macunu

Listerine Advanced White Ağız Suyu: Listerine benim vazgeçemediğim markalardan biridir. Özellikle çıkarttıkları bu son ürünü yine çok beğendim. Her dişin kendine özel bir rengi ve yapısı olduğu düşünülürse, tabi ki bembeyaz reklam dişlerine kavuşmuyorsunuz! Ama klasik gargaralardan daha iyi sonuç verdiği aşikar.

Splat White Plus Ağız Suyu: Bitkisel ağırlıklı olan bu ağız suyunda keskin bir tat olmaması hoşuma gitti. Markanın içerik politikasını da beğendiğim için sıklıkla alışveriş yapıyorum. Bu ürün bana net bir etki hissettirmedi ama temizlik hissi verdiğini söyleyebilirim.

Huncalife Naturilies Whitening Toothpaste : Bu ürünü ilk sigara kullanan, lekelerde şikayetçi olan ve denedikten sonra onu çok şaşırttığından bahseden bir arkadaşımdan duymuştum. Ciddi anlamda sarı tartar lekelerinde işe yaradığını gördüm. Şimdi denemek için markanın Misvaklısını aldım ama bu üründen yine sipariş edeceğim. 

Watsons Dental Floos Picks: Normal diş iplerini kullanmak bana zor geliyor. Bu tip bir ürünle tanışmış olmak beni mutlu etti :) Watsons olmasa bile benzer yapıda bir ürünü yeniden alacağım.

hc care complex , akat gardi saç köpüğü, huncalife zeytinyağlı saç maskesi

Huncalife Needs Therapy Spa Shower Gel: Klasik bir duş jeliydi. İçerik olarak sls, sles, paraben yoktu. Köpürmesi iyiydi. Ama tekrar almam için herhangi bir ilgi bırakmadı...

HC Care Complex Saç Maskesi: Aslında bu ürünü benden çok annem, eşimin teyzesi kullandı diyebilirim. 2-3 kere kullandıktan sonra onlarada üründen vererek denemelerini sağladım. Dökülmeye ve uzamaya etkisi olduğunu, saçlarında canlılık ve parlaklığı sağladığını söylediler. Annem sanırım 2. şişesini bitiriyor. Hc care' nin birçok ürününü beğeniyorum. Bence marka ile tanışmadıysanız, muhakkak sitelerini bir inceleyin.

Akat Gardi Hair Mousse : Markayı ilk kez deniyorum. 50 ML bu boyu 3 TL gibi komik bir rakama görünce merak edip almıştık. Oldukçada memnun kaldım. Saçımı sertleştirmeden, şekil vermemi sağladı. Gün boyu etkisi iyiydi.  Bulursam tekrar alabilirim.

Huncalife Nature Hair Mask: Nemlendirmesi gayet iyi olan bir maske, hatta 3-4 ayda 1 kutu bitirdiğim standartlaşmış bir ürün. Elimde 1 kutu daha kaldı. Aklımda farklı bir kaç ürün var, memnun kalmazsam yine dönüp alacağım bir ürün.

Huncalife XX Edp Parfum: Zaten detaylı yazısı blogta mevcut. Ürün ismine tıklayıp okuyabilirsiniz. Tekrar alıp, kullanabileceğim bir parfüm.

AXE YOU ve Adidas Ice Dive deodorantlarda eşime aldığım ürünlerden. ayda 2-3 deodorant bitiren bir canavar. Sanırım erkekler için deodorant önerileri diye bir yazı yazsam gideri var :) Belki ismine de deodorant atlası falan koyarım :D

Ortak bitirdiğimiz ürünler var mı? Varsa ürünler hakkında neler düşündüğünüzü aşağıya yorum olarak bırakmayı unutmayın! 
Sevgiler,

İlke.


Yorumlar

  1. Baya ürün bitirmişsin canım.
    Yorumlarını dikkate alacağım.
    Takibindeyim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sadece Eylül ayında bitenler mi? Muhteşemsin...

    YanıtlaSil
  3. Akat Gardi Hair Mousse bende kullanıp memnun kalmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek bulamıyorum artık, görürsem büyük boyunu alacağım.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey