Ana içeriğe atla

Huncalife XX & XY Parfüm İncelemesi



Huncalife' a ilk üye olduğum zamanlarda hem beni üye yapan, hem de çocukluğumu bilen Mustafa Abi eşim ve bana XX & XY parfümü hediye etmişti. Uzun bir süre kullandıktan ve bitirmeden yenisini sipariş geçtikten sonra bu üründen kısaca sizlere bahsetmek istedim.

Hem XX hem de XY , yaz ve kış aylarında kullanılabilecek tarzda ne çok odunsu, ne çok çiçeksi birer koku. Bayanı simgeleyen XX, meyvemsi-çiçeksi notalarında barındırırken; erkeği simgeleyen XY ise aromatik odunsu notalara sahip.

Şişe tasarımları oldukça sade ama bir o kadar da şık çünkü bay ve bayan parfümlerinin şişeleri birleştirilince bir bütünü sembol ediyor. Öyle çok cafcaflı ya da albenili bir şişe tasarımı yok belki ama minikte olsa bu ayrıntı hoşuma gitti.



XX EDP
Üst notalar: Elma, Bergamot, Frenk Üzümü, Erik
Orta notalar: Frezya, Yasemin, İnci Çiçeği, Gül
Alt notalar: Erz ağacı, Sandal ağacı, Misk ve Vanilya

Parfümü ilk sıktığım zaman Elma ve Bergamot kokusunun karışımını az da olsa ayırt edebiliyorum. Kokunun asıl hoşuma giden yanı, Frezya ve Yasemin' in ilerleyen zamanda bıraktığı o nazik çiçeksi koku. Her ikisininde olduğu kokuları çok seviyorum. Benim için kokuyu kalıcı kılan ise sandal, misk ve vanilya. Genellikle seçtiğim parfümlerin alt notalarında denk geldiğim bu 3'lü kokunun kalıcı olmasını sağlayan akordlar. Parfümü sabah 9' a doğru sıkıyorum akşam üzeri işten çıkarken bile halen kokusunu soranlar oluyor. Hatta eve geldiğimde üzerimi değiştirirken bile kokuyu alıyorum. Fakat gün içerisinde kokuyu hissetmediğimden dolayı olsun ben tazeleme ihtiyacı duyuyorum.


Meyveli parfüm grubunda yer alsa da hiç baymayan, daha floral bir koku olarak tabir edeceğim her zaman diliminde tercih edilebilecek, kalıcılığı orta üstü olan XX EDP, 50 ml boyunda. Katalog fiyatı 62 TL, sık sık yapılan kampanyalar ile yarı fiyatına sahip olmak mümkün. Bu arada tam bir dupe diyemem belki ama bana hem adıyla hem de aklımda kalan kokusuyla HUGO XX parfümü hatırlatıyor.


XY EDP
Üst notalar: Adaçayı
Orta notalar: Sardunya
Alt notalar: Erz ağacı

İçeriğinde farklı bir nota var mı bilmiyorum... Bayana göre daha aromatik ve odunsu olan bu kokuyu eşim çok beğenerek kullandı. Akşam eve döndüğünde halen kokusunu rahatlıkla alıyordum. Bu kokunu nasıl tarif ederim bilemiyorum ama bence tam yaz akşamlarına yakışır, romantik ve tarz bir koku. Yaz aylarına özellikle yakışacağını düşünüyorum çünkü genelde kışları erkeklere daha odunsu kokuları yakıştırıyorum. Bu koku sıcakta baymayan, kendisi sıcak bir parfüm.

Biliyorsunuz kalıcılık tenden tene değişir. O nedenle parfümleri anlatırken kesin ifadeler kullanamıyorum. Kendi ikizimle bile zamanında kullandığımız ortak kokuların, onda ve bende bıraktığı ten kokusu, kalıcılık farklı olmuştur. O nedenle daha önce içerik olarak benzer bir parfüm kullanmadıysanız, test etmeyi unutmayın :)

XY EDP ise 50 mL boyunda yine bayan parfümü gibi 62 TL katalog fiyatına sahip. Aynı şekilde zaman zaman yapılan kampanyalarla %40-%50 'ye varan indirimlerle ürünü almanız mümkün. 


Huncalife ürünlerini kendinize yakın bir temsilciye ulaşarak alabilir ya da benim gibi Huncalife 'a Üye Olarak katalog fiyatından %40' lara varan indirimler ile (geliş fiyatına) alışveriş yapabilirsiniz. 

Üyelikle ilgili bana sıklıkla sorulan birkaç soru var. Üye olmanızın Yves Rocher ya da Migros üyeliğinden (money kart mantığı) pek farkı yok. İlk üye olduğunuz ay sipariş vererek üye olmalısınız ki sistemde aktifleşin. Daha sonra herhangi bir sipariş girme zorunluluğu ya da üyelik ücreti yok. Katalogla dönen bir sistem olduğu için üye olunduğunda Network yapacaksın bu işten para kazanacaksın dayatması eskilerde kaldı. İsteyen değerlendirir iş olarakta yapar, isteyen kendi ihtiyaçlarını karşılar. Üye olduğum için konuyla ilgili herhangi bir bilgi ya da yardım almak isterseniz, bana yazabilirsiniz. 


Markaya ait yapmış olduğum ve blogta yazdığım yazılarıma göz atmak isterseniz: Huncalife Alışverişlerime tıklayabilirsiniz.

Son günlerde elinizin sürekli gittiği bir parfüm var mı? 

Sevgiler,

İlke.


Yorumlar

  1. parfüm kullanmayı çok seviyorum bende, özellikle meyveli kokuları tercih ediyorum, son günlerde Kenzo İntense severek kullandığım parfümlerimden :)

    YanıtlaSil
  2. Ay o ilk fotoğraf nasıl güzel!!! Parfümün notalarına da bayıldım doğrusu. Güle güle kullan İlke'cim! Ben o ilk ay meselesini bilmiyordum; bir ara sipariş vereyim de üyeliğim yanmasın :) Öperim!

    YanıtlaSil
  3. Hunca Parfümlerini henüz denemedim desem :(

    YanıtlaSil
  4. I like fruity scents very much! especially bergamot notes, so I might like this one :)

    YanıtlaSil
  5. These fruity scents look like they'd be wonderful!

    YanıtlaSil
  6. Sounds like a lovely fragrance. I like a bit of floral in the summer as long as it does not attract the bees. LOL!

    YanıtlaSil
  7. I usually get my perfumes from Bath and Body Works. They're inexpensive and smell great! I love a good fruity scent in the summer months!

    YanıtlaSil
  8. Theee look like they would be wonderful for summer!

    YanıtlaSil
  9. I never heard about these smell goods. I love perfume and love wearing something that no one else is wearing. I am excited to try this!

    YanıtlaSil
  10. Hunca deyince yıllar önce denediğim klasik parfümleri geliyor aklıma. Huncalife adı altında satılan yeni nesil parfümlerini henüz deneme fırsatı bulamadım ama ;)

    YanıtlaSil
  11. It's pretty difficult for me to comment on your article because it's not in English n google translate is not translating properly. But the perfume looks pretty good

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey