Ana içeriğe atla

Anneler Günü Gratis İndirim Alışverişi


Geleneksel Anneler Günü indirimleri tüm markaların web sayfalarında ve mağazalarında başlamışken, son indirimleri es geçen yazarınız bu kez indirimin ilk günü faydalanmayı tercih etti. Aslında İkitelli 212 AVM'de ki Gratis'e gitme amacım Sleek' in corrector kitini almakta. Fakat anımsadığım gibi bu mağazada Sleek standı yokmuş... Neyse bari ihtiyaçlarımı alayım diyerek en ufak boy sepeti aldım dolanmaya başladım. Sonra sepetten taşanlar ve kucağımdaki ürünlerle kendimi kasada borcunuz 150 TL hanımefendi denirken anımsıyorum. :D 


Hadi gelin neler aldım kısaca bakalım;


Gördüğünüz gibi gayet renksiz ürünlerden oluşan bir ihtiyaç alışverişi. Benri pamuk ve ıslak mendillerde 3 al 2 öde olduğu için onlar biraz stoklanmış oldu.


1. Eklips Allık Fırçası: Son aldığım Avon allık fırçasından hiç memnun kalmadım. RT fırçalar gereksiz pahalı gelince ne alsam ki diye düşündüm. Aklımda Nascita vardı fakat baktığımda not ettiğim fırçayı göremeyince 2. kez farklı bir yerden alışveriş yapmaya uğraşmak yerinde ne olsa gene yedek fırça almam gerekecek diyerek merak ettiğim bir ve indirimde olduğunu gördüğüm eklips fırçayı aldım. Birde dikkatimi Artnet diye bir marka çekti, ürünleri hakkında çok net fikrim olmayınca es geçtim ama fikri olan varsa, yorumlarını okumaktan mutlu olurum. Fiyatı 16,50

2. Garnier Nem Bombası: Bioderma, LRP gibi dermakozmetik markalardan sonra Garnier''da sprey koruyucu ürün çıkartmıştı. Reyonda 2 adet ürün kalmıştı, indirimde olunca beklentim büyük olmasa da denemek için aldım. Fiyatı 14,25

3. Himalaya Herbals Aydınlatıcı Scrub: Elimdeki scrublar bitmek üzere, uzun zamandır marka aklımda. İlk denemeyi bu ürünle yapmak istedim. Fiyatı 8,90

4. Benri Gözlük Temizleme Mendili: Bu aslında ilk alışverişimle almadığım, dün unuttuğum için uğrayıp aldığım mendil. Geçen sefer Eve almıştım. Çokta beğenmiştim ama yeri ters, her zaman gidemiyorum. O nedenle almışken 1 kutu arabaya 1 kutu eve koymak için aldım. Fiyatı 3,95


5. Splat Professional Maximum : Bunu ilk defa gördüm ve merak ettim. Zaten Splat markasına ait olan ürünlerin %75' ini alıp kullanmışımdır :) Fiyatı 12,90

6. Splat White Plus Ağız Suyu: Uzun zamandır almak istediğim ama her indirimde bulamadığım ürün. Bu kez reyonda görünce hemen 1 tane attım sepete. Fiyatı 8,90

7. Listerine Advaced White Ağız Bakım Suyu: Bu da merak ettiğim bir üründü. Listerine yine beğendiğim bir marka indirimdeyken sepete eklendi. Fiyatı 13,75


8. Eklips Tarak: O kadar çeşit tarak vardı ki hepsinden birer tane atasım geldi sepete. Ama minamal kal İlke diye kalbimi değil aklımı dinleyeyim dedim :D Severek kullandığım Tangle Teezer'ıma benzer tarak çeşitleri oldukça ilgimi çekti. Kiminin içinde argan emdirilmiş ürün vs gibi notlar vardı. Belki indirim bitmeden 1 tane daha alabilirim :D Fiyatı 5,90

9. Creightons Coconut & Keratin Şampuan : Kasa arkası ürünlerinden biriydi. Keratini ve Hindistan Cevizini görünce, eklettim. Fiyatı 4,95

10. Blendax Şampuan: Yıllar boyu eşimin kullandığı bir ürün. Son zamanlarda market ya da bitkisel ürün ne kullanırsa kullansın yakınan eşime çocukluğunun ürününü aldık :) Fiyatı 6,90


11. Duru Perfume Lotus Çiçeği Özlü Duş Jeli: Kasa arkası ürünleri sayarken kasiyerin gösterdiği ürünlerden biriydi. Hadi onuda alayım nolsa yaz geldi, bol bol duş jeli kullanılacak niyetiyle gerekli gereksiz bir ürün daha almış bulundum. Umarım kokusu güzeldir. Fiyatı 6,90


11. Benri Islak Mendil: 3 al 2 öde vardı. Tanesi 5,90

12. Benri Kare Pamuk: 3 al 2 öde vardı. Tanesi 5,90

13. Orkid Gece Extra: Bence gece çeşitleri arasında en iyisi bu. Fiyatı 8,25

14. Rexona  Extra Cool Motion Sense: Yaz gelince eşimin kullandığı Axe markası bana çok ağır geliyor. O da daha hafif şeyler tercih ediyor. Hem normali hemde yanında hediye olarak verilen kulaklıklı çeşidi 10,90'dı.

15. Adidas Deo Body Spray Ice Dive: Kokusu çok ferahtı, attım sepete. Sanırım daha önceki aldıklarımla eşimin bir senelik deodorant ihtiyacını kökten çözmüş olabilirim o_O Fiyatı 9,90

Sadece Gratis alışverişim bu şekildeydi. Ayrıca Flormar Standından geçerken Care&Go Tırnak Bakım yağınıda Flormar'a üye olarak %40 indirimli olarak 6 TL 'ye aldım. 

Şimdiden tüm anne ve anne adaylarının Anneler Günü'nü kutlarım.

Sevgiler! 

Yorumlar

  1. harika bir alışveriş güle güle kullanın <3

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Çok mantıklı ve yerinde bir alışveriş yapmışsın İlke'cim, tebrik ederim! Ben bu indirimlerden hiçbir şey almadım, çok mutluyum :))) Hepsini güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  4. Tam ihtiyaç alışverişi olmuş😍 Ben bu indirimi de bir şey almadan atlattım, gururluyum😃 Hepsini güle güle kullan İlke, çok sevgiler💐

    YanıtlaSil
  5. aldıklarını güzel günlerde kullan casnım

    YanıtlaSil
  6. O kadar çok renkli kozmetik ürünü stokladık ki, artık onları koyacak yer yok :)
    İhtiyaç alışverişi en iyisi aslında :) Güzel günlerde kullan İlkecim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey