Ana içeriğe atla

#BIKUTUBITENLER - 41

Ocak'tan beri bitenleri yazmaya fırsatım olmadı. Hatta birçoğunu biriktirmedim attım bile! Dolayısıyla 2 ayın raporu diye göreceğiniz ürünler, çokta takdire değer dolulukta değil... O nedenle hiç uzatmadan hızlıca ürünlere bakalım:

Bitenler blog yazısı

1. Huncalife Nature Şampuan: 4 zararlı denilen SLS, SLES, Paraben, Parafin içermeyen bu ürün içerisinde Zeytinyağı ekstresi ile saçları dış etkenlerden koruyup, nemlendirmeyi vaad ediyor. Eşimle birlikte 2 şişe bitirdik, hatta saç maskesi de favorim. İşyerinde alan arkadaşlarımında çok memnun kaldığı, üye olmak için bana gelen birçok arkadaşında sorduğu bu ürünü yakında detaylıca yazacağım. 20-25 TL arası fiyatla satılan 900 mL olan ürün, kampanyalarla ve temsilci fiyatıyla 15 TL civarına alınabiliyor.

2. Avon White Tea Jasmine: Beni tanıyan herkes Avon' un duş jelleri yenilendikçe muhakkak aldığımı bilir :) Yasemin kokusunu seviyorum, kalıcılığı olmasa da banyo sırasında beni mutlu ediyor. Büyük ve bereketli bir ürün olunca bitene kadar üründen sıkılıyorum. Yakın zamanda aynısında almasam bile farklı çeşitlerini yine alabilirim.

3. DentaSave Alkolsüz Ağız Suyu: Sanırım ürünün 4 farklı çeşidi vardı ve ben 3 tanesini denedim. İçlerinde en beğendiğim Citrus'lu olandı sanırım. Hepsinden yine alıp, yazısını yazmayı düşünüyorum. 300 mL olan bu ürünlerin fiyatlarıda 9-10 TL civarıydı sanırım.

4. Yves Bio Fresh Shower Gel With Organic Aloe Vera: Yves'ten alışveriş yaptığım zaman duş jellerinden de almadan çıkmıyorum. Denediklerim arasında en sevdiğim Kahve Çekirdeği ve Makademya Fındığı olmuştu. 200 mL olan bu ürünler 14 TL civarında satılıyor ama ben yanılmıyorsam indirimde 8TL gibi bir fiyata almıştım.
Rituel de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı Kullananlar

5. Rituel de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı: Her bitenlerde görmekten sıkılmadınız değil mi? Sıkılmayında, koca bir kutu aldım, bitiyor açıyoruz. Eşiminde en sevdiği ürün :) Detaylı yazısını ismine ekledim, tıklayıp okuyabilirsiniz.

LRP- Rituel de Beaute - Bioderma ürün yorumları

6. Rituel de Beaute Hücre Yenileyici & Canlandırıcı Yüz Maskesi: Son günlerde cildim pul pul olmuş bir hale büründü. Ne kadar neme doyursamda akşama doğru gerilmiş bir cilt merhaba diyor! Sanki güneş yanığı gibi bir görüntü ve gergin bir cilt! Ne kadar korkutucu geliyor kulağa değil mi? Son haftalarda bu durumdan beni kurtaran ürünlerden birisi bu oldu. Daha öncede 1 paket kullanmıştım. Bulursam 3-5 tane alıp, el altında bulunduracağım.

7. La Roche Posay Effaclar Yüz Yıkama Jeli: Kimi zaman cildime iyi gelen kimi zaman cildimin kurumasına sebep olan bir ürün. Karma cildim bu ürünü pek sevmiyor gibi..

8.Bioderma H2O Misel Su: 41. bitenler yazısında tekrar bahsetmeme gerek var mı? O hep buralarda ;)

9.Nivea Q10 Yüz Kremi: Şaşırtıcı bir şekilde beğendiğim bir ürün oldu. Eylül-Şubat arası severek kullandığım nemlendiricilerimden birisi oldu.

Bausch Lomb Lens kullananlar

10.Pastel Pro Fashion Pudra: Bu pudra Project Panla bitmişti, o ayın bitenler yazısına koymayınca, saklamışım. Sevdiğim bir üründü. Yazısı ayrıntılı olarak blogta mevcut ürün ismine tıklayıp yazıyı ziyaret edebilirsiniz.

11.Huncalife Colour Illision Kapatıcı: Kullandığım uygun fiyatlı kapatıcılar arasında en sevdiklerimden birisi! 6.5 ml olan ürün 12 ay kullanım ömrüne sahip. İçeriğinda paraben, paraffin yok. Katalogta 14-20 TL arası indirimli fiyatlarla alınabilmekte ama sizde benim gibi Huncalife' a üye olup daha uyguna alışveriş yapabilirsiniz. Ben 3. 'yü alacağım ve en kısa sürede blogta yazısına yer vereceğim :)

12. Avon Super Extend Eyeliner: Çok çabuk bitmesi, dolayısıyla ilk haftalardaki gibi net performans alamamaktan dolayı sıkıldığım ve tekrar almayacağım bir ürün oldu. Bu markanın farklı bir serisi vardı, onun net siyahlığı daha çok hoşuma gidiyordu. Yine de uygun fiyatından dolayı, eliniz alışana kadar bu tip ürünler kullanabilirsiniz.

13. Clinique Superdefense spf20 Eye Cream: Daha önce severek kullandığım ama son Clinique alışverişimde bozuk gelen ürün, direk çöp!

14. Bausch Lomb Lens: Lens almak için doktora gittiğimde doktorumun bana uygun gördüğü ürün bu olmuştu. Deneme lenslerimin kullanımı bitti, Lens Market alışverişimden Instagram' da bahsetmiştim.

Huncalife ürünleri kullananlar

15. AXE Gold Temptation Deodorant: Eşimin vazgeçilmez deodorantları arasında AXE markası var. Kokusu yanlış hatırlamıyorsam çikolataydı. Sabahları bana sıkıldığı zaman biraz ağır geliyor. Eğer erkek takipçilerimde okuyorsa, Axe ürünlerinde favorilerinizi alta yorum olarak bırakmayı unutmayın!

16. Huncalife Gentle Fresh Deodorant: Temiz ve fresh kokan bir kokusu vardı. Tercih etmemin sebebi içerisinde paraben olmaması. İçeriğinde pudra yok, gözenekleri tıkamıyor ve kıyafetlerde iz bırakmıyor. Favorim olmadı ama beğendim diyebilirim.

17. Huncalife Hydro Recovery Soothes&Refreshes Dual Phase Eye Make up Remover: İsmini yazarken tükendim :D Huncalife Çift Fazlı Makyaj Çıkarıcısı, son günlerde aldığım uygun fiyatlu ve temiz içerikli ürünler arasında en iyisi! Paraben, Paraffin yok. Papatya özleriyle göz çevresini nemlendirip, yumuşatıyor. Ürünün kullanımı da rahat olunca çok çok sevdiğimi üstüne bastıra bastıra söylemek isterim! Bu ayın kataloğunda 1 alana 1 bedavayken depolamak istedim. Yazısı gelecek..

renk koruyucu mendiller

18. Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendil: Yeni aldığım kıyafetlerde renk karışımı olacak mı acaba diye kullandım. Herhangi bir renk solması ve karışmasına sebep olmadığı için bezi beğendim. Tek değişim bezdeydi, beyaz bez kotların akan rengini almış olsa gerek!

19. Rituel de Beaute Isıtıcı Bant: Özel günlerde ağrınız varsa verdiği sıcaklıkla etkili olan bir ürün.

hangi makyaj pamugu daha iyi

Son olarak bir sürü pamuk ve ıslak mendil. Karedeki tüm markaların ürünlerini severek kullandığımı ve denk geldikçe tekrar tekrar aldığımı söyleyebilirim. Özellikle bir kere denk geldiğim Baby Co Bebek Pedi adındaki büyük kare pamuklara bayıldım!

Bu kez çok konuştum! Birazda siz konuşun, aşağıya yorum bırakmayı unutmayın ;)









Yorumlar

  1. Evsim değişiklikleri saçlarımı yıprattı maalesef. Huncalife nature şampuan zeytinyağı etkusi ile iyi gelecektir. Deneyeceğim ben de. Teşekkürler.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Yves Rocher dus jelini kullanmistim. Bir sürü sey bitirmissin 😊

    YanıtlaSil
  3. Ya sende bu Hunca Life'ı okudukça merakım artıyor! Bir sene ben de üye olmuştum; ama o dönem almak istediğim set stokta olmayınca sipariş için beklledim bekledim, sonra da unutmuşum :)) İlk yazdığın şampuanı ve tabii ki göz altı kapatıcısını pek merak ettim! Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Avon'un duş jellerinden üniversitede kullanmıştım, sende görünce hala satılıyor olmalarına pek sevindim😊 Şu Hunca Lifeları da okudukça merak ediyorum😍 Bayaca ürün bitirmişsin İlke, tebrikler😊😊 Kocaman sevgilerimle❤️❤️

    YanıtlaSil
  5. gelsin yeni ürünler :) yüz maskesini ben de almak istiyorum

    YanıtlaSil
  6. Bitenler yazılarını okumayı çok seviyorum :) Hunca life şampuanı merak ettim :)

    YanıtlaSil
  7. LRP temizleyici yazın cilt yağlanmasının arttığı dönemde iyi ancak kışın çok kurutuyor gerçekten.Bir ara deneyip elden çıkarmak zorunda kalmıştım ;)

    YanıtlaSil
  8. Burun bantlarini merak ettim onu okumaya geçiyorum.

    YanıtlaSil
  9. Burun bantlarıyla sayende tanışmıştım. O kadar çok kullanman başarısını gösteriyor :) Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  10. Bu burun bantları benimde uzun zamandır favorilerimden ama sanki son iki alımda eski performansı göremiyorum, sende de öylemi bir arkadaş daha aynısını söylemişti, sende durumlar nasıl?

    YanıtlaSil
  11. Wowww ne kadar çok ürün bitirmişsin, benimkiler hep sekteye uğruyor bu ara.
    Burun bantlarını benim eşim de çok seviyor ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey