Ana içeriğe atla

Bioder Bio-Clean Misel Su



Bugün sizlere kullanmaya başladığım günden beri severek kullandığım Bioder Bio-Clean Misel Su 'dan bahsedeceğim. Bioder markasıyla ilk olarak Bioder Epiten ürünüyle tanımış daha sonra geçen sene bu zamanlar cilt bakımı ürünleriyle tanışmıştım. O günden beri farklı birçok ürününü denemeye başladım. Lafı daha çok uzatmadan Bioder Bio-Clean Micellar Water All In One ürününe geçelim;

''Bioder Bio Clean Misel Su, en hassas ciltler dahil tüm ciltler için durulama gerektirmeden cildin günlük hijyenini ve makyaj temizliğini sağlar. Cilt, göz çevresi ve dudak makyajını doğal aktifler ile nazikçe temizler. İçeriğindeki zengin mineral kaynaklı termal su ile cildi nemlendirir; canlandırır ve rahatlatır. Makyaj çıkarıldıktan ve cilt temizlendikten sonra oluşabilecek hassasiyetten cildi korur. Allantoin ve papatya ekstresi ile yatıştırıcı etki gösterir. Cilt için hijyen ve bakımı bir arada sunar.''


Bu vaadlerden sonra ürünle ilgili ilk dikkat ettiğim şey içeriği olmuştu. Sabun, alkol, parfüm, paraben içermeyen ürün nonkomedojektir. Cilt pH'ına uygun ve dermatolojik olarak test edilmiş olmasıda ürünün artılarından.


++ Herhangi bir alerjiye sebep olmadı.
++ Pompalı şişe tasarımı, oldukça başarılı. Yine şeffaf şişe tasarımı da bir o kadar iyi.
++ Yüz ve dudak makyajımı oldukça iyi temizledi. Ardından farklı bir ürünle sildiğimde kalıntı gelmedi.
++ Göz makyajımda yoğun maskara uygulamadıysam yine çok başarılıydı. Eğer göz makyajım ağırsa, kirpik diplerinde maskara kalıntısı olduğunu gördüm. Fakat Maybelline Lash Sensational Maskarayı kullananlar bilir arınması zor bir ürün. O nedenle bu tip maskaralar için güzel performans gösterdiğini düşünüyorum. Genellikle çift fazlı bir ürünle silip, ardında Bioder Misel su ile kalıntıları aldığımdaysa oldukça başarılıydı.
++ İçerik olarak yukarıda bahsettiğim gibi gayet iyi.


%100 termal su içeriği ile ekstradan bir artı kazanan bu üründen pamuğa bir miktar alıp, gözümde beklettiğim zaman tek hamle ile eyeliner ve kalemi gözlerimi yakmadan temizlemesi <3 ben :) 

Açıkcası ürünle ilgili olumsuz bir görüşe sahip olmamakla birlikte oldukça sevdiğimin altını çizmeden geçemeyeceğim. Fiyat politikası olarak benzer ürünlerle aynı. 1 alana 1 bedava şeklinde kampanyalar ile 50-60 TL civarlarında fiyatlara almak mümkün. Elimdeki benzer ürünler bittiğinde, yeni ürün keşfetme hallerinden vazgeçtiğim bir ana denk gelirsem, kesin yenilerim! Ama siz bulayımda memnun kalırsam hep onu alayım diyorsanız muhakkak bakın! Eğer daha önce Bioder Bio Clean Micellar Water 'ı kullandıysanız, aşağıya ürünle ilgili görüşünüzü yorum bırakmayı unutmayın. 

Sevgiler!

Yorumlar

  1. Tamda içeriği temiz ürünleri araştırırken bu yazı çok iyi geldi

    YanıtlaSil
  2. boyutuna göre sanki pahalı mı ne güle güle kullan :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pahalı olduğunu düşünmüyorum. Boyutu 500mL, birçok benzeri gibi 2li halde 60 TL'ye alınabiliyor. Tek olarak denk gelindiğinde pek uygun sayılmaz ama kampanyalı dönemlerde çok iyi ;)

      Sil
  3. Normalde makyajımı yağ ile temizliyorum; ama, hızlı arındırma için misel sular da hep elimin altında oluyor. Aklımda olsun o zaman Bioder, sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. İçeriği de temizmiş, benim de aklımda ne zamandır.

    YanıtlaSil
  5. misel su mutlaka oluyor ama ana temizlik ürünü olarak temizleme sütü kullanıyorum.. bunu denemedim ama deneyebilirim ..

    YanıtlaSil
  6. Son dönemde o kadar çok misel su çıktı ki hangisini deneyeceğimi şaşırıyorum artık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum o nedenle bende bir aldığımı bir daha almaz oldum, hep bir meraktayız :)

      Sil
  7. Biodermanın tahtını sallayacak galiba anlattığına göre :)
    Aklımda olsun İlkecim, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da öyle geldi ama pek yaygın değil, görmedim desem yeridir. İçerik olarak sanırım bioderma'dan daha iyi.

      Sil
  8. Bu tarz pompali sisede bir miseller su kullanmadim, markayi da merak ettim icerik temiz , liste uzadi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma ile aynı klasman diyebilirim, içerik olarak daha iyi sanki bi tık daha iyi geldi bana :)

      Sil
  9. Göz makyajını çabucak çıkarması çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  10. Ürün foto çekimleri harika tanıtım on numara elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, elimden geldiğince en iyi şekilde fotoğraflamaya çalışıyorum.

      Sil
  11. İçeriği temiz güzel bir ürünmüş, pompalı olması enn sevdiğim özelliği oldu diyebilirim 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ilk sevdiğim şey pompalı olması olmuştu :)

      Sil
  12. İçeriğinin temizliği için bile alınır, pompalı şişesi de pratikmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok pratik ama şişenin dibine gelince çalışmaz oldu :(

      Sil
  13. Göz makyajını çok iyi temizlemiyor. Pompa olayı çok saçma olmuş. İki günde pompası bozuldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük göz makyajımı gayet iyi temizliyor. Yukarıda belirttiğim gibi yoğun göz makyajında yeterli gelmiyor banada.. pompayı da oldukça beğendim, şuan şişede 2 parmak seviyesinde ürün geliyor ve pompadan sıvı gelmiyor. Daha önce sorun yaşamamıştım, yenilerlerse daha iyi olacak. Sevgiler Adsız.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey