Ana içeriğe atla

Project Pan (Bitirme Projesi) İlk Ay Raporu




Sihirli Mavi ile Project Pan etkinliğine 77 Ürün ile katılmıştım. Şimdi 1 aylık süreçte ürünlerdeki değişimlere şöyle bir bakalım mı? Tamamen biten ürünlere tik koyarak resimleri güncelledim. Bitmeyen ürünlerin olduğu resimlerde herhangi bir yenileme yapmadan proje başlangıcındaki orjinal fotoğrafları kullandım.


Resimde eklemeyi unuttuğum fakat adını project pan' a eklediğim Huncalife Matlaştırıcı Oje' yi bitirdim ve bu ayın bitenler yazısına ekleyeceğim.

Project Pan Blog

Bitirmekten en zorlanacağım kısım olan renkli kozmetik bölümüne ise durum çok parlak değil. Pastel pudra ve Oriflame Kaş farı hit the pan oldu =)

11-12. w7 Palet
13. Rimmel London Stay Matte Transparan Pudra yazısı blogta mevcut.)
14.Essence Face Conturing Palette
15. Biota Allık
16. Pastel Pro Fashion Pudra yazısı blogta mevcut.)
17. Oriflame Kaş Kiti

Project Pan Blog

Evet, renkli kozmetiğe devam edecek olursam; Supershock kalem, Emily Dudak kalemi ve Youngblood eyeliner baya azaldı. 
18. Emily Dudak Kalemi
19. Esterel Longlasting Eyeliner yazısı blogta mevcut.)
20. Oriflame The One Siyah Göz Kalemi
21. Avon Super Shock Göz Kalemi
22. Young Blood Eyeliner
23. w7 Simli Siyah Göz Kalemi
24. Avon Extent Eyeliner
25. Mufe Kaş Jeli

Project Pan

Rujlardan Gosh No 160 neredeyse bitti. Nuxe ve oriflame kalem rujdan da umutluyum ama Young Blood proje dahilinde biteceğini sanmıyorum.

26. Young Blood Ruj27. Gosh Ruj
27. Gosh Ruj
28. Nuxe Dudak Koruyucu
29. Oriflame The One Kalem Ruj yazısı blogta mevcut.)

Project Pan

Avon Make-Up spreyi kış gelince daha az kullanmaya başladım. DermaCover fondeten yapısının çok kalın olması sebebiyle rahat kullanamadığım bir ürün. Maskalar yılbaşında bitmiş olur, kapatıcılar ise baya azaldı.

30. Avon Makeup Setting Spray ( yazısı blogta mevcut.)
31. DermaCover Fondöten
32. Essence Maskara
33. Maybelline Lash Sensational Maskara yazısı blogta mevcut.)
34. Essence Wake Me Up Kapatıcı
35. Huncalife Color Illision Kapatıcı
36. The Balm Put A Lid Far Bazı
37. Benefit Pore Professional


Bebak çift fazlı makyaj temizleyici bitti. Avene henüz açmadım. Bioderma resimdekinin yarısına indi. Yeni açtığım Zigavus Isolde ve Yves Rocher yüz temizleyicilerde 2 parmak ürün kaldı =)

38. Bebak Suya Dayanıklı Makyaj Temizleyici yazısı blogta mevcut.)
39. Bioderma Sensibio H2O
40. Avene Cleanance Cleasing Water
41. Cyrene Cleasing Oil
42. Isolde Zigavus Yüz Temizleme Jeli
43.Yves Rocher Spesific


Neutrogena krem ve tonik, LRP termal su, Cyrene AHA ped ve scrub bitti. Geriye Vichy ve Garnier kaldı. Vichy biter ama Garnier artık duşta vücuda, ayağa kullanıp bitireceğim umarım.

44. Vichy Capital Soleil spf 30
45. Neutrogena Oil Free Nemlendirici
46. Neutrogena Siyah Nokta Temizleyici Tonik
47. La Roche Posay Termal Su
48. Cyrene AHA-BHA Ped
49. Oriflame EcoBeauty Tonik
50. Cyrene Exfolianting Scrub
51. Garnier Saf ve Temiz 3'ü 1 Arada


Moshos Super Mask, Avon Soyulan Maske, Black Maske bitti. Muhtemelen Good Things ve Avon Kil maskesi de biter. Ürünler arasında tek umudum olmayan Moshos Garden Facial Cleanser olacak..

52. Moshos Hot Cloth Facial Cleanser
53. Moshos Klementin Super Mask
55. Black Mask Peel off Maske
56. Avon Clearskin Siyah Mineral Kil Maskesi yazısı blogta mevcut.)
57. Good Things Manuka Honey Scrub


Hakine Hanım ve Avon Overnight Krem bitti. Bodyville el kremi ay sonunda biter gibi. Bu kareden umudum var :)

58. Hakime Hanım Çiftliği Zeytinyağlı Vücut Kremi
59. Moshos Garden Lavantalı El & Yüz Kremi
60. Bodyville Kavunlu El Kremi
61. Avon Care Kakaolu El Kremi
62. Avon Foot Works Overnight Krem
63. Avon Foot Works Topuk Yumuşatıcı Krem

Project Pan - Dudak Bakımı

Çok azalma yok, bakalım yıl sonunda nolacak...

64. Cyrene Macaron Lip Balm
65. Oriflame Tender Care Vanilyalı
66. Mediwell Çilekli Dudak Kremi


Elseve Mucizevi Yağ ve Organix Brazilian Keratin Maske bitti. Bebak Sıvı Saç Kremi dibte, diğerleri ile yolumuza devam ediyoruz :)

67. Loreal Elseve Mucizevi Yağ yazısı blogta mevcut.)
68. Bebak Sıvı Saç Kremi 
69. Tony & Guy Sea Salt Sprey
70. Capicode BB Krem
71. Cyrene Keratin Maskesi
72. Organix Brazilian Keratin Therapy Mask


Shiseido Zen Sun ve Avon Fleur yarıya indi. Ay sonunda Fleur Edp biter gibi. Vanilyalı spreye pek elim gitmedi. Muhtemelen Fleur' u bitirince onu kullanmaya devam edeceğim. Havalar soğudukça vanilyalı kokuları mevsime daha uygun buluyorum.

73. Shiseido Zen Sun Edp
74. Avon Fleur Edp
75. Madame Coco Vanilyalı Vücut Spreyi
76. Fraternikus Bodrum Mandalinası Kolonyası
77. Huncalife Enjoyable İncir Kolonyası

Toplamda 14 adet ürün bitirmişim. Projeye 77 ürün seçerek katılmıştım. Şimdi  #maviyleprojectpan etkinliğinde yoluma 63 ürün ile devam ediyorum. Hedefim 2 ay boyunca en az 30 ürün daha bitirebilmek. Sizde durum nasıl?






Yorumlar

  1. İlke bence cok iyi gitmişsin :) Bir dahaki aya cok daha iyi olacaktır, cunku bitiremesek bile urunlerin dibine geldik. Renkli kozmetiklerin azalması bile bize yeter diye duşunuyorum. (Klavyem bozuk, bazı harflerin kusuruna bakma) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. elimdeki ürünler bitince çok mutlu oluyorum ben de yeni bir ürüne başlamak iyi geliyor :) ben bu bitirme projesine katılmamıştım ama sizleri izlemek çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de projeyi farketmeyenlerdenim. Çok iyi gitmişsin bence tebrikler :)

    YanıtlaSil
  4. Çok fazla ürünle katılmışsın ama maşallah 14 ürün bitmiş, hadi bakalım diğerleri için kolay gelsin

    YanıtlaSil
  5. İlkecim Kasımda bir çok ürün bitecektir hep azar azar kalıyor bazılarında. Ben de beklediğimden daha yavaş gidiyorum bitirmekte, ama umarım yarısından fazlası biter proje sonunda.
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
  6. Çok iyi gitmişsin İlke, bence Kasım'da daha iyi olacak çünkü çoğu azalmış zaten! Renkli kozmetik hepimizin kanayan yarası malesef... olmuyor, bitmiyor... Ha gayret diyorum hepimize, öperim!

    YanıtlaSil
  7. 14 ürün hiç fena değil yani .-))) aynen devam ..

    YanıtlaSil
  8. çok iyi, bu arada avene yüz temizleme jelini almayı düşünüyorum ama almalımıyım bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Kolay gelsin canım o zaman sonuç için 5 yıl sonra görüşürüz yakşamlaaarrr :D
    Ben de mi yapsam napsam project pan belki üstümdeki üşengeçlik hissi kalkar :))

    YanıtlaSil
  10. Yine de bir sürü şey bitmiş, kolaylıklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Gayet iyi gidiyorsun canımm bence kasım ayı senin ayın olacak daha çok ürün bitecekmiş gibi görünüyor <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey