Ana içeriğe atla

Gillette Venus Spa Breeze Tıraş Makinası

Biz bayanların bakım için sanırım en sevmediği ama en sık yapmak ya da yaptırmak durumunda olduğu şey epilasyon! İster lazer tipi uygulamalar, ister ağda isterseniz jiletleme olsun hayatınızda en az biri ya da bir kaçı ile haşır neşirsinizdir. Her yöntemi denemiş biri olarak söyleyebilirim ki en acısız yöntem kesinlikle jiletle yapılanı. Eskileri artıları var mı var ama tercih meselesi.. Zaten hayatımızda bu kadar acı varken başka insanlar canımızı fazlasıyla yakarken diğer yöntemlerin verdiği acıyı çekmek istememeyi anlayabiliyorum :)


Hele ki yaz aylarında daha büyük bir problem haline gelen kıl-tüy meselesi için önerebileceğim en kolay yöntemde benim yardımcım Gillete Venus Breeze Tıraş Makinası. 


Bence Gillete Venus' u diğerlerinden ayıran en büyük özelliği suda köpüren jel bir başlığının olması. Ayrıca tamamen kadın kıl yapısı baz alınarak üretilmesi. Yani erkeklere özel üretilen ürünlerle kadınlara özel üretilenleri birbirleriyle kıyaslamak çokta doğru olmaz.

Suda köpüren jel yapıda başlığı sayesinde ekstra bir köpürtücü ajan kullanmanıza gerek kalmadan ürünü rahatlıkla kullanabiliyorsunuz. Bu sayede cildiniz jiletin sebep olabileceği tahrişi minumuma indiriyor.

Ürünün ergonomik yapısı sayesinde tutuş, kavrama ve hakimiyet oldukça iyi. 3 bıçaklı yapıda olan Venus Breeze' i kullanırken kesinlikle ekstra baskı kullanmaya gerek yok. Hafif, yumuşak hareketlerle pürüzsüz sonuçlar alabiliyorsunuz.


Yıllardır ağda son 4-5 yıldırda epilasyon ile haşır neşir olsam da özel bölge için uzun vadede tercihim hep jilet! Ağda bile yaptırsak herkes tarafından kabul gören tıraşın ciltteki ölü derilerden, batıklardan kurtulmak için gerekli olduğu olunca ara sırada olsa birçoğumuz gene bu yöntemi uygulamaya mecbur kalıyoruz.

Kimimiz benim gibi şehir değiştiriyor, öyle elit yerler temiz uygulama yaptıracak yakın yerler bulmak zor oluyor. Bulsan da hemen insan üstünü başını çıkartıp yatamıyor, tamam kadın kadınayız ama bu da bir psikoloji! Hatta bazı jinekologların bölgeye ağda ve epilasyon uygulanmasını önermediğini duymuşsunuzdur. Bazen işimize gelen görüşü nasılda benimsiyoruz, haha.. :D  Hangi amaçla alırsınız, kullanırsınız bilemiyorum ama kullandıklarım içinde şuan tekrar almaya ve yazmaya değer gördüğüm ürün Gillete Venus Breeze oldu.

Gillete Venus Spa Breeze Yedek Başlık
Olumsuz yanı neydi İlke diye soracak olursanız, tıraş başlığındaki jel kısım azalınca kendiliğinden düşüveriyor. Yani köpüren jel başlığın görselde gördüğünüz pembe kısmından bahsediyorum. Aman önemli değil derseniz, dilerseniz öyle dilerseniz bir köpük takviyesi ile ürünü kullanmaya devam edebilirsiniz. Ayrıca eklemeyi unutmuşum, her bölge için bu başlık çok uygun kaçmayabiliyor.

Gratis indiriminde 4 başlıklı bu paketi sanırım 25 TL civarında bir fiyata almıştım. Son yedek başlığıma geçtiğime göre indirimleri takip etsem iyi olacak! :)

Gillete Venus'ü denediniz mi? Benim henüz tek denemediğim konforlu pürüzsüzlük diye lanse edilen Gillette Venus Comfortglide Olay. Siz neler kullanıyorsunuz? 

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter & Snapchat & Snupps kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Yorumlar

  1. Acil durumlarda arada batık olmasın diye kullanıyorum. Venüs ü tatilde kullanırım diye aldım ama gerek almadı . Ama merak ediyorum tabi kullanışını. Bakalım memnun kalacak mıyım? Teşekkürler paylaşım için. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. benim de merak edip almak istediğim bir ürün, detaylı bilgi için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sizde dener memnun kalırsınız, sevgiler :)

      Sil
  3. en iyisi ve rahatı epilasyon ama yaptırmadan önce ben de ağdanın acısı yerine jilet tercih ederdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epilasyon salonlarında beklemeye ayıracak zaman ve bütçesi olanlar için kesinlikle daha kalıcı çözüm adına lazer epilasyon <3

      Sil
  4. Başlığından dolayı benimde tercihim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığım diğer ürünlerle kıyaslayınca başlık konusunda kesinlikle önde ve tercih edilesi.

      Sil
  5. epilaston gibisi yok ama bu acil durumlar için birebir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Bahar :)

      Sil
    2. Açık tenli ve siyah tüylü de de pürüzsüz gozukuyor mu

      Sil
  6. Ben de bunlardan kullaniyorum. Hem vaktim hem canim kiymetli :)

    YanıtlaSil
  7. Açık tenli ve siyah tüylü de de pürüzsüz gozukuyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarif ettiğin gruba dahil sayılırım. Memnunum, sevgiler ✌️

      Sil
  8. Açık tenli ve siyah tüylü de de pürüzsüz gozukuyor mu

    YanıtlaSil
  9. Yıllar önce yaptırdığım laser epilasyon sayesinde kıl-tüy derdinden kurtuldum ama bu ürün, sanırım en pratik çözüm önerileri arasında yerini alır ;)

    YanıtlaSil
  10. Aynen ya ne yaparsak yapalım illa ki acil bir durumda jilet tek kurtarıcı (: Bu tipini denememiştim Venus Snap'i çok seviyorum bende.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey