Ana içeriğe atla

Hijyen Silahlarım - Temizlik Ürünlerin Favorilerim 1

Merhabalar,

Bugün kendimizi güzel hissetmek için kullandıklarımı değil de, evimi güzel görmek ve iyi hissetmek için elimin altında sürekli bulunan 4 silahşörden kısa kısa bahsetmek istedim.

Pazar günü instagram hesabımda paylaştığım bu 4'lü;



Fairy Platinum: Limon kokulu bu ürünü, daha önce kullandığım Fairy'lerden daha çok beğeniyorum. Neden? Yapı olarak sanki daha konsantre olan ürünün az bir miktarı bile işimi görmeye yetiyor fakat beni bundan daha çok memnun eden şey etkisi! Gerçekten zorlu yağlara karşı suda bekletme etkisi şeklinde piyasa da bulunan bu ürün söyleneni yapıyor. Şuan bulaşık tabletimi değiştirip Fairy Platinum kullanmaya başladım. Daha önce yaşadığım sorunu sizlerle blogta ve instagram adresimde paylaşmıştım. Şimdilik Fairy bulaşık tabletinden de memnun olduğumu söyleyebilirim.

Cif Tüm Yüzeyler: Bahar, Yaz ve Çiçek Ferahlığı çeşitleri olan yeni Cif' in pembe çiçek ferahlığı adlı ürününü indirimde görüp denemek için almıştım. Diğer ciflerden farkı bence çok uğraşmadan, aynı sonucu elde etmek. Üründen temizlemek istediğim yüzeye biraz döküp, sildiğim zaman her türlü kiri, pisliği temizliyor. Fayanstan ocağa, ocaktan lavobo'ya her yüzeyde işimi görüyor. Beğendim ve sanırım diğer çeşitlerini de deneyeceğim.

Bingo Ultra Yoğun Çamaşır Suyu Mutfak: Bingo yeni serisinde Mutfak ve Banyo için probleme yönelik ürünler geliştirmiş. Mutfak için olan bu ürünün benim için ilk artısı yağ çözücü özelliğinin olması. Ayrıca çocuklu aileleri düşünerek yaptıkları kilitli kapak. Ayrıca eski çamaşır suları gibi genzi yakmayan yapısı da benden geçer not aldı. Domestos'um bittiği için almıştım, fakat tekrar alabileceğim bir ürün oldu. Domestos'tan tek farkı kokusu ve yağ çözücü özelliğinin olmasıydı...

Cif Yağ Çözücü Mutfak: Spreyli yapısı sebebiyle başta favorim olan üründü. Özellikle kızartmalar sonrası bana çok yardımı dokunan kurtarıcımdır. Fakat Cif tüm yüzeyler adlı ürünü özellikle yüzey temizliği için daha çok beğendiğimi söyleyebilirim. Sprey yapısı artısı olsa da sanki ilerleyen zamanlarda tek ürün alacak olursam tüm yüzeyleri tercih edeceğim.

Aslında evime yakın Rossmann olsa Domol ürünlerini de denemek istiyorum...

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sizin benzer ürünlerde tercihleriniz neler? 
Yazının devamı gelebilir :)

Mis kokulu günler!

Yorumlar

  1. çok şaşırdım ben de aynı ürünleri kullanıyorum demekki bu işten anlıyoruz :D

    YanıtlaSil
  2. Cif tüm yüzeylere bende bir bakınayım canım güle güle kullan :)
    Bu arada tefal actifry den memnun musun koku yağ olarak nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tefal'i daha yeni açtım. 1 ay içerisinde 3-5 kez ancak kullandım. Genelde patates kızartmak ve köfte için tercih ettim. Üründen herhangi bir koku vs almıyorum. Kendi içinden çıkan ölçekle yağ koyuyorum ve kızartmanın lezzetini alabiliyorum. Hatta 2012'de hayatımdan yağı azaltarak (aynı prensible her yemek için 1 kaşık yağ ) diyet yapmış olduğum için alışkınım fakat lezzet bakımından eşim bile beğendi =)

      Koku sorunsalı mı varmış ?Merak ettim şimdi...

      Sil
    2. Ben çamaşır suyunda Domestos kullanıyorum,spreyli ürünleride güzel. Cif konusunda hem fikiriz genelde hep Cİf alırım hatta elde bulaşık deterjanıda Cif alırım. Fairy hiç almadım,Bingonunda çamaşır yumuşatıcısını almıştım ama hiç memnun kalmadım makinanın yumuşatıcı gözünü tıkıyor her seferinde..

      Sil
    3. Bingo'nun yanılmıyorsam Soft diye yumuşatıcısı vardı, bende onu beğenmemiştim.. Domestos'u seviyorum, Bingo'yu yeni bir alternatif olması için denedim, kokusunu çok sevmesem de alınabilirlerim arasına girdi :)

      Sil
  3. Cif ürünlerine ben de bayılıyorum özellikle yağ çözücü olana ve banyo için pas sökücü olana

    YanıtlaSil
  4. cifin mutfak jelide çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfak jelini denemedim hiç, ona da bakayım :)

      Sil
  5. Bende cifin çamaşırsuyu katkılı olanı olmadan temizlik yapamayanlardanım.. 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2si bir arada mantığı çok iyi olmuş bence. Özellikle sizin gibi çamaşır suyu olmadan temizlik yapamayanlar için, sevgiler :)

      Sil
  6. Genel olarak aynı ürünleri kullanıyorum. Bir de mutfakta el yıkama için Selin i öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selin'i sanırsam uzun zamandır kullanmadım. Göz atacağım, teşekkürler :)

      Sil
  7. Evet hemen hemen aynı ürünleri kullanıyoruz :)

    YanıtlaSil
  8. Cifin yağ çözücüsü harika bende kullanıyorum ve çok memnunum.Fairy ise son zamanlarda sanırım ev hanımlarının ciddi anlamda :D tek tercihi oldu.Pril ne yazıkki çöpe gitmeye başladı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey