Ana içeriğe atla

Bitenler #26

Merhabalar,

Son günlerde hem zamansızlık hem de miskinliğin verdiği etki ile ister istemez rutin yazılarında zamanını kaydırmış oldum. En son 2 buçuk ay önce bitenler yazısı paylaşmış olduğumu görünce!

Avene Güneş Kremleri - Syoss Şampuan Yorumları - Avene Termal Su kullananlar - Cyrene Argan Milk - Cyrene Ürün yorumları - Güzellik blogları

Syoss (Oleo Bakımı Termo Etki) Şampuan: Başlarda güzel gibi gelse de sanki saçlarımı birbirine yapıştıran, ağırlık hissi veren bir şampuana dönüşmesi sebebi ile sevemedim! Eşim kullandı ve bitirdi.

Avene Termal Su: Yazın sıcakta yanımdan ayırmadığım ürünlerden biri bu termal su. Cildimi ferahlattığı gibi özellikle epilasyondan sonra bir rahatlama hissi veriyor. Kısa süreli bir nemlendirme hissi vermesini de seviyorum. Daha önce kullandığım bir başka termal su olan Vichy Termal Suyu 'da şurada sizlere anlatmıştım..
Yves Rocher Jardins Du Monde Duş Jeli: Bu ürünün dokusuna, yapısına, kokusuna her bir şeyine bayılıyorum. Tekrar alabilirim.
Garnier Ambre Solaire Güneş Kremi:  Geçen yaz sonu alınan bu kremi bu seneki tatilde bitirmiş olduk. Yüzümden ziyade vücuduma kullanmayı tercih ettim. Beyaz iz bırakmıyordu. Sprey kısmı zaman zaman tutukluk yapıp sinirimi bozsa da genel olarak fena değildi.

rival de loop makyaj temizleme mendili - cyrene hydrating cleansing gel - avene emulsion güneş kremi - garnier güneş kremi - moshos garden shea butter krem

Avene Emulsion Spf 50+: Bana güneş kremi sorulunca, Avene Avene diye söylenmemin sebeplerinden biridir. Detaylar ilerleyen günlerde blogta..

Cyrene Hydrating Skin Recovery Gentle Cleansing Gel: İçeriği temiz olan bu yüz temizleyicisi, favori  ürünlerimden biridir. Detaylı incelemesini yazmıştım.

RVL hydro Makyaj Temizleme Mendilleri, tatilde, ufak hataları düzelttirken ya da üşendiğim zamanlarda işime yarayan, gerçekten başarılı, cildi kurutmayan, iyi temizleyen bir mendildi. Rossmann yakınlarından geçersem, indirime denk gelirsem stoklayabilirim.

Avon Care Protecting Lip Balm: Zaten lip balm sürmeyi sevmem ne zaman aldığım bile hatırlamayınca direk çöp!

Listerine Total Care: Eşimden fırsat kalsa bende deneyebilirdim sanki :D Şaka bir yana Listerine' yi beğeniyorum. Elim başka şeyleri denemek için kaysa da performansı böyle olur mu ki diyince eşim, gene gidip seni alıyorum:)

ipelina oje temizleme pedi, gratis - benri gözlük bezi - kotex - Lilakutu - Pco maske - Bepanthol - apaks - cyrene cilt kremi

PCO Sheep Placenta Whitening Mask: Daha önce de beğenerek kullanmıştım. Yazısı için tık tık..

Cyrene Argan Milk'in testerını çok beğendim, yakın zamanda tam boyunu alabilirim. Yine Cyrene' nin Epidermal Matrix Age Deying Serumu da tekrar alırım dediklerimden. Hatta içeriğinde hyaluron olması sebebi ile ilk düşündüğüm serum bu =) Benri gözlük mendili o benim için artık bir klasik.. Kotex'in pamuksu yüzeyini diğerlerinden daha çok seviyorum her ne kadar yanlış ürünü depolamış olsam da :( İpelina oje temizleme pedi yaz tatilinde çok işime yaradı, bir bez ile kolay temizlik, az yer kaplama nedeniyle tatil çantamın vazgeçilmezi! Bepanthol Cilt Bakım Kremi iyi içerikli, güzel nemlendirmeli bir ürün. Tam boyunu denemeye başlamıştım ve yazısı gelecek..  8*4 Key to Love: 8*4 ün yeni çıkardığı ürünleri beğendim. Favorim Inspire (Beyaz Şeftali,Nilüfer,Yasemin)  ve  Hollywood...Moshos Garden Shea Butter krem kış aylarının kurtarıcısı olmuştu. Total-B Diş Fırçası, klasik bir diş fırçasıydı. iyi bir diş fırçası arayışı içerisindeyim, önerisi olan??

Birkaç ayın bitenlerinden sakladıklarım bu şekildeydi. Bundan sonra bitenleri cilt bakımı, banyo&duş ürünleri ve kozmetik ürünleri diye ayırarak 3 aylık döngüler halinde yazmaya devam etmek var. Karma yazıları okumak mı daha hoşunuza giderdi yoksa bu şekilde sınıflandırılmış ürünleri mi? Aslında yazı içinde de zaman zaman sınıflandırdığım oluyordu ama tek 1 ürün için o sınıflandırmayı atladığım için böyle bir düşünce ortaya çıktı =)

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Yorumlar

  1. Sınıflandırılmış olarak yayınlamanız elbette daha iyi olur... Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. avene termal suyu bütün yaz boyunca bende severek kullandım :)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok çok fazla ürün olduğunda, sanki sınıflandırıldığında daha bir derli toplu oluyor.
    Gelsin yeniler :))

    YanıtlaSil
  4. PCO Sheep Placenta Whitening Mask bende severek kullanmıştım

    YanıtlaSil
  5. Garnier'in güneş sütünü ben de seviyor ve her sene alıyorum.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  6. Termal su benimde kullandığım bir ürün. Garnier Ambre Solaire Güneş Kremi sprey problemi genellikle spreyli ürünlerde yaşanılan bir durum.Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, ürünlerde Yves Rocher Jardins Du Monde Duş Jeli ni gördüm, kokusu kalıcı mıdır? Listedeki gözlük mendili de dikkatimi çekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banyodan sonra birkaç saat kokusunu alıyorsunuz, sonra yok oluyor. Uzun süre bir kalıcılık yok maalesef.

      Sil
  8. Avene ve cyrene ürğnlerini çok seviyorum :) ipelina oje temizleme mendili ise hiç bir yerde yok satılmadığını düşünüyorum artık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis'te gördüm diye anımsıyorum ama ? :/

      Sil
  9. Sınıflandırılmış şekilde okumak daha güzel gibi.

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle sınıflandırılmış (: Gelsin yeniler bu arada.

    YanıtlaSil
  11. Bence de sınıflandırılmış hali daha derli toplu olur.

    YanıtlaSil
  12. Avene termal su benim de deneyeceklerim arasında. Takipteyim, bloguma beklerim.

    www.blogluyorum.net

    YanıtlaSil
  13. Yenileri gercekten daha iyi olur :)

    YanıtlaSil
  14. Güzel vede böğle faydalı siteleri her daim taktir etmşimdir.

    YanıtlaSil
  15. Güzel bir site faydalı.

    YanıtlaSil
  16. farklı vede güzel bir sayfa

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey