Ana içeriğe atla

Nikah Şekeri Seçimi ve Yapımı

Merhabalar,

Son zamanlarda buralardan uzak olmak için o kadar çok bahanem var ki! Az çok takip edenler bilir, etmeyenlerde yazı sebebiyle tahmin eder ;)

Mutlu bir dönemi yaşar ve yaşatırken , sevdiklerimize bizi hatırlatması amacı ile bu güzel günden hatıra bir şeyler hazırlamak istedik. Uzun blog ve instagram araştırmaları, yazışmaları sonra yaptırmaktansa yapmayı tercih ettim. Çünkü zaten zamanında bu tip şeyleri hobi olarak yapıyordum. Çokta zor olmayacağını bildiğimden sıkıcı akşamlarımı bunla değerlendirebilirim diye düşündüm. 

 Nalan Hanım'dan bir örnek
Yukarıdaki Lavanta şişesi Nalan Hanım'dan bir örnek

Üsteki iki görsel Google'den alıntıdır.

Tabi ki olay, ben yapacağım demekle olmuyor. Ne yapmak istediğinizi, nasıl yapacağınızı bilmeniz gerekiyor. Benim isteklerim belliydi. Şişe, magnet, mandal ve ojeden oluşan hem nikah hem kına için hediyelik planım vardı.






Nikah hatıralıklarını kendimiz yapmaya karar verince ilk durağımız Eminönü oldu. Nette gördüğünüz, aklınızın hayalinizin alamayacağı kadar çok şey burada mevcut. En bilinen Şarkhan' a giderek bile en kolayından işlerinizi halledebilirsiniz :)

Tüm malzemeleri aldıktan sonra yapmaya başladık.  Neler mi yaptım?

Magnetler için 2 farklı tema seçtik. Biri yukarıda gördüğünüz resimdeki gelin-damat =)



2 Farklı şekilde olan bu magnetlerden 100 tane yaptım bile. Sanırım 100 tane daha yaparsam bu kısım tamamen bitmiş olacak :)

Bunların nasıl yapıldığını detaylı olarak öğrenmek isterseniz başka bir posta ne kadar kolay yapıldığını anlatabilirim. 

Gelelim Lavanta şişelerine :


Bir pakette 104 tane var denilince bizde hepsini aldık. Önce lavantaları tek tek doldurup tıpalarını kapattım. Ardından nasıl bir şey yapsam diye düşünmeye başladım.


Pembe dantel ile kırmızı kurdela biraz uyumsuz durduğu için ya o kurdelayı değiştirip ya da danteli kullanmayarak şişeleri tamamlayacağım. Şişeleri lavanta doldurup bıraktım. Çünkü Sticker Baskısı yapan bir yerden isim etiketlerimiz çıktıktan ve üzerilerine yapıştırtırdıktan sonra tamamlamayı planlıyorum.

Kına için ise oje, keçe süslemeleri ve mandallar da karar kıldım. Onları da diğer hafta sonu 1 günümü ayırıp şipşak halledersem, bu iş tamamdır! =)

Sizce acemi nikah şekercisi nasıl iş çıkartmış? 

Bu arada silikon tabancasını elinden bırakmayarak yapıştırmaların çoğunluğunu yapan sevgilime sonsuz teşekkürler =)

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler!


Yorumlar

  1. Çok güzel iş çıkartmışsınız. Tebrikler hepsi çok şirin olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, insanın kendisinin yapması çok daha anlamlı ve hesaplı.Bir gün bu anları yaşayacak olursam şayet kendim yapmak istiyorum bende :) Mutluluklar dilerim..

    YanıtlaSil
  3. Herşeyden önce böyle bir hoşluk düşünmeniz ne kadar güzel. Kendi emeğiniz, zevkiniz... Bu konularda çok yeteneksiz olduğumdan hayranlıkla okudum düşüncenizi ve aşamalarını. Tamamlanmış halini de görmeyi çok isterim.
    Tabi bu arada çok çok mutluluk diliyorum, katlanarak büyüyen...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. şişelerden iki senedir sürekli arkadaşlara düğün, sünnet vs etkinliklerde kullanıyoruz ve ben çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım çokta güzel olmuş..Kendi el emeğinle sevdiklerine hediye vermek bambaşka bir şeydir..Mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuşla bence. Böyle özel bir günün hediyelerini kendi ellerinle hazırlamansa çok anlamlı. Kolay gelsin:)))

    YanıtlaSil
  7. Uğraşanların ellerine sağlık çok güzel olmuş. Mutluluğa bir basamak daha çıkılmış:)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel, el emeği gibisi yok

    YanıtlaSil
  9. harika ,ellerine sağlık..çok daha değerli olmuşlar bence

    YanıtlaSil
  10. Çok iyi bir iş çıkartmışsın canım.

    YanıtlaSil
  11. Şahane olmuş (: Yapmak gerçekten çok keyifli, şahsen kardeşimin düğünü içinde hazırlıkları tek başıma yapınca çok kolay gelsin diyorum sana da canım (:

    YanıtlaSil
  12. Canım elinize sağlık çok güzel olmuş. Böyle şeyler için dünya kadar para istiyorlar en güzeli evde kendin yapmak. Allah kolaylık versin :)

    YanıtlaSil
  13. Ay çok güzel ikizimmm , kesinlikle en güzeli kendin yapmak . Parasal kısmını geçtim içine sine sine emek harcayarak yapmak bambaşkadır. Darısı benim başıma :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey