Ana içeriğe atla

Elidor: Doğanın Enerjisi - Güçlü Saç Uçları /Angelika Kökü

Merhabalar,

Bugün sizlere, Elidor' un 5 Kat daha güçlü ve dirençli saçlar sloganı ile piyasaya yeni sürdüğü saç bakım ürünlerinden biri olan Angelika Kökü içeren güçlü saç uçlarını hedefi olan şampuan ile ilgili deneyimlerimden bahsedeceğim.


Tabi şampuandan bahsetmeden hemen önce ufaktan bir seriye bakalım mı?

Seri Ginseng kökü içeren seri ile canlı ve dirençli saçları, Angelika kökü ile ise güçlü saç uçları isteyen kullanıcıları hedefliyor.

Angelica polphorma var sinensis (Melekotu) , özellile Çin ve Japonya'da kullanılan aromatik bir bitkidir. Bitkinin dalı, meyvesi ve kökü birden fazla şeye fayda sağlamaktadır. Medikal olarak özellikle kadın hastalıklarından daha sonra kansere kadar çeşitli kullanım alanı olan bitkinin kökleri A, E ve B12 vitamini içermektedir. İçeriğindeki çeşitli aminoasitler ve elementler saç foliküllerini uyarmakta ve metabolizmasını harekete geçirerek saç büyümesine sebep olmaktadır. Saç derisi beslendikçe hem saç derisi için gerekli olan denge oluşmakta hem de yeni saç oluşumu içim uygun ortam meydana gelmektedir. Böylelikle saç dökülmesi ve kırılması azalırken bizler daha sağlıklı ve canlı saçlara sahip olmaktayız.

İşin biyolojisinden fazla girmeden, bir kullanıcı olarak beklentimi ne kadar karşıladığını söyleyeyim:
Bu tip tamamlayıcı ürün serisinden oluşan materyalleri her zaman set olarak kullanmanın daha doğru olduğunu bilsem de, ben sadece şampuanını kullandım.


Ürün ilk iki kullanımda muhtemelen son zamanlarda çok sık şampuan değiştirmemden de kaynaklanabilecek kepeklenme sorununa yol açtı. Fakat birkaç yıkama sonra bu durum ortadan kalktı. Başta o nedenle kullanmaktan neredeyse vazgeçecektim..

İster tek başına ister ardından saç kremi kullanayım her defasında yumuşak saçlar elde ettim. Tabi ki saç kremiyle bu yumuşaklık bir kaç tık daha fazlaydı.


Elidor'un bu seride yaptığı bir değişiklikte serinin paraben içermiyor oluşu olsa gerek. Tabi içeriğinde ki SLS, TEA, Dimethiconol gibi içerikler olduğunu görüyorum.

Şampuandan genel olarak memnun kaldığım için biten 2. şişe yerine 3. yü de aldım. Tabi içerik takıntılı olduğum için ve piyasa da belirli içerikli ürünlere ya ulaşamadığımızdan ya da gereğinden pahalı olmasından dolayı dönüp dolaşıp, klasik market şampuanlarını alıyoruz. Hal böyle olunca birkaç yıkama da bir içeriği daha güzel olan, saç derimi temizlediğine inandığım ürünler kullanmaya çalışıyorum.

Ürünü birçok market, Gratis ya da Watsons gibi kozmetik mağazalarından rahatlıkla bulabilirsiniz. Ben indirimdeyken sanırım 6.90 ya da 8.90 TL aralıkları ile satın almıştım.

Daha önce Elidor saç bakım ürünleri ile ilgili yazdığım tüm yazılara şuradan göz atabilirsiniz.

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler !

Yorumlar

  1. Tamda bu seri ile yeni tanışanlardanım yumuşaklık kısmına katılıyorum ama içeriğin devamında saydıkların uzun vadede kullanmaya müsait değil benim için . Kendi skalasının üstünde güzel bir seri çıkarmışlar ginsengli saç kremi de güzel aklında olsun kuzum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç kremini deneyeyim o zaman canım :) Aynen kesinlikle uzun vadede sürekli kullanılmaz. Ginsengli en kısa sürede deneyeceğim.

      Sil
  2. Paraben içermemesi göze çarpıyor. Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Elidorla yıldızım bir barışamadı gitti ne zaman denesem saçlarım da yoğun bir dökülme oldu yenilense bile cesaret edemiyorum.
    sağlıkla kullanın canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 Yıla kadar aynı şeyleri düşünüyordum. Fakat son çıkarttıkları ürünler, eski görüşlerimi biraz silmeme sebep oldu. Teşekkürler.

      Sil
  4. Elidorun bu ürününü denememiştim..

    YanıtlaSil
  5. elidor pek sevmiyorum, ama çok doğal olan şampuanlarda çabuk yağlandırma yapıyor..sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ben şampuanlarda daha temiz içeriklere yöneldim artık market markaları kullanmıyorum. Elidor ben de inanılmaz kepek yapıyordu

    YanıtlaSil
  7. Hatice hanımın yorumuna aynen katılıyorum. ne zaman elidor kullansam her defasında normalde döküldüğünden daha fazla saç dökülmesi yapıyor.

    YanıtlaSil
  8. Elidor kullanmayı ben de çok sevmiyorum maalesef.

    YanıtlaSil
  9. tercih etmediğimiz bir marka malesef

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler merak ediyordum bu seriyi. Elidor her zaman bende saç dökülmesini durduruyor. Arada başka markaları merak edip alsam da hep elidora dönerim :))

    YanıtlaSil
  11. ben bayıldım bu seriye , 3 ürünü birden kullanıyorum. dediğiniz gibi tam fayda için set olarak kullanmak lazım.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. bu seriyi merak ediyordum yazı için teşekkürler bloğunuzu da takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Etkileri güzele benziyor, paraben içermemesi de güzel. SLSli ürünlerde saçlarım hemen kaşıntı ve kabuklanma tepkisi veriyor. Keşke SLS de içermeseydi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLS içermemesi çok iyi olurdu ama market şampuanlarında birini bulsak diğerini bulamıyoruz.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey