Ana içeriğe atla

Bitenler #18 - Eylül -

Merhabalar,
Her ay olduğu gibi bitenler yazı dizisiyle sizinleyim. Bakalım geçen ay neleri bitirdim ve en çok beğendiklerim, tekrar alırım dediklerim neler oldu?

Down Under Argan Oil kullananlar, Selen Kozmetik, Urban Care - Urban Care Argan Oil kullananlar - I love serisi - Isana el kremleri - Watsons I love raspberry

Down Under Naturals Argan Oil Sıvı Saç Kremi: Saç tararken sıvı kremler, saç spreyleri kullanmayı alışkanlık haline getiridim. Çünkü saçlarım hem çok olduğu için açmak zor geliyor, hem kuru yapısıyla kırılmaları en aza indirmeye çalıştığım için böyle bir yol izliyorum. Ne çok beğendiğim, ne beğenmedim diyebileceğim katogoride. Fakat kokusu mis!
Urban Care Naturals Argan Oil & Keratin Saç Maskesi: Hayvanlar üzerinde deney yapmayan (#tavsanitakipet sloganlı) firmalardan biri. Özellikle bu üründen çok memnun kaldım. Denemeyi planladığım çok ürün olmasına rağmen indirimde gördüğüm an alırım dediklerimden :)
I love... (Raspberry&blackberry): Alırken oh mis diyerek alıp, uzunca süre bakışıp kullanmaya kıyamamıştım. Sonraları kokusu gittikçe garipleşti. O nedenle bir daha kullanmayı planlamıyorum ama serinin el kremine göz koydum, bir ala alınacak :)
Isana Creme Mango & Orange Sıvı Sabun: Olmazsa olmazım, kokusu iş yerindekilerin çok hoşuna gitmişti. Ellerimi kurutmadan temizledi. Farklı kokuları denenebilir.

Avon maske kullananlar - Avon Planet Spa Perfect Maske - Durance Abricot Krem kullananlar - Durance - Durance Nemlendirici - Yves Akne Serisi Deneyenler - Yves Rocher - Yves Pure System Maske - Sun Ozon Güneş Kremi - Rossmann

Avon Planet Spa Perfect Purifying Mask: Arındırıcı yüz maskesi. Deniz mineralleri içeren maskenin iddası yağı absorbe etmesi ve genişlemiş gözenekleri küçültmesi. Özellikle yapı absorbleme görevini hakkıyla yerine getiriyor. Ben duşa girmeden 5-10 dk önce uyguluyorum maskeyi. Hemencik kuruyor zaten, sonra hop su temizlen :) Gözenek için iddasını da yerine getiriyor gibi hissetsem de bu ürünün konu için çözüm olmadığını söylemeden geçemeyeceğim. Gene alabilirim.
Durance Hydratation Abricot Krem: Ne kuru ciltli annem ne karma ciltli annem bu kremle anlaşabildik. Aslında karma cildime anlık çözüm olsa da 24 saatlik nemlendirme etkisini tam olarak yaşayamadım. Ürünü kullandım süreçte isotrexin vs de kullanmıştım. Az çok etkisi vardır...  İçeriğinde organik kayısı, badem yağı ve aleovera var. Durance ürünleri Ecocert sertifikalı organik ürünlerden.Paraben ve silikon içermemesi kremin yine güzel yanı ayrıca hayvanlar üzerinde test yapmayan markalardan biri.
Yves Rocher Pure System Maske: Blogta zaten detaylı incelemesi yer almakta. Okumak isterseniz; tık tık.

Avon Bayan Parfümleri - Avon Femme Edp - Femme Edp kullananlar - Bargello Perfume - Bargello Bright Angel

Bargello Perfume - Bright Angel- : Aluminium chlorohydrate içermemesi ile tercih sebebi olabilecek olsa bile benim için değil. Ojeleşme etkinliğinde eşim yollamıştı sanırım. Ürün sıkar sıkmaz tüm genzime doluyor, acayip bir durum resmen nefes alamıyorum ve beni çok rahatsız ediyor! Resmen boğuyor!!! Sıktıktan sonra bıraktığı koku hoş olsa da asla almayacağım bir ürün kendisi.

Avon Femme Bayan Edp: Ayrıntılı yazısı zaten blogta mevcut. Okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

Bioderma - Bioderma H2O kullananlar - Fucidin Krem kullananlar - Leke geçirme yöntemleri - Sun Ozon - Pastel Mini allık


Bioderma Sebium H2O: I do love you :) Bakın I love you bile demiyorum, o derece seviyorum!! :)

Fucidin Krem: Doktora başvurmadan kullanmamanızı öneririm. Şahsen arkadaşımla başvurmadan kullansak bile, siz bize uymayın. Amaç sırtımızdaki karma-yağlı cildin sorunu olan o sivilce lekelerinden kurtulmak? İşe yarıyor mu? Vallahi sırtımı gösterdiğim arkadaşlar, ilke çoook iyi olmuş diyor. Ben genede 2-3 tüp daha bitirdikten sonra size detaylı olarak anlatmayı planlıyorum. Bakalım etkisi tam olarak ne olacak...

Pastel Pretty Cheeks Mat Rose Allık: Buna bayılıyordum! Cildim de duruşunu beğendiğim allıklarımdan biriydi. Samsun tatili sırasında nasıl oluyorsa bavulda paraç parça olmuş :( Gene alabilirim. 

Sun Ozon  Spf 25: Çantaya atmalık, seyahat boyu diye aldığım bir güneş kremi. Rossmann' ın deneme ya da seyahat boyu ürünlerini seviyorum. Ürünün kendine has bir kokusu var. İçeriğinde parfüm olmasa da (ki iyi birşey) bu koku pek hoşuma gitmedi. Cildim çok parlak parlak kaldığı için ürünü pek sevmedim. Vücut için kullanabilirdim ama beklemekten zamanı doldu. Yarısı duruyor, artık çöpeee.


Nextcare Suya Dayanıklı Yara Bandı: Her evin, her çantnın olmazsa olmazı.
Playwold Islak Mendil: Evde muhakkak yedeği olur.
Kipa My Beauty Makyaj Temizleme Disk Pamuk: Orta sert yapısı, 1 tl gibi fiyatıyla tekrar alabileceğim bir pamuk.
Orkid Plantinum Comfort: Vazgeçilmezim!
Organique Cranberry Sugar Peeling: İlerleyen zamanlarda bu peelingin tam boyunu alabilirim, beğendim!

Yorumlar

  1. Fucidini çok merak ettim.Yeğenimin de sırtında epey sivilce izi var işe yaradıysa biz de deneyelim. Siz hergün mü kullandınız ?
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç arkadaş her gün düzenli olarak sürüp, deniyoruz. Bize göre işe yarıyor gibi ama bir müddet daha deneyip görmeyi tercih ediyorum :)

      Sil
    2. Biz de başlayalım denemeye o zaman :)) Sonuçları sizinle paylaşırım :)

      Sil
  2. I love... (Raspberry&blackberry) almayı düşündüğüm bir üründü ama kokulara çok dikkat ederim. :) Urban Care Keratin Saç Maskesi'ni bende severek kullanıyorum. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey